به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

انتقاد عیسی‌زاده از رانت تیم‌های سرخابی‌ تهران

انتقاد عیسی‌زاده از رانت سرخابی‌های تهران

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: سایه سنگین رانت استقلال و پرسپولس بر در آمدهای تبلیغاتی لیگ برتر ایران دیده می شود و از سازمان لیگ انتظار داریم در قرارداد جدید تبلیغات دور زمین تمام تیم‌ها را ببیند و حق ما را ضایع نکند.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی عیسی‌زاده در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این سوال که چرا در هفته‌های اول و دوم تبلیغاتی محیطی وجود نداشت؟ اظهار کرد: باتوجه به این شیوه عقد قرارداد سازمان لیگ و فدراسیون برای تبلیغات محیطی تغییر کرده و قرار است شرکت‌ها برای این موضوع به صورت مستقیم با سازمان لیگ قرارداد منعقد کنند، در هفته‌های اول و دوم تبلیغات دور زمین را نداشتیم و ان شاءالله از هفته‌های آینده این تبلیغات را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: شنیده‌ایم که قرارداد خوبی در این زمینه منعقد شده و انتظارمان از سازمان لیگ این است که حق و حقوق تمام باشگاه‌ها را در نظر بگیرد و مانند فصول گذشته نباشد که درآمد تبلیغات که حق تمام تیم‌ها است، صرف پرداخت بدهی‌های استقلال و پرسپولیس شود. این دو تیم خودشان به سازمان لیگ بدهکار هستند و نباید این درآمد تنها صرف آن‌ها شود و باید حق باشگاه‌های دیگر نیز داده شود.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: مردم از ما انتظار دارند و ما هم باید بازیکن خوب جذب کنیم و تنها تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیستند که مشکل دارند. درست است که این دو تیم بزرگ هستند ولی نمی‌توانیم از حق و حقوق مان بگذریم و از سازمان لیگ انتظار داریم که در قرارداد جدید برای تبلیغات، تمام تیم‌ها را ببیند و حق ما را ضایع نکند.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه های استقلال و پرسپولیس معتقدند که باتوجه به این که بیشترین هوادار را دارند پس باید سهم بیشتری از درآمد تبلیغات دور زمین به آن‌ها برسد؟ عنوان کرد: اگر تیم‌های دیگر مقابل آن‌ها بازی نکنند پس این دو تیم چگونه می‌خواهند در لیگ بازی کنند؟ به گفته خود مسوولان این باشگاه‌ها، هر دو تیم استقلال و پرسپولس 60، 70 میلیارد تومان از پیامک ایرانسل درآمد نصیب شان می‌شود که این درآمد هنگفتی است. سایه سنگین رانت استقلال و پرسپولس بر درآمدهای تبلیغاتی لیگ برتر ایران دیده می‌شود و این در حالی است که ما بدهکار سازمان لیگ شده‌ایم و نمی‌دانم بر چه اساسی با ما این گونه رفتار می‌شود و این ظلم مضاعفی در حق است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها