به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

قریشی: موسوی بازی‌های آسیایی را از دست داد

قریشی: موسوی بازی‌های آسیایی را از دست داد

خوزستان اسپورت- رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: وزنه بردار ملی پوش خوزستان به دلیل مصدومیت، شانس حضور در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی را از دست داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، سید علیرضا قریشی بیان کرد: سید ایوب موسوی چندی پیش از ناحیه زانو مصدوم شد و این موضوع باعث شد که نتواند در بازی های آسیایی به روی تخته برود.

وی به حضور علی مکوندی دیگر وزنه‌ بردار خوزستان در بازی های آسیایی اشاره کرد و گفت: این وزنه بردار در تمرینات رکوردهای خوبی را ثبت کرده و از شرایط ایده آلی برخوردار است اما در این دسته ورزشکاران سرشناسی حضور دارند که شانس کسب نشان را برای مکوندی سخت می کند.

قریشی به مسابقات وزنه برداری نوجوانان جهان در آمریکا اشاره کرد و افزود: سید مجتبی موسوی، ابوالفضل جمعه‌پور، بهراد کریمی و علیرضا منصوری چهار وزنه بردار خوزستانی حاضر در اردوی تیم ملی نوجوانان هستند که احتمال حضور آنها در رقابت‌های جهانی بسیار زیاد است.

قریشی در ادامه به توسعه این رشته در برخی از مناطق مستعد خوزستان اشاره کرد و گفت: در چند ماه اخیر وزنه برداری شهرستان ایذه رشد قابل توجهی داشته هر چند هنوز به شرایط مطلوب نرسیده است. بنا داریم هیات شهرستان‌های شوش و شادگان را فعال کنیم و به چرخه وزنه برداری خوزستان اضافه کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها