به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵

گل‌محمدی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

گل‌محمدی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان پیروزی ارزشمند تیمش مقابل صنعت نفت آبادان را به هواداران این تیم مشهدی تقدیم کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی پس از برتری یک بر سفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز خبرنگار را بار دیگر تبریک می‌گویم. قبل از شروع صحبت‌هایم باید از هواداران تشکر کنم. برد امروز ما برای آنهاست.

وی افزود: ما امروز برای کسب سه امتیاز تلاش زیادی کردیم و فکر کنم بچه‌ها به کمترین حق‌شان رسیدند. موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و حتی می‌توانستیم بازی را با اختلاف گل بیشتری ببریم. اگرچه برد در ثانیه‌های پایانی بازی شیرینی خاص خودش را دارد و فکر کنم به هدف‌مان که کسب سه امتیاز بود، رسیدیم. بچه‌ها با ایمان و اراده قوی وارد بازی شدند و به حق‌شان رسیدند. امیدوارم که بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: الان سه هفته از لیگ گذشته و ما با وجود اینکه دو برد کسب کرده‌ایم، اما کار خاصی انجام نداده‌ایم. مهم این است که بتوانیم این روند رو به رشد خود را حفظ کنیم. فصل سختی در انتظار ماست و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. طبیعی است در لیگ هیچ حریف آسانی وجود ندارد و ما مشکلات زیادی داریم که البته روز‌به‌روز شکر خدا کمتر می‌شود و ان‌شاءالله این هفته همه مشکلات ما حل خواهد شد.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه تیمش موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد، خاطرنشان کرد: شاید لازم باشد برای حل این مشکل تمرینات بیشتری انجام دهیم. ما موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد می‌کنیم، اما امروز در زدن ضربات آخر ناتوان بودیم و تنها راه حل این مشکل تمرین بیشتر است.

وی در مورد قضاوت داور بازی پدیده خراسان - صنعت نفت آبادان ینز گفت: امروز داور قضاوت نسبتاً خوبی داشت و اگر هم مورد مشکوکی وجود دارد آن را به کارشناسان واگذار می‌کنم.

ادامه دارد ...

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها