به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

کمترین تغییرات در فولاد؛ بیشترین تغییرات در نفت

کمترین تغییرات در فولاد؛ بیشترین تغییرات در نفت

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیشترین و فولاد خوزستان با کمترین تغییرات نسبت به فصل گذشته در دیدارهای این هفته از لیگ برتر ظاهر شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، نمایندگان فوتبال خوزستان در فصل 97-98 لیگ برتر فوتبال ایران نسبت به فصل گذشته تغییراتی در ترکیب تیم‌هایشان داشته‌اند که بیشترین جابجایی بازیکن در صنعت نفت آبادان و کمترین جابجایی در فولاد خوزستان بوده است.

نفت آبادان – 9 بازیکن جدید
پائولو سرجیو سرمربی صنعت نفت که اولین سال حضور در فوتبال ایران را تجربه می‌کند، در شرایطی تیمش را با ترکیب مشابه هفته قبل به مصاف گسترش فولاد تبریز فرستاد که تنها 2 بازیکن به اسامی حسن ساکی و میلاد جهانی از بین بازیکنان فصل گذشته در ترکیب تیم طلایی پوش آبادان حضور داشتند. ترکیب ابتدایی نفت آبادان برابر گسترش شاهد 9 بازیکن جدید بود که تابستان امسال به این تیم پیوستند. البته از بین نفرات جدید صنعت نفت، بهنام برزای طی سال‌های 89 تا 92 سابقه عضویت در نفت آبادان را داشته است. صنعت نفت که بیشترین تغییرات را در بین تیم‌های خوزستانی داشته است، تنها تیم خوزستانی بود که در هفته دوم امتیاز دشت کرد.

استقلال خوزستان – 7 بازیکن جدید
استقلال خوزستان هم در حالی با داریوش یزدی سرمربی جدیدش به دیدار پدیده مشهد رفت که 4 بازیکن از فصل گذشته و 7 بازیکن جدید به اسامی احمد آل نعمه، وحید حمدی‌نژاد، مصطفی کیانی، میثم کریمی، ایوب کلانتری، وحید خشتان و رضا درویشی را در ترکیب داشت. آبی‌پوشان در استادیوم غدیر بازی یک بر صفر برده مقابل پدیده را در نهایت با نتیجه 2 بر یک واگذار کردند.

نفت مسجدسلیمان – 6 بازیکن جدید
اما تیم نفت مسجدسلیمان که پس از سه سال به لیگ برتر بازگشته است، با حضور عبدالله ویسی و استفاده از 5 بازیکن فصل گذشته در کنار 6 بازیکن جدید به اسامی میلاد فراهانی، یوسف وکیا، موسی کولیبالی، محمود قائدرحمتی، حکیم نصاری و علیرضا علیزاده مقابل پارس جنوبی قرار گرفت و با دو گل برابر این تیم مغلوب شد.

فولاد خوزستان – 3 بازیکن جدید
فولاد خوزستان نیز به‌عنوان تنها تیم خوزستانی که سرمربی فصل گذشته را حفظ کرده است، با رهبری سیروس پورموسوی و کمترین تغییرات در اسکلت‌بندی بازیکنانش مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کرد و با 3 گل شکست خورد. فولاد با حضور 8 بازیکن از فصل گذشته و 3 بازیکن جدید به اسامی لوسیانو پریرا، سروش رفیعی و رضا میرزایی به دیدار پرسپولیس رفت. البته لوسیانو پریرا و سروش رفیعی هم با تیم فولاد بیگانه نبوده و سابقه بازی و قهرمانی با پیراهن فولاد در لیگ برتر را داشته‌اند، اما رضا میرزایی بازیکن اهل استان گلستان که به‌صورت قرضی از سپاهان به فولاد خوزستان انتقال یافته است، برای اولین بار با پیراهن فولاد در استادیوم آزادی مقابل پرسپولیس به میدان رفت.

بدین ترتیب، تیم نفت آبادان با 9 بازیکن جدید، استقلال خوزستان با 7 بازیکن جدید، نفت مسجدسلیمان با 6 بازیکن جدید و فولاد خوزستان با 3 بازیکن جدید نسبت به فصل گذشته در هفته دوم لیگ هجدهم به میدان رفتند.

کمترین تغییرات در فولاد؛ بیشترین تغییرات در نفت

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
3
آقای دروغگو جلو دوربین به هوادارا میگفت تغییرات زیاد داشتیم نیاز به زمان داریم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
نمیدونم پورمساوی چرا اون دفاع برزیلی رو بازی نمیده
یعنی اون از کرمی بدتره اگر این قدر بد باشه که نیمکت نشین کرمی باشه پس چرا امده فولاد
به امید برد پرگل نفت mis و اخراج پورموسوی
دریا
|
Germany
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
به امید پیروزی نفت و شکست دیگر فولاد و اخراج این بیسواد نامربی فولاد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها