به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

عسکری: امتیاز گرفتن در آزادی کار هر تیمی نیست

عسکری: چهار گل از پرسپولیس می‌خوردیم خوب بود؟

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و دنبال به دست آوردن یک جایگاه آبرومندانه در جدول رده‌بندی لیگ برتر هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، عباس عسکری در گفت‌وگو با تسنیم در مورد تساوی تیمش برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: شاید خیلی‌ها تصور نمی‌کردند که از پرسپولیس امتیاز بگیریم. ما برابر قهرمان دو فصل اخیر بازی می‌کردیم و می‌دانستیم بازی سختی در پیش‌ داریم. البته آقای ویسی در طول هفته به خوبی پرسپولیس را برای ما آنالیز کرده بود و می‌دانستیم باید چگونه برابر این تیم بازی کنیم. خوشبختانه به هدفی که داشتیم رسیدیم. امتیاز گرفتن از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کار هر تیمی نیست، اما ما موفق به انجام این کار شدیم.

وی در واکنش به انتقادهای صورت گرفته از سبک بازی نفت مسجدسلیمان و وقت‌کشی بازیکنان این تیم خاطر نشان کرد: ما اصلاً دنبال وقت‌کشی نبودیم و این حرف را قبول ندارم. در ضمن هر تیمی ممکن است برای امتیاز گرفتن دنبال بازی دفاعی باشد و ما در تهران مقابل تیمی مثل پرسپولیس بازی می‌کردیم. نمی‌دانم چرا برخی چنین جوی را ایجاد کرده‌اند. واقعاً اگر چهار گل از پرسپولیس می‌خوردیم الان همه چیز خوب بود؟!

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه در این مسابقه بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود، اظهار داشت: کاپیتان اول تیم آقای میداوودی است که متأسفانه آسیب دیده. به همین خاطر من بازوبند را بر بازو بستم. امیدوارم آقا میلاد هم خیلی زود به شرایط بازی برسد.

عسکری در رابطه با اینکه برخی نفت مسجدسلیمان را جزو گزینه‌های سقوط می‌دانند، خاطرنشان کرد: ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و دنبال کسب یک جایگاه آبرومندانه در لیگ برتر هستیم. ما بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم و شک نکنید که نتایج خوبی در لیگ امسال خواهیم گرفت.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها