به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

سرجیو: نیمه دوم به بهترین شکل تمام شد

سرجیو: نیمه دوم به بهترین شکل تمام شد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از نتیجه به دست آمده تیمش برابر استقلال خوزستان راضی است.

پائولو سرجیو بنتو سرمربی تیم صنعت نفت آبادان پس از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: از هواداران تشکر می‌کنم در روزی که بازی بسیار سختی داشتیم، از ما حمایت کردند. در مورد بازی باید بگویم که نیمه اول به طور کامل در اختیار ما بود. در جست‌وجوی ایجاد فضا و گل زدن بودیم و در یک ضد حمله تیم حریف، یک گل را به ثمر رساند که باعث شد کار برای ما سخت شود ولی به هیچ وجه آن فرآیند رو به رشدمان را از دست ندادیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم تماما در اختیار ما بود. شانس گل زدن داشتیم و گل دومی که دریافت کردیم توپ برگشتی بود که وارد دروازه ما شد. بعد از آن گل کار دوباره برای ما سخت شد. به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون در آن موقعیت برگشتن به بازی اصلا کار آسانی نبود. ولی آن‌ها به بازی برگشتند. آن‌ها بازی یک صفر باخته و 2 بر یک باخته را دو بار برگرداندند. آن‌ها خیلی تلاش کردند و نیمه دوم را هم به بهترین شکل ممکن به پایان رساندند. ما در جست‌وجوی گل سوم هم بودیم ولی خوش‌شانس نبودیم که گل سوم را به ثمر برسانیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم و قطعا باید در مورد اشتباهاتی که داشتیم بیشتر کار کنیم و در جهت اصلاح اشتباهات بیشتر تلاش کنیم.

پائولو سرجیو درباره بازی با پرسپولیس در هفته آینده گفت: یک هفته برای آمادگی بازی با پرسپولیس زمان داریم. من از پس فردا به فکر پرسپولیس خواهم بود. الان به خانه می‌روم و بازی خودمان را آنالیز می‌کنم. از آن موقع است که باید به فکر بازی با پرسپولیس باشیم.

وی در مورد روند بازیکنان خارجی تیمش اظهار کرد: من فکر می‌کنم امروز پلاتینی بهتر بازی کرد و فکر می‌کنم می‌تواند این روند رو به رشد را ادامه دهد.

وی در مورد عملکرد بهنام برزای گفت: بهنام برزای سه بازی 90 دقیقه‌ای برای ما انجام داد. ما امروز چون در پست مهاجم بازیکن نداشتیم مجبور شدیم که از بهنام برزای به عنوان مهاجم استفاده کنیم.

وی درباره بازیکنان ورودی اظهار کرد: من قبلا هم درباره بازیکنان ورودی در نقل و انتقالات صحبت کردم ما دنبال یک دفاع وسط هستیم و حتی یک فوروارد هم به ما اضافه شده ولی آماده بازی کردن نیست. ما می‌دانیم که به چه چیزی احتیاج داریم. سه امتیاز در 4 بازی اتفاق خوبی نیست اما نمی‌خواهیم از مسئولیت‌مان هم فرار کنیم. هیچ تیمی بعد از 4 بازی نه قهرمان می‌شود و نه سقوط می‌کند. من فکر می‌کنم در این بازی خوب بازی کردیم و باید در ادامه در فرآیندی که داریم تمرکز بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم به اهدافی که برنامه‌ریزی کردیم برسیم. شما تا حالا ندیدید که من برای شکست‌هایی که داشتم دنبال بهانه بگردم.

وی در مورد عملکرد داوری گفت: من هفته گذشته بازی را باختیم  و در مورد عملکرد داوری خوب صحبت کردیم. حتی با اینکه بازی را باخته بودیم اما امروز هیچ چیز درباره آن نمی‌گویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
سیاوش
|
United States of America
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
1
تیم طراز نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
1
تيم را سرجيو نبسته براش بستن مثل مربيان قبلي پرتغالي اين پرتغالي ها هيچ اقتداري ندارن مسي تو تيم شان باشه پلاتيني باشه براشون فرقي نميكنه كمالوند فصل پيش گفت تيم فعلي حفظ ميكنم چند بازيكن جديد اضافه ميكنم مهم ترين كاري كه كمالوند كرد دست نزديكان مديرعامل را از اوردن رشيد البي سانتوز ها قطع كرد ولي كمالوند رد كردن بازيكنان تاثير گذارش هم همينطور تيم با بازيكنان ليگ دو ليگ يك بستن من نميدونم چرا حراست وزارت ورد نميكند دلال بازي تا كجا ارزوهاي يك شهر در جيب دلالها نابود شد رفت تنها راه نجات رفتن عيسي زاده نزديكانش از تيم است عيسي زاده بايد بره اين تيم هم امسال كانديداي سقوطه
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
تیم هنوز خوب نیست و اومدن کرار خیلی این هفته کمک کرد یه گل زد و یه گل ساخت
بازیکن لیگ دویی داره عالی بازی میکنه و شاید بشه گفت بهترین بازیکنه نفت بعد از کراره
به تیم فرصت بدیم شاید تیم به شرایط آرمانی برگرده
از رفتن برزیلیها خیلی ضربه خوردیم جایگزینای خوبی برا بهترین بازیکنامون نداریم
تیم خیلی خوب بازی میکنه ولی ساختار دفاعی مشکل داره و یه مگنو باتیستا کم داریم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
دفاع صنعت مشکل داره امیدوارم هر چه سریعتر حل شود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها