به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

یادداشت/فولاد علیه فوتبال خوزستان

یادداشت/فولاد علیه فوتبال خوزستان

آرمن ساروخانیان – روزنامه ایران ورزشی
فولاد جمعه در ورزشگاه آزادی یک تیم کاملا دست و پا بسته بود. شکست سه بر صفر مقابل پرسپولیس جای هیچ دفاعی باقی نگذاشت. پورموسوی هم در پاسخ به اعتراض هوادارانی که به تهران آمده بودند اعتراف کرد که تیمش بد بازی کرده است.

برد پرسپولیس در این بازی قابل پیش‌بینی بود و از فولاد انتظار نمی‌رفت که مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد، ولی نمایش میهمان در ورزشگاه آزادی نگران‌کننده بود، چرا که هیچ برنامه‌ای برای حمله نداشت.

خوزستان همیشه به بازیکنان تکنیکی و فوتبال روی زمین شهرت داشته، ولی در تیم فولاد که نام این استان را در پسوندش دارد، نشانه‌ای از این فوتبال دیده نشد.

بازیکنان این تیم هر بار که صاحب توپ شدند، با پاس‌های بلند می‌خواستند لوسیانو پریرا را پیدا کنند و کار را برای مدافعان پرسپولیس آسان کرده بودند. عبدالله کرمی، مدافع میانی فولاد بیش از دیگران به این کار اصرار داشت و حتی در مواقعی که تحت فشار نبود هم توپ‌ها را با ضربات بلند دفع می‌کرد. در صحنه اخراج سینا مریدی، در شروع نیمه دوم هم دفع شتابزده و اشتباه کرمی بود که هافبک فولاد را مجبور به خطا کرد.

فولاد که در مقایسه با سایر تیم‌های خوزستان وضعیت باثبات‌تری دارد و تماشاگرانش در بازی‌های خارج از خانه هم تنهایش نمی‌گذارند، نمی‌تواند تنها برای نباختن به زمین برود و این قدر بی‌هدف بازی کند.

پورموسوی که بازیکنان نسبتا خوبی هم دارد، باید سنت خوزستان و علاقه هوادارانش را هم در نظر داشته باشد، ولی تیم او در تهران کاملا آشفته بود و هیچ برنامه‌ای برای استفاده از هافبک باهوشی مثل سروش رفیعی نداشت.

تنها ضربه به چارچوب فولاد در دقیقه 82 بازی بود، زمانی که پرسپولیس بعد از زدن سه گل کار را تمام کرده بود و همین نشان می‌دهد که فولاد در آزادی چه تیم بی‌آزاری بوده. هواداران فولاد از پورموسوی انتظار قهرمانی ندارند، ولی این تیم به عنوان نماینده خوزستان می‌تواند و باید یکی از تیم‌های جذاب لیگ هجدهم باشد. فولاد مشکلات عجیب و غریب تعداد زیادی از تیم‌های شهرستانی این دوره را ندارد و در مقابل انتظار می‌رود که نمایش باکیفیت‌تری داشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
3
از روزاول که فولاد لیگ برتر آمد بازیهاشو دنبال کردم هیچوقت اینجوری تحقیر نشدیم اینهمه بازیکن خریدیم ولی هنوزم مثل پارسال فقط میزنیم زیرتوپ و بی هدف بازی میکنیم
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
4
هیچ عقل سلیمی باتوجه به اندک بضاعت سواد فنی این کادرفنی ازفولاد قهرمانی یا کسب سهمیه نخواهد داشت آقای نگارنده مطلب.
مع الاسف فولاد در این سنوات گرفتار جهل مطلق فنی، بی تخصصی و ورود اشخاص منفعت جو شده است بطوریکه باهجمه این اشخاص به تیم بزرگ فولاد تمام هیبت وعظمت آن ازهم گسیخت. بدنبود به دوران طلائی آن که عامدانه به زوال کشیده شد اشاره ای می کردید، دورانی که نام فولاد به واسطه نوع فوتبال تیمی وتاکتیک پذیری آن وکلیت ساختاری، لرزه به تمام تیم ها علی الخصوص تیم های پایتخت نشین وهوادارانش در آزادی می انداخت و آنها را در زمین خودشان لوله می کرد. این شیر زخمی همان شیر است وقطعا چنانچه افرادی کاربلد وارد عمل شوند خواب را از تیم های دردانه پایتخت می رباید چون اینجا خوزستان است ومهد فوتبال ایران واین تیم فولاد است ومعدن استعدادهای سرشار وجویای نام.
فلاکت فولاد زمانی کلیدخورد که مدیرانی چون اژدری سرکارآمدند و مربیانی چون سعداوی و پورموسوی هدایت این تیم محبوب خطه جنوب رابرعهده گرفتند وتا به امروز چیزی به جز ادعای پوچ، سخنان دوگانه، بی برنامه بودن تیم، سرخوردگی تیم وهواداران وخروج فولاد از ریل منطق وساختار مدون آن وجود نداشت واین شعارها وقول ها از این افراد جاهل به تمام معنا کماکان ادامه دارد.
با این وصف طبیعی است تیم های سرخابی و تیم های تازه به دوران رسیده خودنمائی کنند و ما بشویم مضحکه خاص وعام
اما وای به روزی که این شیر زخمی دوباره بلند شود وغرش کند...
والله خیر المستعان...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
4
خیانت پور موسوی و سروش رفیعی تابلو بود.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
3
با تمام نظرات نویسنده عزیز موافقم بجز موردی که گفتند هواداران از فولاد انتظار قهرمانی ندارند.
امسال باشگاه فولاد بیشترین هزینه را نسبت به تمام سالها کرده و این هزینه فقط با قهرمانی جبران میشود.
در این گرانی دلار 2 مربی خوب خارجی و 3 بازیکن خارجی آوردیم. بازیکن قرضی از سپاهان بازیکن قرضی از پرسپولیس بازیکن بومی و غیربومی و مربیان بومی و غیربومی و اردوهای تدارکاتی و پرداخت قسط اول قراردادهای تمامی ارکان تیم وووووو هرکاری که باید باشگاه برای قهرمانی انجام داد.
اما متاسفانه فقدان یک سرمربی بزرگ و باسواد باعث شده این هزینه های بی سابقه هدر بره و بازی که روبروی پرسپولیس دیدیم در شان تیمهای دسته 2 خوزستان هم نبود.
تا دیر نشده مدیریت شرکت فولاد باید به داد تیم برسد. هفته به هفته بدتر و بدتر بازی میکنیم...
علی از امیدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
3
بابا همش باند بازی ومافیاست مگه پورموسوی میزاره تا زمانی که این سرمربی تیم باشه بخدا بازیا رونگاه نمیکنم من از لیگ اول تا امروز طرفدار فولاد بودم ولی اینقد بد نبودیم حتی زمانی که یک سال افتاد لیگ یک چه وضعی اخه پورموسوی برو جان بچت
مهدفوتبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
3
دو نفر فولاد را نابود کردند؛ کرمی و پور موسوی. بعضی موقعا فکر می کنم کرمی بیشتر از پورموسوی به فولاد ضربه می زنه حیف پولای میلیاردی به این بازیکن میدن. آخه دفاع باید هافبک را تغذیه کنه نبص بازی رو کنترل کنه نه فقط زیر توپ بزنه همیشه آشفته و سرآسیمه باشه.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
3
آقای سروش رفیعی شیر مادرت حلالت نباشه توی یک صحنه آشکار آشکار دیدم که دنبال توپ نرفتی شرم بر تو
خدایا چه گرفتاری شدیم کسی نیست مارو از دست این وضعیت نجات بده
فولاد
|
United States of America
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
1
اقای ساروخانیان سلام
از پورموسوی چه انتظاری داری؟
پورموسوی هیچ بار فنی برای انتقال ب تیم ندارد!!!
استقلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
1
مربی خوب میتونه بازیکنو توی هر سیستمی ازش بهترین بازیو بگیره یه مثال میزنم مثلا آقای لوپتگی به جا زیدان اومد و رونالدو رو هم نداره امروز یوونتوس رو باسه گل برد و همه بازی دست رئال بود وکلا بازی مالکانه وتحت فشار وپرس شدید رو این تیم پیاده کرده که کلا با تیم پارسال زمین تا آسمان فرق کرده آن هم بدون چند بازیکن کلیدی من این نظرمو گفتم که مربی که دوساله تیم دستشه وچندتا پاس نتونن به هم بدن تو تمرینات چکار میکنه؟ این همه بازیکن داره ولی هیچ تاکتیک خاصی نداره حتی ضد حمله نتونن بزنن آخه این چه مربییه؟ خداییش کمی تامل کنیم و واقعا فولاد تنها مشکلش مربیه. تیم پدیده چند روز پیش دیدیم چطور بازی کرد با بازیکنان جوان یک فوتبال بانظم ارائه کرد ولی آقای پور موسوی حرف حق تلخه شما دوسال در فولاد هستی وهیچ تاثیری در زمین فوتبال ازشما ندیدیم غیر از فوتبال علی اصغری
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
1
پورموسوی در حد فولاد نیست حتی مربیان لیگ یک با فنی شون از این بهتره ایکاش گل محمدی مربی فولاد بود بدون هزینه وبا بازیکنان اکادمی جایگاهی بهتر از سال گذشته و امسال رو کسب میکرد..
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
1
بخدا قسم سالی که فولاد با مایلی کهن اونقد بد نتیجه گرفت که رفت دسته 2 اینقد لذت بخش بازی می کرد که تا دقیقه 90 امید داشتیم تیم نتیجه رو تغییر بده، ولی خدا وکیلی الان بازی های فولاد شروع بشن آدم می ره نون می خره برمی گرده اتفاق خاصی هم نمی افته چیز خاصی رو از دست نمی دی، حالا بماند که پرسپولیس هم تیمی نبود ولی خیلی بی خاصیت بازی می کنه فولاد، من نمی دونم آقای پورموسوی منظورش از همه کی بود که بعد از بازی گفت همه ما رو باور دارند ولی ما خودمون، خودمون رو باور نداریم، بخاطر اینه که بد بازی می کنیم، اقا جان من تیم بدن دست بگوویچ، باور کنید قشنگ بازی می کنه، بابا جوون بذار تو زمین که زمین بچره، اخه پریرا اونموقع هم که جوون بود هر 10 تا توپ یکیش گل می کرد حالا چه انتظاری ازش داری؟ توپ به اون خوبی رو نیمه اول زد تو آسمون، عبدالله کرمی با این همه بازی طوری دستپاچه و عجول بازی می کنه انگار مقابل رئال و بارسا بازی می کنه، اون خائن وسط زمین که بماند، توپ رو الکی الکی عین آب خوردن می داد به پرسپولیسی ها، ولی مطمئن باشید دوستان، چوب خدا صدا نداره، این خط این نشون، خدا جزاش تو همین دنیا می ده. خدا شاهد اینقد عصبیم که نمی دونم چکار کنم، هی هر سال می گیم دریغ از پارسال، بابا فرکی تیم نداره، تا دیر نشده یه کاری کنید.
اهوازی متعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
با سلام خدمت همه دوستداران فولاد اول اینکه باید بگم اوردن سروش رفیعی به فولاد اونم برای نیم فصل خیانت به باشگاه بزرگ فولاده. دوما کدوم بازیکن سراغ دارین اوایل بازی میره طرف تماشاگران حریف الان زیاد با رفتن طرف طرفداران پرسپولیس ایرادی نیس ولی در زمین باید بازیکن برا اون تیمی که داره بهش پول میده با تعصب بازی کنه که رفیعی اصلا این کارو نکرد. سوما کدوم بازیکن سراغ دارین که بعد باخت تیمش میره تو رختکن تیم حریف وبه اونها بابت شکست تیمش تبریک بگه. این یه خیانت به تمام فوتبال دوستان فولاد واقعا که اقای رفیعی این پولی که داره باشگاه و مدیران بی لیاقت فولاد بهت میدن حلالت نیس
رضا
|
Australia
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
خدا ازتون نگذره بخدا قسم ده دقیقه بازی رودیدم رفتم بیرون فهمیدم چه اتفاقی میخواد بیفته . باید 50 درصداز قرارداد کرمی . سروش واین پورموسوی رو کسر کنن که کمی خیال هواداران آروم بشه
عاشق فوتبال بخصوص فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
دوست عزیز فولاد سالیان سال است مشکل مدیریت داره وقتی دهکردی رفت فولاد هم رفت .دهکردی با صداقت وپاک اگر برگرده همه این مشکلات حل میشه .ضعیف ترین کادر فنی وبی دانش
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها