به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

رکورد هفت ساله مهاجم فولاد در لیگ برتر

رکورد هفت ساله مهاجم فولاد در لیگ برتر

خوزستان اسپورت- مهاجم برزیلی فولاد خوزستان با گلی که به نساجی زد در میان تمام مهاجمان خارجی و ایرانی لیگ در هفت فصل اخیر رکورددار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از نود، لوسیانو پریرا بازیکن برزیلی فولاد خوزستان با گلی که مقابل نساجی مازندران به ثمر رساند به رکورد آدریانو آلوز در لیگ برتر ایران نزدیک شد. آدریانو آلوز پیش از این با پیراهن تیم‌های استقلال اهواز، مس کرمان، سایپا، داماش گیلان و ملوان هشت فصل متوالی گلزنی کرده بود.

پریرا حالا به همراه عمادرضا و ادینهو بازیکنانی هستند که این عدد را به 7 رسانده‌اند و البته پریرا این شانس را دارد که با یک فصل دیگر حضور در لیگ برتر به رکورد آدریانو آلوز برسد.

پریرا البته با تعداد گل‌هایی که در این فصل وارد دروازه حریفان کرده در میان بازیکنان داخلی و خارجی رکورددار است. این بازیکن برزیلی در این 7 فصل، 59 گل زده و هیچ بازیکن ایرانی و خارجی نتوانسته است در این 7 فصل اخیر به این تعداد گل زده برسد. حتی طارمی، علیپور، ادینهو و انصاری‌فرد که در این سال‌ها آقای گل شده‌اند، اما بر خلاف شیمبا، حضور مداومی در لیگ برتر نداشتند.

مهاجم فولاد در بین خارجی‌های لیگ، توانسته رکورد آلوز را با 46 گل زده بشکند اما هنوز به آمار عمادرضا و ادینهو نرسیده است. عمادرضا در لیگ برتر ایران 70 و ادینیو 82 گل زده‌اند و پریرا اگر بتواند روند خوبش را ادامه بدهد شاید رکورددار تعداد گل‌های زده میان بازیکنان خارجی شود.

دروازه‌بان مورد علاقه پریرا در لیگ برتر حامد لک است. او 7 گل از گل‌هایش را به حامد لک زده و لک هم از هیچ مهاجمی بیشتر از این بازیکن برزیلی گل نخورده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
3
اینو هم بگید از وقتی اومد فولاد زیردست کاپلوی قلابی تمرین کرد 4 بازی یه گل بیشتر نزده یه گل از نقطه پنالتی...
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
3
فعلا ک بیسواد ترین مربی لیگ پورموسوی است و شیمبا با حداقل فرصت و نقش دفاعی اش !!! افت داشته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها