به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

سد محکم زردپوشان نفت مقابل مدعیان قهرمانی

سد محکم مسجدسلیمان مقابل مدعیان قهرمانی

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در چهار هفته ابتدایی لیگ هجدهم، سه مدعی قهرمانی این فصل را متوقف کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، زردپوشان مسجدسلیمان در بازگشت دوباره به بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران با سخت‌ترین قرعه‌ی ممکن روبرو شدند، بطوری که در هشت هفته ابتدایی این فصل باید با تیم‌هایی روبرو می‌دند که یا در فصل گذشته صاحب مقام قهرمانی لیگ برتر، قهرمانی جام حذفی و سهمیه آسیایی شده‌ بودند، یا در این فصل جزو مدعیان قهرمانی محسوب می‌شوند.

نفتی‌های مسجدسلیمان در سه بازی از چهار بازی که به میدان رفته‌اند، از تیم‌های مدعی پرسپولیس، تراکتورسازی و فولاد خوزستان امتیاز گرفته‌اند. شاگردان ویسی گرچه در بازی با پرسپولیس کمتر از مدافع عنوان قهرمانی لیگ صاحب توپ بودند، اما در دو بازی مقابل تراکتورسازی و فولاد خوزستان ضمن میدانداری، فرصت‌های گلزنی زیادی روی دروازه‌ی این دو تیم مدعی لیگ هجدهم خلق کردند.

تنها شکست نفت مسجدسلیمان نیز مقابل پارس جنوبی تیم پنجم فصل گذشته و تیم چهارم جدول فصل جاری لیگ برتر رقم خورد که البته نفتی‌ها در آن مسابقه خوب بازی نکردند و شکست خوردند.

در عین حال، با توجه به دو بازی رفت و برگشت استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا، تیم نفت مسجدسلیمان بعد از انجام بازی برابر نساجی مازندران، صاحب استراحت 3 هفته‌ای خواهد شد و بازی خانگی نفت برابر استقلال تهران به 22 شهریورماه موکول می‌شود تا عبدالله ویسی و همکارانش در کادر فنی نفت مسجدسلیمان یک فرصت مناسب برای آماده‌سازی بازیکنان تیم‌شان را پیدا کنند.

نفت مسجدسلیمان از جمله تیم‌هایی بود که به‌دلیل مشخص نبودن وضعیت مالکیت باشگاه، تمرینات پیش فصل را خیلی دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز کرد و استراحت 3 هفته‌ای بعد از بازی مقابل نساجی فرصت مناسبی برای جبران زمان از دست رفته است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها