به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
تعداد نظرات: ۸ نظر

یزدی: بازی با پرسپولیس فرصت خوبی برای ماست

یزدی: بازی با پرسپولیس فرصت خوبی برای ماست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی با پرسپولیس فرصت خوبی برای مجموعه ما و بچه‌های تیم است. بازیکنان جوان باید از این فرصت خوب استفاده کنند و شایستگی‌هایشان را به نمایش بگذارند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، داریوش یزدی در مورد در پیش بودن دیدار مقابل پرسپولیس، گفت:‌با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائل هستم این بازی فرصت خوبی برای مجموعه ما و بچه‌های تیم است. بازیکنان جوانی داریم که باید از این فرصت خوب استفاده کنند و شایستگی‌ خودشان را به نمایش بگذارند. در این بازی با برنامه خواهیم بود. در بازی‌های قبل هم عملکرد خوبی داشتیم اما با آنالیزی که از حریف بعدی‌مان پرسپولیس داریم امیدواریم عملکرد بهتری داشته باشیم و از فرصت به وجود آمده استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه در دیدار مقابل پرسپولیس با بدشانسی مواجه شدند، عنوان کرد: بله متاسفانه در آن بازی بدشانسی آوردیم. بازی را هم که دوباره دیدم ما در دو صحنه متضرر شدیم. قبلا هم گفتم داوران هم شرایط آمادگی ایده‌آل را مثل  همه تیم‌ها پیدا نکردند. یک بازیکن پدیده باید اخراج می‌شد  و در یک صحنه هم در موقعیت تک به تک برای ما اعلام آفساید شد. البته با کم دقتی هم چند موقعیت را از دست دادیم. از طرف دیگر وقفه‌ای که به خاطر داور به وجود آمد به ضرر ما شد. قطعا از مسابقه بعد تلاشمان را می‌کنیم و برای سربلندی استقلال خوزستان تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه مقابل پدیده تا دقیقه 91 همه از او تمجید می‌کردند و هواداران راضی بودند اما به محض دریافت دو گل همه چیز تغییر کرد، اظهار داشت: نمی‌خواهم دیگر به این مسائل و حواشی که برایمان شاید مشکل ساز شود ورود کنم. باید آرامش داشته باشیم. این آرامش به دلیل جوان بودن تیم به ما کمک می‌کند. جوانان خوبی داریم که به ما کمک خواهند کرد. در بازی قبل 5 بازیکن 17 تا 20 سال داشتیم. این بازیکنان نیاز به تجربه و اعتماد به نفس دارند. اگر در فصل آماده سازی زمان داشتیم و بیشتر کار می‌کردیم قطعا این بچه‌ها با تمرکز بالاتر کار خود را دنبال می‌کردند. این موضوع باعث شد یک مقدار لطمه بخوریم. با جذب بازیکنان با تجربه سعی می‌کنیم این مشکل را بهبود ببخشیم.

وی در مورد ارزیابی‌ فنی‌اش از پرسپولیس، تصریح کرد: پرسپولیس در این 2-3 سال اخیر جزو بهترین‌ تیم‌های ایران بوده است. با وجود تغییراتی که پرسپولیس در فصل اخیر داشته آنها شکل و اسکلت خودشان را حفظ کردند.  هر سال نفرات جدیدی در این تیم چهره می‌شوند و این نشان از این دارد که یک کادرفنی خوب در آنجا کار می‌کنند. همانطور که گفتم دیدار با پرسپولیس و استقلال فرصت خوبی برای ما جهت اثبات توانایی‌مان است. این فرصت را از دست نمی‌دهیم. در این بازی و سایر مسابقات تمام تلاشمان را برای سربلند استقلال خوزستان می‌کنیم. این تیم امسال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

یزدی در مورد غیبت یونس دلفی، عنوان کرد:‌ دلفی با وجود اینکه به او نیاز مبرمی داشتیم در دو بازی قبلی در اختیار تیم امید بود. منافع ملی برایمان اولویت دارد. در ۶ بازی اول او را به خاطر حضور در تیم امید در اختیار نداریم. برایمان خوشحال کننده خواهد بود که او بتواند در تیم ملی مثمر ثمر باشد.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان یادآور شد: در بازی با پرسپولیس از هواداران خوبمان و مردمی که به ورزشگاه می‌آیند درخواست می‌کنیم تیم مورد علاقه خودشان را تشویق کنند. با فرهنگ خاصی که داریم به دنبال این هستیم که همیشه در مجامع بین اللملی بهترین باشیم. هواداران در روز بازی تیم خود را تشویق کنند و فرصت دهند بازیکنان به خودباوری برسند و اجازه دهند آنها توانایی‌های خود را برای تیم به نمایش بگذارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
محمد
|
United States of America
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
2
0
طوری میگه فرصت خوبیه برای تیم انگار که میخواد با تیم محلاتی بازی کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
2
0
اقای یزدی رکورد مصاحبه رو شکست روزی 7 تا مصاحبه می کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
2
0
آقای یزدی پرسپولیس قهرمان لیگ نه برگ چغندر توقع تو بیار پایین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
2
0
انشاءالله بانتیجه سنگین شکست نخورید.ما به سه تا هم راضیم... خداحافظی یزدی را خواهیم دید تاپایان هفته چهارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
1
0
یزدی فکرمیکنه با سوهان سازی قم بازی داره بابا دست بردارید
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
1
اتفاقا برخلاف همه دوستان بنده به اینده تیم و همچنین برد و نهایتا مساوی جلو پرسپولیس بسیار امیدوارم. یه وفتایی خودمون خودمونو کوچیک و حریف رو بزرگ میکنیم.۲-۱ استقلال میزنه.قیاسش نکنید با فولاد .فولاد در حد لیگ شهرستانهای استان بیشتر نیست
استقلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
1
ان شاالله استقلال خوزستان میبره
پرسپولیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
1
0
اقای یزدی با تیم محلات که بازی نداری. اسم پرسپولیس خودش به تنهایی یه تیم. نمیخواد با این مصاحبات نشون بدی تیممون خوبه ببین پرسپولیس چطور سه تا میزنه میره بعد میگی. تیممون خسته بود یه بازیکن مصدوم داشتیم و هزارتا بهونه دیگه. بجای این همه مصاحبه. فکر تیمت باش و حاشیه درست نکن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها