به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

یزدی: بازیکنان پرسپولیس به حواشی دامن می‌زدند

یزدی: بازیکنان پرسپولیس به حواشی دامن زدند

خوزستان اسپورت- سرمربی استقلال خوزستان گفت: من‌ سنگ‌پراکنی‌ به پرسپولیسی‌ها را محکوم می‌کنم اما بعضی از بازیکنان پرسپولیس به این حواشی دامن می‌زدند و در دل اتفاقات می‌رفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از میزان، داریوش یزدی در خصوص بازی شب گذشته استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال اظهار داشت: ما در این بازی بسیار با برنامه جلو رفتیم، پرسپولیس را آنالیز کرده و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم.

وی افزود: بازیکنان من چند موقعیت خوب به خصوص در نیمه دوم خلق کردند که به خاطر کم‌دقتی و کم‌تجربگی از دست رفت. در مجموع بازی بسیار زیبایی را از هر دو تیم شاهد بودیم.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص حواشی ایجاد شده پیرامون بازی تیمش مقابل پرسپولیس هم گفت: طرفداران واقعی استقلال خوزستان کسانی بودند که پشت نیمکت ما نشسته بودند و کاری جز تشویق تیم خود انجام ندادند و من از این عزیزان تشکر و قدردانی دارم.

یزدی ادامه داد:من‌ خودم این اتفاقات و سنگ‌پراکنی‌ها را محکوم می‌کنم و امیدوارم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران نباشیم ولی نکته‌ای که اهمیت داشت این بود که مشکل خاصی در ورزشگاه بوجود نیامده بود و بعضی از بازیکنان پرسپولیس به این حواشی دامن می‌زدند و در دل این اتفاقات می‌رفتند. البته تصور می‌کنم به دلیل گرمای هوا شاید بازیکنان تیم حریف مایل به توقف بازی بودند.

وی در خصوص شرایط تیمش در لیگ‌برتر تصریح کرد: تیم ما مجموعه‌ای از بازیکنان جوان و شایسته است که با اضافه شدن چند بازیکن باتجربه در حال شکل گرفتن است. ما به فکر بازی بعدی خود مقابل صنعت نفت آبادان هستیم و قصد داریم تا بتوانیم دست پر و با کسب ۳ امتیاز آبادان را ترک کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص شرایط یونس دلفی و انتقالش به آیندهوون خاطر نشان کرد: من با یونس دلفی صحبتی نداشتم اما از مدیر عامل تیم شنیدم که رفتن این بازیکن قطعی خواهد بود و فقط باید مراحلش طی شود. با آنکه استقلال خوزستان به این بازیکن نیاز مبرم دارد اما با رفتن او بسیار موافقم تا منجر به پیشرفت فوتبال این بازیکن شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
2
اقای یزدی تیمت سر حال بازی‌ میکرد کاش اون بازیکن برزیلی فصل پیش رو نگه میداشتید هم قیمتش خوب بود هم به شرایط عادت کرده بود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
2
کیفیت فیلمبرداری صدا سیما خوزستان واقعآ افتضاح بود حتی در حد دسته یک هم نبود
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
2
خوشم مي ايد با اعتماد به نفس بالا صحبت ميكني قبل از بازي با پرسپوليس گفتي تيم ما با با اين جوانان كم تجربه و جوان مطمئن باشيد بازي را براي بازيكنان حرفه اي و نامدار پرسپوليس سخت خواهند كرد و همين طور هم شد و بازي را براي آنها خيلي سخت كرديد كه مجبور شوند آن را به حواشي بكشانند و واقعاً انتظارات را بالا برديد اميدواريم كه روز به روز بهتر ظاهر شويد شما شايد نسبت به ديگر تيمهاي حاضر در ليگ برتر با كمترين هزينه و خريد بازيكنان ليگ برتري در اين ايگ حاضر شديد و در آخرين هفته مانده به شروع ليگ سرمربي و بازيكنان انتخاب شدن ولي خيلي بهتر از ديگر تيمها ظاهر شديد و حتي خيلي بهتر از فولاد با اين همه إمكانات
ناشناس
|
Papua New Guinea
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
واقعاً تیم جوان و مردمی استقلال خوزستان نیاز به حمایت داره.
آقا داریوش تیم شما حتی اگر نتیجه لازم رو کسب نکنه ما بازهم باید از شما و بازیکنان جوان تیم حمایت کنیم.
ولی اگر انتقادی از تیم های دیگر استان داشته باشیم به جا هست.
به مثال فولاد خوزستان با این همه امکانات خوب و سرمایه گذاری زیاد طبیعی هست هوادران تیم اعتراض کنند
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
لطفا كيفيت تصوير را بهبود بخشيد افتضاحه!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها