به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

بازدید مدیرکل ورزش وزارت کار از استادیوم فولاد آره‌نا

بازدید مدیرکل ورزش وزارت کار از استادیوم فولاد

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ورزشگاه اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان استانداردهای روز جهان را داشته و قابل قیاس با ورزشگاه‌های مدرن است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، فرزاد حیدری به همراه سرپرست فدراسیون ورزش کارگری کشور در بازدید از ورزشگاه اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: قصد داریم ورزش جامعه کارگری را در سطح کشور گسترش دهیم تا بهره وری و تولید کار در شرکت ها افزایش یابد.

مدیرکل ورزش وزارت تعاون، کار و اجتماعی با بیان این که ورزش نقش مستقیمی در تولید کار دارد افزود: سلامت جسم و روان کارگر و افزایش تولید از مهمترین اهداف ما در ورزش کارگری به شمار می‌رود و جای امیدواری است که بخش صنعت کشور در ورزش کارگری سرمایه گذاری کند.

در ادامه بیژن خراسانی نایب رییس فدراسیون ورزش کارگری کشور افزود: از مجموعه باشگاه فولاد خوزستان انتطار داریم که علاوه بر فوتبال در رشته های دیگر از جمله فوتبال بانوان، بوکس، کشتی و رشته های رزمی تیم‌داری کند.

وی ادامه داد: با توجه به گذشته درخشان خوزستان در ورزش کشور، این استان می‌تواند در بسیاری از رشته‌ها جایگاه مناسبی داشته باشد اما به دلیل عدم حامی مالی بسیاری از تیم های هیات نمی‌توانند به مسابقات اعزام شوند.

در ادامه حبیب رضایی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: باشگاه فولاد در 17 رشته آقایان و 11 رشته بانوان ورزش کارگری فعالیت می‌کند و بنا داریم در بخش بانوان به ویژه فوتسال بانوان به طور جدی وارد شویم و یک تیم در لیگ برتر داشته باشیم.

وی با بیان این که سال گذشته سه هزار مسابقه ورزشی برگزار کردیم که اغلب آن در بخش کارگری بود افزود: اولویت ما رسیدگی به ورزش کارگران است تا با نشاط بیشتری به تولید بپردازند.

رضایی در خصوص ورزشگاه تازه تاسیس فولاد خوزستان گفت: خوشبختانه با همکاری مسئولان شرکت فولاد خوزستان برای رفاه حال تماشاگران، یک ورزشگاه مدرن با امکانات خوب راه اندازی کردیم که به زودی بازی‌های لیگ برتر در آن برگزار می‌شود.

گفتنی است کار ساخت ورزشگاه اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان، موسوم به فولاد آره‌نا، از اواسط دهه 80 شمسی آغاز شد و قرار است پس از تکمیل پارکینگ و افتتاح این ورزشگاه بازی‌های خانگی فولاد در لیگ برتر در آن برگزار شود‌.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
1
چه فایده ورزشگاه مدرن بسازه فولاد؟
تیمی که بازیکنانش چهارتا پاس متوالی نتونند ردوبدل کنند چه بهتر در زمین خاگی بازی کنه تا اقلا بهانه بیاریم کیفیت زمین خوب نبود .
چنین ورزشگاهی زمانی خوبه که سرمربی مثل برانکو یا شفر یا قلعه نویی داشته باشیم تیممون هربازی شیش هفت تا موقعیت گلزنی خلق کنه هوادار لذت ببره .
برای زیر توپ زدن و وقت کشی و جادو جنبل هیچ نیازی به ورزشگاه مدرن و بودجه بیست میلیاردی نیست .
حیف و صد حیف از این سرمایه و هزینه و سالها زحمت که بخاطر بی تدبیری مسوولین هدر میره بخدا استخدام سرمربی باتجربه کار سختی نیست!
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
من کاملا با صحبتهای دوستمون آقا هادی موافقم،مشکل اصلی فولاد ، سرمربی تیم هست که تاکتیک خاصی واسه تیمش تعریف نکرده، شک ندارم که مدیریت تیم فولاد ، بالاخره این سرمربی بی دانش رو عوض میکنه اما امیدوارم اون موقع دیگه دیر نباشه.
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
صندلیا افتضاح. فاصله بین صندلیا افتضاح‌. ورزشگاه‌کثیف. اصلا بدرد نمیخوره
Sadegh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
اخه وقتی فولاد ته جول باشه کی میاد ورزشگاه...وقتی پورموسوی مربیشه... وقتی مرادیان دروازبانشه...رتبه امسالش دورقمی هستش شک نکنید
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
،فولاد به مربی با کارنامه و حرفه ای نیاز دارد ،با بیسواد ها به جایی نمی رسیم. حال و روز فولاد مثل این است که موتور پیکان را روی بوگاتی نصب کنند .
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
1
0
یکی نیست بگه این چه نیمکتهایی گذاشتن رنگ بندیشون هم چرته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها