به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
تعداد نظرات: ۸ نظر

یزدی: بازیکنانم مقابل پرسپولیس پایاپای بازی کردند

یزدی: بازیکنانم مقابل پرسپولیس پایاپای بازی کردند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم استقلال خوزستان پس از تساوی مقابل پرسپولیس با دوربین‌های تلویزیونی و خبرنگاران حاضر در محل کنفرانس مطبوعاتی مصاحبه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، داریوش یزدی در مورد دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که با این جوان‌ها کار می‌‌کنم. تبریک جانانه‌ای به این بچه‌ها و خسته نباشید به تماشاگران‌مان که سنگ تمام گذاشتند، تبریک می‌گویم. هواداران ما با نظم‌شان به جریان مسابقه کمک کردند. به پرسپولیس هم تبریک می‌گویم که یک تیم تاکتیکی است و با احترامی که برای آنها قائلم، اما به نظرم بازی پایاپایی انجام دادیم. تیم پرسپولیس کامل و با تمام تجهیزات است، اما ما پایاپای بازی کردیم.

وی ادامه داد: به دلیل پتانسیلی که داشتیم، بیشتر سعی کردیم بازی را به پرسپولیس بدهیم و از میدانداری آنها بتوانیم خط دفاعی‌مان را ببندیم تا حریف کمتر به دروازه‌بان ما نزدیک شود. پرسپولیس به دروازه ما نرسید و به جز یکی دو موقعیت از زاویه بسته، موقعیتی نداشت، اما ما توانستیم دو سه موقعیت خوب به دست بیاوریم و یک امتیاز از یک بازی سخت کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در واکنش به این مسئله که تیم او در این فصل توانایی این را دارد که شرایط بهتری را رقم بزند، خاطرنشان کرد: قطعاً تیم استقلال خوزستان در دیدارهای آتی نمایشی بهتر خواهد داشت. بازیکنان ما این فصل پتانسیل خیلی خوبی خواهند داشت که قطعاً در بازی‌های آینده این پتانسیل خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

داریوش یزدی در نشست خبری پس از بازی نیز اظهار داشت: فکر می‌کنم جا دارد به تیمم تبریک بگویم. تیمی که در 15 روز جمع شد، جای تبریک دارد. شاید بگویید حرف‌ها کلیشه‌ای است، اما تیمی که 15 روزه جمع شده و به کلی عوض شده است، جای تبریک دارد که چنین نمایشی داشت. من به کار کردن با این بچه‌ها افتخار می‌کنم و روزبه‌روز چیزهای بیشتری از خودشان نشان می‌دهند. من به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم و در این سال‌ها آنها نشان دادند یک تیم تاکتیکی هستند و بهترین بودند، اما موقعیتی به آنها ندادیم و خودمان مقابل آنها موقعیت خلق کردیم.

وی ادامه داد: ما جوان‌هایی داشتیم که در کنارشان ایمان مبعلی، احمد آل‌نعمه، وحید حمدی‌نژاد و چند بازیکن باتجربه دیگر آمدند و در کنار جوان‌ها تجربه خود را به تیم ما اضافه می‌کنند. بازیکنان جوان تیم هم توانایی‌های خود را نشان خواهند داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره شعار هواداران، اظهار داشت: بهتر است من درباره مسائل فنی صحبت کنم. با این حال من باید به هواداران‌مان تبریک بگویم که نشان دادند تیم را دوست دارند و به نظر نظم خوبی هم داشتند و با این حمایت‌ها در آینده هم می‌توانند به ما کمک کنند.

یزدی در واکنش به این سؤال که برانکو گفته است بازی نرمالی نبود و بار فنی نداشت و نظر شما در این خصوص چیست، گفت: با توجه به توانایی‌هایی که داشتیم، ما راه دوم نداشتیم. راه‌مان این بود که بازی را به پرسپولیس بدهیم و خودمان سعی کنیم از اشتباهات آنها استفاده کنیم. به نظرم اگر ما دقت بیشتری در ضربات آخر داشتیم، برانکو طور دیگری صحبت می‌کرد و برای تیم ما احترام بیشتری قائل بود. همان‌طور که گفتم ما مجبور بودیم به همین شکل بازی کنیم و راه دومی نداشتیم، اما در آینده ما شرایط بهتری هم خواهیم داشت.

وی درباره اینکه آیا استقلال خوزستان به رتبه‌های بالای جدول صعود خواهد کرد یا نه، اظهار داشت: این اتفاق قطعاً رخ خواهد داد. تیم من نیاز به زمان دارد و این جوان‌ها باید زمان بگذرد تا بیشتر خودشان را نشان دهند. در آینده از این تیم بیشتر می‌شنوید، همانطور که خیلی‌ها اکنون متوجه شدند داریوش یزدی می‌تواند مهره‌های خوبی به فوتبال ایران معرفی کند و بازیکنی از لیگ‌های پایین‌تر به تیم ما آمده که نشان داده در لیگ برتر هم می‌تواند بازی کند. پتانسیل‌های فوتبال ما زیاد است و البته نواقص هم هست که باید آنها را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا مقابل پرسپولیس به دنبال مساوی بوده است، خاطرنشان کرد: یکی از هدف‌های ما کسب سه امتیاز بود، اما در نهایت به اهداف دیگری هم رسیدیم. اینکه بتوانیم در فاز دفاعی بازی خوبی کنیم و در فاز حمله هم بتوانیم موقعیت ایجاد کنیم. به نظرم ما در هر دو مورد بهتر از تیم حریف بودیم که موقعیت ندادیم و موقعیت خلق کردیم.

یزدی در خصوص آینده استقلال خوزستان که چه اتفاقی خواهد افتاد، گفت: آینده از آن ماست و بازیکنان ما از روز اول خوب کار کردند. با تمام نواقصی که داشتیم، بازیکنان ما با تمام توان بازی می‌کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات نیاز به بازیکن جدید دیگری دارد یا نه، اظهار داشت: اگر احساس کنیم به نیرویی نیاز داریم و بازیکنانی باشند که احساس خوبی به مجموعه ما داشته باشند و بتوانند به ما کمک کنند، او را به مجموعه‌مان اضافه می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
1
هر چند کم کردن روی این لاشخورا خیلی ارزشمند بود ولی اگر پدیده رو میبرد خیلی ارزشمندتر بود چون رقیب استقلال پدیده است نه پرسپولیس.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
2
خسته نباشید اقای یزدی ممنون بابت بازی خوب امروز لطفا چند بازیکن باتجربه جذب کنید لیگ طولانیه بازیها سختتر میشه
چاسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
درد و بلای خودت و بازیکنات بخوره توی فرق سر پور موسوی و رفیعی و سالاروند و والی ومرادیان
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
درود بر آقای یزدی و استقلال خوزستان ؛ تحت هر شرایطی جوانان خوزستان همیشه سرتر از بقیه ایران بوده اند از زمانیکه انگلیسی ها فوتبال را به استان ما آورده اند خوزستان همیشه حرف اول را در فوتبال ایران زده و خودش را همیشه ثابت کرده حتی در شرایط هشت سال جنگ ؛ نه تنها در فوتبال که در اقتصاد هم ایران تا ابد مدیون خوزستان خواهد بود .
Sadegh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
عاالی بازی کردن یکم این بی تعصب پورموسوی یاد بگیره چطوی مثل شیر باید بازی کرد امروز استقلال عالی ظاهرشد ومیشد بازی رو ببرن.... باختی که فولاد داد به پرسپولیس بدترین وضعیفترین بازی تاریخ لیگ برتر حساب میشه.... واقعا بیغیرتی مسيولان فولاد نقش اول رو داشته
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
غیر از مسائل فنی سرمربی باید نسبت به باشگاه غیرت و تعصب داشته باشد ،یزدی یک ماه نیست این تیم را جمع کرده ولی به بازیکنانش اعتماد دارد و ادعای توخالی هم ندارد ،اما سرمربی خیلی بااا شرف فولاد چی ؟؟؟؟
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
عالی بود استاد یزدی
مدیر عامل فولاد زمان اخراج پورموسوی فرا رسیده
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
درود برشرف و غیرت و دانش آقای یزدی شیربچه بختیاری که تیم متمول و حکومتی پرسپولیس رابا دست خالی در اهواز رمین گیر کرد . به امید پیروزی استقلال خوزستان در بازی های آینده و همچنین برد نفت مسجدسلیمان در برابر فولاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها