به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

مبعلی: سه تیم مدعی قهرمانی لیگ هستند

مبعلی: سه تیم مدعی قهرمانی لیگ هستند

خوزستان اسپورت- هافبک باتجربه‌ی تیم استقلال خوزستان شانس سه تیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ هجدهم را بیش از سایر تیم‌ها می‌داند.

به گزارش خوزستان اسپورت، ایمان مبعلی هافبک تیم استقلال خوزستان که در بازی مقابل پرسپولیس با در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی تیم آبی‌پوش جنوبی به میدان رفت، معتقد است که تیم‌های پرسپولیس، استقلال تهران و سپاهان جزو مدعیان اصلی کسب مقام قهرمانی لیگ هجدهم هستند.

وی درباره اتفاقات ورزشگاه غدیر اهواز، همچنین شرایط استقلال خوزستان در فصل جاری، مصاحبه‌ای با ایلنا انجام داده است که در ادامه مرور می‌کنید.

درخصوص بازی مقابل پرسپولیس صحبت کن.
فکر می‌کنم ما عملکرد خوبی را نسبت به بازی‌های گذشته، در این بازی از خود نشان دادیم. ما موقعیت‌های تقریبا بهتری نسبت به پرسپولیس داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. اگر کمی دقت می‌کردیم سه امتیاز را به دست می‌آوردیم.

پرسپولیسی‌ها از میزبانی تیم شما رضایت نداشتند.
به نظر من نباید تعداد کمی از تماشاگران این کار را می‌کردند که من به شخصه با این کار مخالف بودم چون باعث شد تلاش بازیکنان ما کمتر دیده شود. ما مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داشتیم و دیدید که پابه‌پای آنها تلاش کردیم و اگر در طول بازی تمرکزمان را حفظ نمی‌کردیم شاید شکست می‌خوردیم.

خیلی‌ها معتقدند به خاطر اتفاقات هفته قبل بوده که این همه سنگ‌پرانی در ورزشگاه اتفاق افتاد.
من شنیدم در بازی پرسپولیس – فولاد به هواداران خوزستانی توهین‌هایی صورت گرفته، به همین دلیل این هفته تماشاگران خوزستانی خواستند این کار را تلافی کنند.

در طول بازی، یکی از بهترین بازیکنان استقلال خوزستان بودی.
نیاز به زمان دارم تا به هماهنگی برسم. دوست دارم امسال هم یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌ام باشد و هواداران از من راضی باشند.

خیلی‌ها فکر نمی‌کردند برای فوتبالت استقلال خوزستان را انتخاب کنی.
بالاخره این شهر زادگاهم است و به خاطر علاقه به مردم خوزستان قبول کردم که در تیم استقلال این شهر بازی کنم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که امسال در لیگ برتر بمانیم. می‌دانیم کار سختی داریم و باید خیلی در شرایط ایده‌آلی باشیم تا دچار افت نشویم.

در طول بازی مدام با بازیکنان پرسپولیس خوش و بش می‌کردی.
خب اکثر بازیکنان پرسپولیس دوستان من هستند. حتی در یک صحنه به سیدجلال گفتم زودتر بازی را شروع کن تا سنگ‌پرانی‌ها بیشتر نشود. امیدوارم شاهد چنین صحنه‌هایی در فوتبال نباشیم.

با گذشت سه هفته، کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی می‌دانید؟
پرسپولیس همچون گذشته مدعی قهرمانی است. استقلال هم که کم‌کم به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شود. سپاهان هم امسال نشان داد مدعی است. در کل لیگ جذابی را امسال شاهد خواهیم بود زیرا فاصله تیم‌های نسبت به هم نزدیک است و شاید امسال هم یک شگفتی جدید رخ بدهد.

این هفته باید به مصاف نفت آبادان بروید.
بازی سختی است. نفت امسال در سه هفته اول شرایط خوبی داشته است. ما هم تلاش می‌کنیم بتوانیم در این بازی به برد برسیم. امیدوارم تماشاگران از این بازی رضایت داشته باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
1
قهرمان فقط پورموسوی بقیه اداشو در میارن :):):):)
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
1
میدونیم
قطعا هیچکس دروغ گوی بزرگ که قبل از لیگ با فریبکاری گفت مدعی قهرمانی هستیم را فراموش نمیکند!!!
پورموسوی چرا دروغ میگی؟
چرا کاری ک در حدت نیست انجام میدی؟
بس کن دیگه بابا!!
برو دوره و اموزش مربیگری بازاموزی!!!
دوره c یک یا دوبار در سال تشکیل میشه!!!
مدیر عامل فولاد کجایی!!!خوابی؟؟؟ بیداری ؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها