به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
بازیکنان پرسپولیس گفتند این مشکلات از کجا آغاز شد

سلطانی: هواداران پرسپولیس باید محروم شوند

سلطانی: هواداران پرسپولیس باید محروم شوند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، گفت: اگر تیمی قرار است محروم شود باید پرسپولیس را به خاطر اتفاقات دیدار مقابل فولاد خوزستان محروم کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، امیر سلطانی در گفت‌وگو با فارس، در مورد تساوی استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس، گفت: بازی خیلی خیلی خوبی بود از بچه‌های تیم تشکر می‌کنم آنها در این مسابقه توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و فوتبال بسیار قابل قبولی به نمایش بگذارند.

* بر اساس داشته‌‌هایمان برنامه ریزی کردیم
وی در مورد مشکلات استقلال خوزستان و اینکه تصور می‌شد این تیم به دلیل هزینه نه چندان زیاد رقیبی دست و پا بسته برای حریفان باشد اما عملکرد این تیم در سه هفته گذشته خلاف این ادعا را ثابت کرده است، اظهار داشت: ما سیاست‌های باشگاه را بر اساس پارامترهایی که در باشگاه‌داری حرفه‌ای صورت می‌گیرد مشخص کردیم. ما با الگوبرداری که کردیم سیاست‌هایمان را روی چیزی که داریم بنا کردیم. داشته‌هایمان برای برنامه ریزی استعداد، انگیزه و بازیکن جوان بود اما چیزی که نداشتیم پول بود. خیلی‌ها بر اساس چیزهایی که ندارند کار خود را پیش می‌برند به همین خاطر معمولاً از نیم‌فصل دوم مشکلاتشان آغاز می‌شود.

* تراز مالی ما مثبت خواهد بود
سلطانی افزود: ما امسال با توجه به شرایط‌مان بودجه را کاهش دادیم و تنها برای کل بازیکنان و کادر فنی 3 میلیارد هزینه کردیم. در مقابل یونس دلفی را فروختیم و 7 میلیارد پول به دست آوردیم که نه تنها اصل پول‌مان را به دست آوردیم بلکه درآمدزایی هم کردیم به این ترتیب تراز مالی ما مثبت می‌شود. اصول حرفه‌ای فوتبال همین‌طور است هیچ باشگاهی در ایران نمی‌تواند تراز مالی مثبت به این شکل و از راه صحیح داشته باشد. معمولاً در فوتبال حرفه‌ای درآمدزایی اصولی از تبلیغات، بلیط‌فروشی و هزینه ترانسفر است شاید برخی در فوتبال درآمدزایی کنند اما اینکه به طور مستقیم پول از هوادار گرفته شود درآمدزایی اصولی نیست. ما امیدواریم نتایجمان روز به روز بهتر شود و مطمئن باشید از نیم‌فصل دوم روند بهتری پیدا می‌کنیم چرا که در نیم‌فصل مشکلات باشگاه‌ها آغاز می‌شود و نمی‌توانند به وعده‌های خود عمل کنند اما بازیکنان ما با توجه به وضع موجود با انگیزه بیشتر به تلاش خود ادامه می‌دهند. امیدوارم بتوانیم باز هم استعدادهای خوبی به فوتبال ایران معرفی کنیم.

* انتقال دلفی به هلند قطعی شده است
مدیرعامل استقلال خوزستان در رابطه با اینکه آیا انتقال دلفی قطعی شده است عنوان کرد: بله این انتقال قطعی شده و تنها منتظر هستیم کادر فنی تیم امید 4، 5 روز به دلفی مرخصی بدهند تا او با حضور در هلند کار انتقالش را قطعی کند.

* هرتیمی جای ما بود هم آن اتفاقات می‌افتاد
سلطانی در رابطه با اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان روی سکوها رخ داد و چه شد که این مشکلات به وجود آمد گفت: همه در جریان این مسأله هستند و اینکه من بخواهم توضیح بیشتری در این مورد بدهم بی‌احترامی به شعور مخاطبان است همه می‌دانند این اتفاقات از کجا استارت خورد. اگر مقابل پرسپولیس هر تیم دیگری به جز استقلال خوزستان هم بازی داشت این اتفاقات رخ می‌داد و ارتباطی به استقلال خوزستان نداشت. این مسائل به هفته قبل بازمی‌گردد ما با توجه به اطلاعاتی که به دست آورده بودیم اقدامات لازم را انجام دادیم، مسئولان امنیتی استان بعد از بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان ما را باخبر کردند که فراخوان‌هایی برای بازی ما صورت گرفته است. این اتفاقات هیچ ارتباطی به استقلال خوزستان نداشت هواداران ما 200، 300 نفر هستند که پشت نیمکت تیم می‌نشینند. آنها در بازی با پرسپولیس هم تیم را مورد تشویق قرار دادند اما در سکوهای روبروی جایگاه عده‌ای برای کار دیگر آمده بودند.

* بازیکنان پرسپولیس خودشان گفتند این مشکلات از کجا آغاز شد
وی افزود: خود بازیکنان پرسپولیس هم اذعان داشتند این مشکل از کجا آغاز شده است و نباید اتفاقاتی در تهران رخ می‌داد که بخواهد بازتاب آن در بازی مقابل استقلال خوزستان منعکس شود. هر تیم دیگری به جای ما هم بود آن روز آن اتفاقات می‌افتاد. اول هفته با سازمان لیگ و مسئولان مربوطه نامه‌نگاری کردیم و گفتیم این وضعیت به وجود می‌آید ‌آنها کاملاً در جریان بودند. جا دارد از نیروی انتظامی تشکر کنم آنها کاملاً مخلصانه زحمت کشیدند، باید یاد بگیریم وقتی تیمی میزبان است از تیم میهمان به نحو احسن پذیرایی کند تا خدای ناکرده برخی افراد سودجو از این آب گِل‌آلود ماهی نگیرند.

*اگر بنا به محرومیت است پرسپولیس باید محروم شود
مدیرعامل استقلال خوزستان در مورد اینکه شایعه شده قرار است این تیم چند جلسه محروم شود، گفت: این اقدام فقط کاری برای پاک کردن صورت مسأله است و به نوعی سرمان را مثل کبک درون برف فرو بردیم اگر تیمی قرار است محروم شود باید پرسپولیس را به خاطر اتفاقات دیدار مقابل فولاد خوزستان محروم کنند. اتفاقاتی که در آن بازی افتاد عکس‌العملش در دیدار هفته سوم در خوزستان بود ما همان اول هفته با حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ و کمیته اخلاق نامه‌نگاری کردیم و گفتیم این فراخوان‌ها صادر شده تا هواداران به ورزشگاه غدیر بیایند. نیروهای امنیتی هم از این مسأله باخبر بودند. سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ هم در آنجا حضور داشت. او دید که هواداران ما کوچکترین بی‌احترامی به تیم حریف نکردند تعدادی تماشاگر روی سکوهای مقابل جایگاه حضور داشتند که هیچ کاری هم به بازی نداشتند، در دقایق 20، 25 بازی اتفاق خاصی نیفتاده بود که آن اتفاقات صورت گرفت. مسأله کاملاً برنامه‌ریزی شده بود و هیچ ارتباطی به استقلال خوزستان نبود اگر استقلال خوزستان را برمی‌داشتیم و تیم ایکس در آن بازی قرار می‌گرفت باز هم همین اتفاقات می‌افتاد.

*بازیکنانمان به خودباوری رسیدند
وی در مورد در پیش بودن دربی خوزستان بین صنعت نفت و استقلال خوزستان گفت: دربی سختی است بازیکنان ما به خودباوری لازم رسیده‌اند و می‌دانند تنها مسأله مهم در فوتبال انگیزه است، رقم قرارداد و اینجور مسائل خیلی ملاک نیست، امیدوارم این رشد و پیشرفت از سوی بازیکنان تداوم پیدا کند و با این بازی‌های دیدنی بتوانیم دربی خوزستانی باکیفیتی را مشاهده کنیم.

* سقف قراردادهای ما 300 میلیون است
سلطانی در پایان در مورد اینکه آیا استقلال خوزستان باز هم بازیکن جدیدی جذب خواهد کرد، عنوان کرد: کادر فنی ما به دنبال این مسأله است و اگر توانستند بازیکنان مدنظرشان را جذب کنند این اقدام صورت می‌گیرد. ما نمی‌توانیم در خوزستانی که مردم مشکلات عدیده‌ای دارند بازیکن میلیاردی جذب کنیم، سقف قراردادهای ما 300 میلیون است که فقط 4، 5 بازیکن قراردادشان به سقف رسیده است. بازیکنان ما باید انگیزه داشته باشند و کسی که می‌‌خواهد اینجا بیاید باید شرایطمان را درک کند و در نهایت مورد تأیید کادر فنی باشد، پیدا کردن بازیکنانی با این شرایط مشکل است اما کادر فنی درصدد این موضوع است که در صورت امکان 2، 3 بازیکن جدید جذب کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
1
با سلام خدمت سایت خوزستان اسپورت میخواستم بگم که من طرفدار پرسپولیس هستم ولی تیم استقلال خوزستان رو هم دوست دارم واقعا استقلال خوزستان همیشه بازی جوانمردانه رو انجام میداد و بزرگترین آرزو من قهرمانی پرسپولیس و ماندن استقلال خوزستان تو لیگ برتر هست من حتی اون سالی که پرسپولیس به خاطر تفاضل گل قهرمان نشد ولی چون استقلال خوزستان قهرمان شد ناراحت نشدم کلا ارزش تیم استقلال خوزستان بیشتر از این ها هست و همیشه این تیم بازی جوانمردانه رو انجام میداده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
1
آقاي سلطاني عزيز واقعاً گل گفتي ، چون بابت آن حركت غير انساني حمله چهل هزار نفر به صد نفر در پايتخت پرسپوليس بايد محروم شود ، سقف بازيكنان ٣٠٠ ميليون تومان و آن بازي قشنگشون در برابر پرسپوليس با بازيكنان چند ميليارد توماني ، و اينكه بازيكنان اس خوزستان به خود باوري رسيده و خيلي راحت ميتوانند از اين به بعد از هر تيم امتياز بگيرند حتي از تيمهاي كه بازيكنانشان چند ميليارد توماني هستند ولي نكته قابل تأمل اينكه فرموده بودي كه هواداران روبرو هواداران ما نبودن نه اصلاً اين جوري نيست مگر شما فراموش كرديد كه در بازيهاي پاياني سالي كه اس خوزستان قهرمان شد كل ورزشگاه پر ميشد و هم با يك لباس و يك صدا اس خوزستان را تشويق ميكردند خوبي هواداران خوزستان به اين است كه هر تيم خوزستاني كه خوب بازي كند همه از او حمايت ميكنند و اگر هواداران تيمي در خانه خودشان به يكي از تيمهاي خوزستاني توهين و فحاشي كنند در اولين بازيشون در خوزستان كليه هواداران خوزستاني به ورزشگاه مي آيند و با يك نظم خاص و انسجام و حفظ قانون به آنها مي آموزند كه حمله كردن چهل هزار نفر به صد نفر هوادار مهمان خيلي بدور از انسانيت و غيرت مردانگي ميباشد بخصوص اينكه در آن بازي با سه گل برنده بازي هم شده باشيد . در نهايت پرسپوليسي ها در هفته دوم مقابل فولاد اصلاً كار خوبي نكردند و مسئولين يا اينكه هر دو بازي را فراموش كنند و يا اينكه اول پرسپوليسي ها را لابد مجازات كنند
امیر فولادی
|
Netherlands
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
1
پرسپولیس نژاد پرست باید محروم بشه ن تیم دیگه ای همه شاهد بودن ک تو ازادی مقابل فولاد چ چیزی رخ داد چ شعار های نژاد پرستانه ای دادن چ فحش های رکیک و غیر قابل پخش گفتن این هم اولین بارشون نیست و نخواهد بود و مسولین فوتبالم سکوت کرده اند چرا سکوت کرده اند همه میدونند چون این تیم تابع دولت و حکومته و هرگز پشتشو خالی نمیکنن حتی اگ به تعطیلی لیگ بکشه پرسپولیس و استقلال تهران حکومتی این سازمان لیگ پشتشون رو خواهد گرفت
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
1
سلطانی بدون که داری با مردم خوزستان صحبت میکنی اگه این تماشاگران نبودند الان تیمت معلوم نبود چندتا میخورد از لنگیا
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
1
من پیرو بازی پرسپولیس فولاد گفتم احتمال رفتار تلافی جویانه در هفته بعد در اهواز وجود دارد مگر آنکه سازمان لیگ برای پرسپولیس جریمه و برای تماشاگران آن محرومیت در نظر بگیرند اما تعلل و بی توجهی به آن سبب شد که اتفاقات اهواز رقم بخورد . الان هم یا جریمه ای نباشد تا فراموش بشود یا هر دو تیم پرسپولیس و فولاد را همزمان تنبیه کنند . استقلال خوزستان فقط قربانی هواداران آن دو تیم و سهل انگاری سازمان لیگ شده است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها