به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

مکوندی: خبرنگاران باید حرفه‌ای رفتار کنند

مکوندی: خبرنگاران باید حرفه‌ای رفتار کنند

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به رفتار خبرنگاران در نشست خبری بعد از دیدار این تیم برابر پرسپولیس و این‌که آن‌ها حاضر نشدند از ویسی بابت تدافعی بازی کردن این تیم سوال بپرسند، گفت: این رفتار جای تاسف دارد زیرا در هیچ جای دنیا چنین حرکت و رفتار غیرحرفه‌ای و غیرمسوولانه‌ای دیده نمی‌شود و خبرنگار نباید رفتار حرفه‌ای را فدای علاقه‌اش کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، بهروز مکوندی در خصوص بازی شب گذشته این تیم برابر پرسپولیس که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: می‌دانستیم با توجه به موقعیت خوب پرسپولیس که قهرمان دو سال متوالی لیگ برتر است و تا پیش از هفته چهارم نیز صدرنشین لیگ هجدهم بود و همچنین از بازی گذشته با استقلال خوزستان نتوانستند به نتیجه دلخواه‌شان دست پیدا کنند، در این دیدار به دنبال کسب سه امتیاز و شکست ما هستند.

وی بیان کرد: با شناخت کامل نسبت به موقعیت فنی پرسپولیس برابر آن‌ها حاضر شدیم و تلاش کردیم روزنه‌هایی که ممکن است در خط دفاع‌مان به وجود بیاید را ببندیم و با یک سیستم بسته مقابل حریف ظاهر شدیم و چشم به ضد حملات داشتیم. فکر می‌کنم باید از عملکرد تیم‌مان بابت گرفتن یک امتیاز برابر پرسپولیس راضی باشیم، البته عملکرد ما در کار هجومی خیلی خوب نبودف هرچند در نیمه دوم موقعیت‌هایی به دست آوردیم که نتواستیم از آن‌ها بهره ببریم. در هر صورت برای پیروز شدن باید تلاش کنیم موقعیت‌های بیشتری را روی دروازه حریفان ایجاد کنیم. در مجموع کسب این یک امتیاز برای تیم جوان ما که به تازگی هم به لیگ برتر آمده است، حکم پیروزی را داشت.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص رفتار خبرنگاران در نشست خبری بعد از دیدار این تیم برابر پرسپولیس و این‌که حاضر نشدند از ویسی بابت تدافعی بازی کردن این تیم سوال بپرسند نیز اظهار کرد: در مورد عملکرد خبرنگاران باید بگویم اعتقادم این است که هر کسی باید آزادانه در کار خود قضاوت کند و باید این را هم مدنظر داشته باشند که آن‌ها اول خبرنگار و بعد طرفدار یک تیم خاص هستند. من هم ممکن است به یک تیم علاقه‌مند باشم ولی امروز مربی نفت مسجدسلیمان هستم و تنها به منافع این باشگاه توجه می‌کنم. این رفتار جای تاسف دارد زیرا در هیچ جای دنیا چنین حرکت و رفتار غیرحرفه‌ای و غیرمسوولانه‌ای دیده نمی‌شود. امیدوارم عمدی در این کار نبوده باشد. در هر صورت به نظر من، نظر باشگاه پرسپولیس برخلاف نظر این آقایان خبرنگار است که حرفه‌شان را فدای علاقه‌شان کردند و این بدترین حرکتی است که می‌توان دید. خبرنگار نباید رفتار حرفه‌ای را فدای علاقه‌اش کند.

وی افزود: اگر پرسپولیس تهران نتوانست از خط دفاعی ما عبور کند، هیج ارتباطی به ما ندارد و ما باید برای پیشبرد اهداف‌مان بهترین تصمیم را می‌گرفتیم. اگر از نظر این عده برابر پرسپولیس آن‌هم در تهران به صورت باز بازی کردن و بعد هم گل‌های بسیاری دریافت کردن، نشانه شجاعت است، این موضوع از نظر کادر فنی نفت‌مسجدسلیمان نشانه شجاعت نیست و چیزی غیر از تفکر یک مربی حرفه‌ای است.

مکوندی همچنین در واکنش به این‌که گفته می‌شود مسجدسلیمانی‌ها در این بازی تدافعی کار کردند و بازیکنان نفت دائما خود را روی زمین می‌انداختند، خاطرنشان‌ کرد: پرسپولیس به زودی باید در بازی‌های آسیایی شرکت کند و با حریفانی بازی دارد که شاید با سیستم دفاعی برابر آن‌ها بازی کنند، پس پرسپولیس باید از نظر فنی راه چاره‌ای برای مبارزه با چنین سیستم‌های فوتبالی داشته باشد. دفاع کردن نوعی از سیستم بازی فوتبال است. تیم ما به هیچ صورتی قابل مقایسه با باشگاه پرسپولیس و هزینه‌هایی که برای آن شده است، نیست. پس نباید انتظار داشته باشند فوتبال ما با شکل فوتبال باشگاهی که دو سال متوالی قهرمانی ایران شده و سال‌ها در لیگ برتر حضور داشته است، برابر باشد.

وی تاکید کرد: به نظر من هواداران حریف نباید نوع بازی و همچنین این یک امتیاز ما را زیر سوال ببرند و بهتر است آگاهانه‌تر و فنی‌تر فکر کنند که چرا پرسپولیس نتوانست برابر تیم ما با چنین سیستمی به گل برسد.  اگر پرسپولیس بخواهد به این فکر کند که چرا تیم مقابلش دفاعی بازی کرده، در بازی‌های آینده به مشکل برخواهد خورد، پس باید واقع‌بینانه با این موضوع برخورد و جستجو شود که مشکل این تیم مقابل تیمی که دفاعی بازی می‌کند، چیست و قطعا کادر فنی خوب پرسپولیس به این موضوع پی خواهد برد.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره درگیری بین هواداران دو تیم نیز گفت: برخوردی بین تماشاگران دو تیم که همراه با پرتاب بطری آب بود را مشاهده کردم و باید بگویم این رفتارها پسندیده نیست. تماشاگران باید زمانی که تیم‌هایشان پیروز یا شکست می‌خورند، خویشتن‌دار باشند و هیکدام حق بی‌حرمتی به تیم مقابل را ندارند. چنین حرکاتی باعث می‌شود زیبایی و لذت فوتبال از بین می‌برد. همه باید کمک کنیم تا چنین صحنه‌های زشتی در ورزشگاه‌های‌مان به وجود نیاید. مدتی پیش جام جهانی فوتبال را داشتیم و دیدید که مردم از سراسر دنیا چگونه با دوستی و صمیمیت کنار هم شاهد این ورزش زیبا که نشانه عشق و زندگی است، بودند. باید از این مسابقات درس گرفته باشیم. من معتقدم تعدد افرادی که دست به انجام حرکات ناشایست در ورزشگاه‌ها می‌زنند، کم است و باید افرادی که مخالف این حرکات ناپسند هستند نیز کمک کنند تا دیگر شاهد چنین رفتارهایی روی سکوها نباشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
1
2
مصاحبه نکردن که نکردن به جهنم ویسی هم باید بازی برگشت تلافی کنه برا پوشش خبری بعد بازی نره
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
1
2
اقای ویسی شانس اورد خبرنگارای پرسپولیسی با سنگ مضروبش نکردن اینا از تماشاگرنماها بدترن از تیترایی که میزنن معلومه بدجوری بهشون فشار اومده
خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
1
2
بازی برگشت خبرنگار تهرانی حق ورود به استادیوم رو نداره. باشگاه اگه گوتاهی کنه تا آخرش توهین و تحقیر نصیبش میشه خواهشا پیگیر باشید و عمل خبرنگاران رو بی جواب نذارید.
زنده با خوزستان
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
1
1
بنظر من بخاطر این‌ بی حرمتی نباید دیگه مربیای خوزستانی تو تهران وقتی بازی دارن برای مصاحبه بروند... درضمن خبرنگار و دوربین نود هم وقتی میاد اهواز رو نباید باهاش مصاحبه کنن..
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
1
1
بعداز رفتار تیمهای مغرور ومفت خور تهرانی، برادران بختیاری وهم استانیهای عزیزمان در سراسر استان کمی به خودشان بیایند و از طرفداری تیم های تهرانی صرف نظر نمایند چون حیثیت مردم استان درگرو همین مسئله است. طرفداران تهرانی وبخصوص خود دو باشگاه اصلا احترامی برای مردم جنوب قائل نیستند ولی میبینیم هنوز کسانی در استان ما هستند که آنها را تشویق میکنند. همه جای دنیا اول تیم شهرشان را تشویق میکنند بعد تیم های دیگر ولی درایران برعکس. البته در بعضی ازشهرها مثل اهواز بعلت اینکه شهر صنعتی وغیربومیان زیادی در اینجا زندگی میکنند چنین مواردی وجود دارد.
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
بازی برگشت هیچ خبر نگار تهرانی نباید بیاد ب نظرم جو ورزشگاه بد میشه چون مسجدسلیمانی ها تعصب دارن نسبت ب تیمشون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها