به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

بازسازی ورزشگاه غدیر و بلیت‌ فروشی الکترونیک

بازسازی ورزشگاه غدیر و بلیت‌ فروشی الکترونیک

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بااشاره به تشکیل ستاد بازسازی ورزشگاه غدیر اهواز، گفت: با هماهنگی که با استاندار خوزستان صورت گرفت، فروش بلیت الکترونیکی و ایجاد زیرساخت لازم در این زمینه را آغاز کرده‌ایم و کار بازسازی این ورزشگاه نیز از همین هفته آغاز خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، افشین حیدری در خصوص تشکیل ستاد بازسازی ورزشگاه غدیر اهواز، اظهار کرد: کار بازسازی ورزشگاه از همین هفته آغاز خواهد شد، چراکه مجموعه استان به این نتیجه رسیده‌ است که اگر زیرساخت لازم ایجاد شود، دیگر شاهد اتفاقی همچون اتفاقات ورزشگاه غدیر در دیدار اخیر استقلال خوزستان و پرسپولیس نخواهیم بود، ضمن این‌که من بابت این اتفاقات که مصدومیت چند هوادار را هم در بر داشت، از مردم خوزستان عذرخواهی می‌کنم.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در ورزشگاه غدیر، گفت: تمام تلاش‌مان را کردیم که هواداران در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان، شاهد یک بازی خوب و به دور از هرگونه تنش و درگیری باشند ولی متاسفانه آن اتفاقات ناگوار رخ داد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: با هماهنگی که با استاندار خوزستان صورت گرفت، فروش بلیت الکترونیکی و ایجاد زیرساخت لازم در این زمینه را آغاز کرده‌ایم و در این زمینه نیز با یکی دو شرکت مذاکره داشته‌ایم. تمام تلاش‌مان این است که نواقص ورزشگاه غدیر برطرف شوند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در اهواز نباشیم.

وی عنوان‌ کرد:‌ همه می‌دانیم که ورزشگاه غدیر نواقصی دارد و دیوار اطراف ورزشگاه شرایط خوبی ندارد و افراد از آن سوی دیوار می‌توانند سنگ، چوب و دیگر اشیا را وارد ورزشگاه کنند که باید تمام این نواقص برطرف شوند. در هر صورت مطمئن باشید ورزشگاه غدیر شکل دیگری خواهد گرفت و تا نیم‌فصل این موضوع را به چشم خواهید دید، ضمن این‌که برای بازسازی ورزشگاه ودیگر اقدامات، بودجه لازم نیز در نظر گرفته شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۶
صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
1
3
دیشب بخاطر جلب رضایت ناعادل فردوسی پور پرسپولیسی و وزیر ورزش (رییس باشگاه پرسپولیس) از هیچ توهینی به مردم خوزستان دریغ نکرد واقعا متاسفم برای همچین افرادی که اسما خوزستانی هستن بخاطر حفظ صندلیشون تن به هر ذلتی میدند. باید بگیم درود به شرف اقای ارزانی بیرگانی فرماندار سابق اهواز که پارسال برنامه نود و فردوسی پور پرسپولیسی رو با دلایل قاطع محکوم کرد و ثابت کرد ریشه اصلی مشکل فوتبال ایران همون تماشاگرنماهای سرخابی تهران و ورزشگاه آزادیه که به اعتراف خود برنامه نود مرکز توزیع و مصرف حشیش و گل و ... است.
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
2
1
دوست عزیز جناب صالحی.فکرکنیم حیدری صندلی دوست.اصلا تماشاگران بد و تماشگر نماها هم تهرانی.ما چکار کردیم. اصلا ماهم خوب و بهترین مردم ایران.البته مطمئنم نجیبترین و بهترین هستیم.صحبت بنده اینه. لر یا عرب کرد یا بلوچ،فارس یا قشقایی و ترک،بهر کداممان که توهین شد. هتاکی شد. آیا این شکلی جواب دادن در شان ماست. روی سخن بنده با کسانی که جو را متشنج و با نفرت تمام سنگ پراکنی کردند.در ورزشگاه غدیر که ها نشسته بودند. آیا غیر از همشهری و هم استانی های شما. اکر خدای نکرده اتفاق ناگواری برای کسی می افتاد وجدان ها آرام بود. اصلا گیرم همان هواداران هتاک تهرانی روبروی ما نشسته بودند.بهتر نبود بجای سنگ،بنری بزرگ با اعتراض تمام به ورزشگاه بیاریم. تا جواب دندان شکنی بدهیم و همگان را در برابر فرهنگ غنی مان وادار کنیم تا به احترام مان بایستند. همشهری هم استانی بیدار باشید بیدار.خوزستان جاویدان
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
3
با اقای صالحی موافقم
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
3
چرا حتی یک نفر پیدا نشد از اعتراض هواداران چیزی بگه.برنامه نود به جای ارام کردن جو ایجاد شده اتش مردم اهواز را بیشتر کرد. این چه صدا و سیمای ملی ما داریم.
صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
3
جناب فرخزاد عزیز سلام.
پارسال بهمن روشنایی سرپرست استقلال خوزستان بدلیل تبعیض وزارت ورزش یه انتقاد کوچیک از جناب سلطانی وزیر ورزش و جوانان کرد بعدش همین استاد افشین حیدری چه مصاحبه وحشتناکی علیه بهمن روشنایی و عبدالله ویسی و تیم استقلال خوزستان انجام داد؟
پارسال که بحث دعوای ورزشگاه و سنگ پرانی نبود اصلا بازی در کار نبود. بازیکنای استقلال خوزستان اعتصاب کرده بودن چندماه حقوق نگرفته بودن و بهمن روشنایی مصاحبه ای کرد گفت اقای وزیر ورزش همونجور که به پرسپولیس و استقلال تهران توجه میکنی یه ذره هم به تیمهای شهرستانی توجه کنید.
بلافاصله اقای حیدری زمین و زمانو بهم دوخت چه مصاحبه هایی علیه استقلال خوزستان و روشنایی و ویسی و ... کرد؟ فقط بخاطر راضی کردن وزیر پرسپولیسی. اونموقع که استقلال خوزستان با پرسپولیس بازی نداشت. مطمئن باش اگر استقلال خوزستان تیم وزارت ورزش بود دیشب اقای حیدری از هواداران استقلال خوزستان دفاع میکرد و میگفت همه چیز عالی بود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
3
آقای فرخزاد جوابت مثل کسایی هستش که نفسشون از ی جای گرم بلند میشه. درضمن خوزستان اینقد ضربه خورده وظلم دیده که حتی بیشتر از اینها باهاشون انجام بدیم نمیشه ی ذره از ظلم ناروا رو که بهمون کردن جبران کنیم اگه دم از اخلاق و فرهنگ حرف میزنی برو تهران ببین چکار باهات میکنن اینا مشکلشون با مردم خوزستان هست بخدا قسم هیچ زبونی حالیشون نیست نه تفاهم ن سکوت در مقابل ون مدارا کردن. اگه فکر میکنی با یک بنر نصب کردن مشکل حل میشه ما هزاران بار اینکار رو کردیم ولی فایده نداشت..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
3
خیلی متاسفم که بعضی مدیران با چنین حرفای بی مصرف فردوسی پور و امثالهم اینجور تحقیر بشن..
Arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
1
1
آقای حیدری بسیار خوب صحبت کردن انشالله ورزشگاه جای فوتبال دوستان باشه نه کسایی که فریب شبکه های مجازی و میخورن
رضا
|
Australia
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
1
2
واقعا از برنامه نود دیشب حالم بهم خورد همه رو انداختن تقصیر خوزستانیها . همین بازی تراکتور و استقلال چرا یک تیکه نشون دادن . بخدا همه اش شعار وفحش داده بودن ونیروی انتظامی را به بدترین شکل کتک زدن . خوب چرا آقای حیدری فقط و فقط ساکت بود وعذر خواهی می کرد . البته باید بگم یک مقداری خودمون هم مقصریم . شاید بیشتر از خودمون داریم ضربه میخوریم . این طرفداران پرسپولیس مگه از کجا آمدن بخدا قسم همه شون خوزستانی بودن مگه کسی جرات میکنه از تهران بیاد . استقلال تهران میاد همه خوزستانی میان برای تشویق . خداک برسمون بشه که طرفدار شهر دیگه میشیم که کل منابع مارو دارن میبرن وای وای
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
1
1
حرفهای اقای حیدری مایه ننگ اداره کل ورزش خوزستان بود. و بدتر از حرفهای حیدری هم چاپلوسی بعضی از بظاهر طرفداران تیمهای خوزستانی است که در اصل طرفدار پرسپولیس و استقلال تهران هستن تیمهایی که هوادارانشان بویی از فرهنگ نبرده اند و در آلوده ترین ورزشگاه جهان (آزادی) به تیمهای شهرستانی توهین میکنند!
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
بازها وقتی حرف از نالایقی و بی کفایتی و بی تدبیری و بی سوادی مسئولی حرف زدیم یا بقول معروف بلاک شدیم یا سانسور یا پیام درج نشده گرچه تنها جایی که میتونیم حرفها و دردهامونو فریاد بکشیم همین ی نم جاست!!!! دیشب از اینکه همچین افرادی مسئولیت دارند واقعا احساس حقارت کردم وقتی مردم بی دفاع و بی کس و مظلوم خوزستان همچین صاحب مسندانی دارند حق دارند که آب و برق و نفت و کار و رفاه نداشته باشند
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
یادمه قدیما در ورزشگاه مردم برای تماشای فوتبال می رفتن ن برای فحاشی وسنگ پراکنی #نه_به_خشونت_در_ورزشگاه_های_ایران..
کاری ب اقای حیدری ندارم ولی اینکه باید بلیط فروشی الکترونیکی بشه باید ده درصد میهمان بیشتر داده نشه باید ورزشگاه غدیر تجهیز بشه باید ابخوری ها ونمازخونه در شان خوزستان ساخته بشه ... از طرفی معاونت حقوقی اداره ورزش خوزستان باید پیگیر توهین ب قومیت های خوزستانی بشه ن اینکه توی برنامه نود حرف بزنن بلکه باید برن کمیته اخلاق فدراسیون وسازمان لیگ ووزارت ورزش شکایت کنن ... در کل هواداران عزیز گیر ب حواشی ندین بیاین متحد بشیم تیممونو قوی کنیم با فوتبالمون گریه تهرانیا رو در بیاریم مثل لیگ سیزدهم مثل لیگ چهاردهم ولیگ پانزدهم ... سنگ پراکنی محکومه از همه لحاظ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
عليرغم اينكه با پرتاب سنگ و خونريزي در ورزشگاهها هميشه مخالف هستم ولي اصلاً از برنامه نود و صحبتهاي حيدري خوشم نيامد آقاي فردوسي پور به جاي اينكه درگيريهاي اين دو هفته پياپي آزادي در بازي فولاد و پرسپوليس هفته دوم و بازي استقلال با تراكتور در اين هفته را نشان دهد چسبيده بود به الغدير اهواز شما نديديد كه در آزادي اين هفته بازي استقلال و تراكتور چه گذشت البته خود عادل هم در برنامه اش بود كه كامل صحنه ها را نشان دهد ولي به يكباره از او خواسته شد حالا از تبريز يا تهران كه آنها را بيشتر از اين دو صحنه كه نشان داديد ديگر حق نداريد كه نشان دهيد و با هيچ يك از مسئولين دو باشگاه صحبت نكرد فقط اين خوزستان بي صاحب بود كه نيم ساعت حيدري را آورده بود روي خط و از او تعهد ميگرفت. چيز خوبيه اگر حيدري بتواند جلوي اين پرتاب سنگ را بگيرد ولي مشكل بايد اساسي حل شود همه ورزشگاههاي كشور جواب توهين ها و فحاشي هاي زشت و سنگ پرتابيهاي آزادي را ميدهند در واقع آزادي بايد تعهد دهد بايد إصلاح شود بايد ليدرهاش و تماشاگرانش كنترل شوند نه ورزشگاههاي شهرستانها...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
مشكل اهواز و ورزشگاه الغدير، اين است كه برخلاف ديگر استانها، اهواز تنها شهري است كه سرخابيهاي پايتخت در آن خيلي هوادار دارند و بعد از تهران اين اهواز هست كه از قديم الأيام پرسپوليس و استقلال تهران در بين هواداران آن بيش از اندازه محبوبيت دارند شما در بازي تراكتور با سرخابيها در تبريز فقط رنگ و صداي تراكتور را ميشنويد اما در اهواز ايچنين نيست در يك خانواده اهوازي ميبينيد كه دوتا از پسرا فولادي هستن و دوتاي ديگرشون استقلالي و يا دوتا از پسراي يك خانواده تيم محبوب شهرشون را دوست دارند و دوتاي ديگرشان پرسپوليسي هستن و بخاطر همين است كه درگيريها فقط در بازيهاي صورت مي گيرد كه مهمان پرسپوليس يا استقلال تهران باشد كه متاسفانه حيدري نتوانست اين نكته را روشن مطرح كند تا خداي نكرده به شخصيت مردم اهواز و اقوام آن سوء تفاهمي وارد نشود
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
دوستان همه جبهه گرفتید.من خودم ی پام تهرانه یه پام خوزستان. من که اولش گفتم اقای حیدری هرچه که هست. من روی سخنم با کسانی بود که خداییش بد کردن.اینکه تبریز اصفهان و تهران چه میکنند کاری نداریم. بقول خودتون اونا رانت دارن ادم دارن.ما نداریم، البته ادمشو نداریم، و الا مدیر داریم که نمیزارن تو خوزستان بمونن. من مگه نمیدونم که چه به سر این مردم اومده و میاد. نمیخام بحث سیاسی و اقتصادی کنم.ولی انقد میدونم برق و اب نفت و گاز و کشاورزی همش مال ماست. ولی فقط خاکش سهم ماست. اما اما ایا ما کار خوبی کردیم. بابا اونایی که فحش دادیم سنگ زدیم غیر این بود هم استانی خودمون بودن. بحث من اینه.ما به هم استانی هم رحم نکردیم.
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
مردم خوزستان با عزت هستند و جواب یک عده لمپن نمک نشناس را که در آزادی شعارهای زشتی سر دادند را با عصبانیت دادند . فدراسیون فوتبال بهتر بود تیم پرسپولیس را تنبیه می کرد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها