به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

شریفی: خوشحالم اولین پاس گل را در لیگ دادم

شریفی: خوشحالم اولین پاس گل را در لیگ دادم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در فصل جدید اولین پاس گلم را در بازی مقابل صنعت نفت دادم و خوشحالم که توانستم در روند تیم موثر باشم.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد شریفی در گفت‌وگو با فارس در مورد تساوی تیمش مقابل صنعت نفت، گفت: بازی خوبی را مشاهده کردیم. می‌توانستیم برنده شویم و اگر دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم بیش از 2 گل به ثمر برسانیم. هفته به هفته روندمان بهتر می‌شود. بازیکنان جوان در کنار نفرات با تجربه تیم روز به روز شرایط بهتری پیدا می‌کنند.

وی در مورد اینکه اولین پاس گل خود را در لیگ هجدهم به وحید خشتان داد، تصریح کرد: بله در فصل جدید اولین پاس گلم را در بازی با صنعت نفت دادم و خوشحالم که توانستم در روند تیم موثر باشم. متاسفانه گزارشگر بازی، هم گلزن و هم دهنده پاس گل را به اشتباه اعلام کرد. امیدوارم در ادامه مسابقات باز هم پاس گل بدهم. امیدوارم روند خوبی در ادامه لیگ داشته باشم و بتوانم به تیم امید دعوت شوم. من از جمله بازیکنانی هستم که سلسله مراتب را پشت سر گذاشتم و در تیم نوجوانان و جوانان به میدان رفتم. با صلاحدید کادرفنی در این تیم حضور نداشتم و امیدوارم با عملکرد خوبی که در ادامه دارم به تیم امید بازگردم.

هافبک استقلال خوزستان در مورد اینکه زلاتکو کرانچار اعلام کرده درهای تیم امید به روی همه بازیکنان این رده سنی باز است، خاطرنشان کرد:‌ رده سنی ما سه سال کوچکتر از تیم امید است. من جزو بازیکنان تیم نوجوانان در جام جهانی بودم. شرایط لیگ ما به شکلی است که در این رده سنی خیلی بازیکنان در لیگ به میدان نمی‌روند اما من در چهار بازی ابتدایی تیمم به صورت فیکس بازی کردم.  کرانچار در مصاحبه‌ خود گفته بود نظرش این است که از بازیکنانی که در لیگ برتر بازی می‌کند استفاده کند که امیدوارم من هم در ادامه به اردوها دعوت شوم.

شریفی در مورد عملکرد تیم امید در بازی‌های آسیایی عنوان کرد:‌ بله بازی این تیم را دیدم. خدا را شکر تا به اینجا شرایط تیم خوب بوده و امیدوارم در بازی سوم هم عملکرد خوبی داشته باشند و تیم امید بتواند مقتدرانه به راه خود ادامه دهد.

هافبک استقلال خوزستان در مورد اینکه چرا تیمش در لیگ برتر نمی‌تواند در شرایطی که  از حریف پیش افتاده‌اند نتیجه را حفظ کنند، اظهار داشت: همانطور که می‌دانید تیم ما خیلی دیر جمع شد و 15 روز مانده به شروع مسابقات تمرینات را آغاز کردیم. خود من سه روز قبل از شروع مسابقات به تیم آمدم. کم کم روند رو به رشدمان را شروع کردیم و ایمان مبعلی و احمد آل نعمه به ما اضافه شدند. به نظر من به خاطر جوانی تیم است که گاهی جلو می‌افتیم و به خاطر شرایط ورزشگاه و جو موجود بازی را از دست می‌دهیم. دیروز با وجود تساوی حق‌مان برد بود. موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و وحید خشتان که دو گل زد می‌توانست سه گل دیگر هم بزند. امیدوارم در بازی بعدی برنده شویم.

وی در مورد رویارویی تیمش در هفته پنجم مقابل سپیدرود رشت، گفت:‌ در لیگ برتر همه رقیبان سر سخت هستند. شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند استقلال خوزستان نتواند نتیجه بگیرد اما ما کارمان را با قدرت شروع کردیم و در این چهار هفته بسیار خوب بودیم. تیم جوانی داریم. چند بازیکن ملی‌پوش پایه داریم و بزرگان سرشناسی مثل مبعلی، آل نعمه، حمدی‌نژاد و کلانتری داریم. هفته به هفته بهتر شدیم و امیدوارم مقابل سپیدرود برنده شویم. شک نکنید که این تیم جزو هشت تیم بالای جدول خواهد بود.

شریفی در پایان تصریح کرد: باز هم برای تیم امید آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در ادامه کار بتوانم با تلاش بیشتر با نظر زلاتکو کرانچار به تیم  امید دعوت شوم و بتوانم در خدمت تیم کشورم باشم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
توانایی بچه های خوزستان بیش از این حرف است امیدوارم همیشه موفق باشید و رو به جلو حرکت کنید
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
تیمتون از همه تیمای خوزستانی بهتر بازی میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
اگر فردوسي پور در برنامه نود بي طرفانه قضاوت ميكرد و بيشتر از اينكه به نام و نشان و پول شخص و تيم نگاه كند به كيفيت بازيها اهميت ميداد الان بعد از اين چهار هفته شروع ليگ بجاي اناليز بازيهاي سرخابيها كه بابت هر شوت ميلياردها تومان پول پرداخته ميكنند بازيهاي قشنگ جوانان كم نام و نشان استقلال خوزستان كه هزينه كل تيشان به اندازه قرارداد يك بازيكن پرسپوليس هم نميرسد را بايد نشان دهد باور كنيد بيشتر فوتباليستها لذت مي بردند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها