به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

ضعیف‌ترین استارت نفت آبادان در سال سوم

ضعیف‌ترین استارت نفت آبادان در سال سوم

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال ‌نفت آبادان ضعیف‌ترین استارت طی سه سال اخیر را در لیگ برتر داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم محبوب فوتبالدوستان آبادانی بعد از دو تساوی متوالی که در بازی‌های بدون تماشاگر مقابل سپاهان وگسترش فولاد رقم خورد، در هفته سوم برابر پدیده مشهد مغلوب شد تا ضعیف‌ترین استارت در سه سال اخیر را داشته باشد.

صنعت نفت که سومین سال حضور متوالی در لیگ برتر را سپری می‌کند، از سه هفته ابتدایی تنها 2 امتیاز کسب کرده و نسبت به دو سال گذشته استارت ضعیف‌تری داشته است.

زردپوشان آبادانی پس از بازگشت به لیگ برتر با هدایت نادر دست‌نشان گام به رقابت‌های فصل 95-96 گذاشتند و در سه هفته ابتدایی 5 امتیاز کسب کردند. این آمار در سال دوم بهبود یافت و صنعت نفت با مربیگری فراز کمالوند در سه هفته ابتدایی فصل 96-97 توانست 6 امتیاز جمع‌آوری کند. در سومین سال اما روند امتیازگیری نفت آبادان نزول پیدا کرد و این تیم با مربیگری پائولو سرجیو در سه هفته آغازین فصل ورزشی 97-98 بدون کسب پیروزی تنها 2 امتیاز به دست آورده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسیر لیگ هجدهم البته طولانی است و هفته‌های زیادی پیش روی تیم محبوب فوتبالدوستان متعصب آبادانی قرار دارد. هفته‌هایی که صنعت نفت می‌تواند با رفع اشکالات تیمی، رضایت خاطر هوادارانش را جلب کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
متاسفانه اين تيم كانديداي سقوط است ارزوهاي يك شهر در جيب دلال معروف نابود شد ...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها