به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

فراهانی: اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم

فراهانی: اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و در لیگ امسال دنبال یک جایگاه مناسب خواهیم بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، میلاد فراهانی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد شرایط فعلی نفت مسجدسلیمان بعد از گذشت دو هفته از لیگ برتر گفت: ما وضعیت بدی نداریم. در بازی اول که مقابل تیم خوب تراکتورسازی مساوی کردیم و حتی می‌توانستیم برنده باشیم، اما در هفته دوم شکست خوردیم. ما روی اشتباهات خودمان به پارس جنوبی باختیم، ولی باید از آن بازی درس بگیریم و نباید به راحتی اشتباه کنیم. امیدوارم که در بازی با فولاد این باخت را جبران کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به بازی هفته سوم تیمش برابر فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: بازی سختی داریم و می‌دانیم که فولاد جزو تیم‌های پرقدرت لیگ امسال است که معمولاً نوسان کمی دارد. آنها بعد از شکست برابر پرسپولیس دنبال جبران هستند، ولی ما هم از این بازی امتیاز می‌خواهیم. فقط باید با تمرکز بالا و کمترین اشتباه بازی کنیم تا بتوانیم از فولاد امتیاز بگیریم.

وی در رابطه با اینکه برخی نفت مسجدسلیمان را جزو گزینه‌های سقوط می‌دانند، اظهار داشت: ما تیم خوبی داریم و اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم. مطمئن باشید که نتایج خوبی خواهیم گرفت و دنبال یک جایگاه خوب در لیگ برتر هستیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
1
به امید موفقیت نفت مسجدسلیمان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها