به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

محکومیت 99 میلیونی استقلال به هافبک نساجی

محکومیت 99 میلیونی استقلال به هافبک نساجی

خوزستان اسپورت- باشگاه استقلال خوزستان به پرداخت مبلغ 97 میلیون تومان در وجه هافبک خوزستانی تیم نساجی مازندران محکوم شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه اعلام کرد و باشگاه استقلال خوزستان محکوم به پرداخت مبلغ مورد مطالبه امید سینگ بازیکن سابق این تیم شد.

براساس اعلام سایت فدراسیون فوتبال، در پی شکایت امید سینک از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 970/000/000 ریال بابت قرارداد و 19/400/000 ریال بابت هزینه رسیدگی در حق امید سینگ محکوم شد. این رأی غیرقطعی بوده و قابل تجدیدنظر است.

امید سینگ پس از جدایی از استقلال خوزستان به پارس جنوبی جم پیوست و در ابتدای فصل جاری لیگ برتر به نساجی مازندران انتقال پیدا کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فابرگاس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
1
با سلام و احترام؛
در شنیده ها نقل می شود تعدادی از هواداران فولاد که طی هفته ی گذشته بدلیل اهانت های قومیتی، نژاد پرستانه و خارج از عرف هواداران پرسپولیس، احساساتشان جریحه دار شده؛ قصد دارند با حضور در استادیوم غدیر٬ ضمن تشویق تیم استقلال صنعتی ؛افراد منتسب به باشگاه پرسپولیس و هوادارانش را تنبیه نمایند!
و اما بعد؛
ما هواداران اصیل باشگاه مردمی و بازیکن ساز فولاد؛ باشگاه صاحب سبک و پرهواداری که هوادارانش حتی در بازی های بیرون از خانه هم تنهایش نمی گذارند و به جرٱت می توان گفت: جزو معدود تیم های ایرانی است که فرا ملی است و حتی در خارج از ایران بلٱخص در کشورهای همسایه و کشورهای مهاجر پذیر مانند (سوئد و استرالیا) هم هواداران بیشماری دارد که به صورت روتین اخبار مربوط به این تیم را پیگیر هستند، همگی به اجماع رسیدیم که به این آیه ی شریفه ی قرآن (وَلَا تَسْتَوِي الْحَسَنَةُ وَلَا السَّيِّئَةُ ۚ ادْفَعْ بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ فَإِذَا الَّذِي بَيْنَكَ وَبَيْنَهُ عَدَاوَةٌ كَأَنَّهُ وَلِيٌّ حَمِيمٌ ) استناد کرده و امروز هیچ گونه بی نظمی و حاشیه ای ایجاد نکنیم تا بدین جهت فرهنگ چند هزار ساله ی ملت خوزستان را در معرض دید همگان قرار دهیم تا حاشیه سازان و دشمنان قسم خورده ی فوتبال خوزستان تیرشان به سنگ خورده و بهانه ای برای زیر سوال بردن ورزش خوزستان نداشته باشند...
و السلام علی من اتبع الهدی
به نیابت از جمع کثیری از هواداران فولاد (احمد ساعدی)
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
1
پورموسوی وقتی سرمربی اس خوزستان شد سینگ رو گذاشت لیست مازاد بجاش از ایرانجوان بوشهر و فولاد یزد بازیکن درجه سه وارد کرد. درک میکنم هوادارای فولاد از دستش چی میکشن اونجا هم از این شیرین کاریها زیاد انجام میده
رضا
|
Georgia
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
1
جناب ساعدی با نظر شما در خصوص نشان دادن فرهنگمان به اقایان صد درصد موافقم
اما لطفا در خصوص یک سوال که طی هفته اخیر برای من بعنوان یک خوزستانی غیر عرب که 45 سال در میان این قوم محترم زندگی کرده ام به وجود امده است لطفا اظهار نظر فرمایید
طی این مدت در رسانه های کشور یک مطلب در مورد بی احترامی که به ما خوزستانی ها شد دیده نشد اما در مورد اتفاق دیروز چه بلواهایی که اغاز نشده است چرا ؟!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها