به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
چیز جالبی از فولاد خوزستان ندیدیم

فنونی‌زاده: رفیعی قابلیت همیشگی را نداشت

فنونی‌زاده: رفیعی قابلیت همیشگی را نداشت

خوزستان اسپورت- پیشکسوت تیم پرسپولیس تهران نظرات جالبی در خصوص نمایش شب گذشته تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد و برتری 3 بر صفر سرخ‌پوشان تهرانی اظهار داشت: در ابتدا از حضور هواداران تشکر می‌کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم. آنها در یک روز تعطیل به ورزشگاه آمدند. البته استقلالی‌ها نیز روز نیمه‌تعطیل به ورزشگاه آمده بودند. از آنها می‌خواهم حضور فیزیکی داشته باشند؛ فرقی نمی‌کند استقلال باشد یا پرسپولیس چرا که هر دو از تیم‌های مطرح آسیا هستند و از هواداران می‌خواهم مثل قدیم در سرما و گرما از تیم‌شان حمایت کنند.

چیز جالبی از فولاد ندیدیم
وی افزود: بازی مقابل فولاد در حالی برگزار شد که پرسپولیس میزبان بود و 40-50 هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند. نیمه اول چنگی به دل نزد چون فولاد برای حداقل امتیاز آمده بود اما نیمه دوم فولاد جا افتاده‌تر بازی کرد. چیز جالبی از فولاد ندیدیم. گلهایی که زده شد در روند بازی بود. دیدید که بعد از 10 نفره شدن فولاد، پرسپولیس به حملات خود اضافه کرد که منجر به گلزنی منشا شد و نعمتی هم دبل کرد.

تعجب کردم چرا پورموسوی از بازیکنان جوانش استفاده نکرد
این پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اینکه سرخ‌پوشان موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند، خاطرنشان کرد: می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم. فولاد هم نیمه دوم می‌خواست کارهایی را بکند اما رادوشوویچ فقط یک واکنش داشت. تهران بازی کردن سخت است. فولاد جوانان خوبی دارد اما تعجب کردم چرا پورموسوی از آنها استفاده نکرد. شاید چون بی‌تجربه بودند و کارایی خوبی نداشتند که از بازیکنان با تجربه در این دیدار استفاده کرد. باید بگویم پرسپولیس مثل همیشه کوبنده بود و باید به گونه‌ای پایه‌ریزی کند که جزو تیم‌های بالای جدول باشد.

رفیعی قابلیت همیشگی را نداشت
فنونی‌زاده همچنین درباره عملکرد سروش رفیعی در فولاد، یادآور شد: در این دیدار رفیعی قابلیت همیشگی را نداشت. سروش یک سوپراستار است. اگر نمره این بازیکن 80 بود حتی 5 سال دیگر در فولاد بازی می‌کرد نمی‌توانست چهره شود اما با 3-4 بازی در پرسپولیس چهره شد و به قطر رفت. این یک بدعت است که این بازیکنان در پرسپولیس مطرح می‌شوند و بعد به دنبال درآمدزایی می‌روند. در زمان ما بازیکنان با جان و دل به استقلال و پرسپولیس می‌آمدند.

پرسپولیس پتانسیل قهرمانی را برای سومین بار دارد
وی ادامه داد: ساسان انصاری آمد یک فصل بازی کرد و بنا به مسائلی رفت. استقلال و پرسپولیس نباید پله ترقی بازیکنان شهرستانی باشد. بازیکنان پرسپولیس مدعی قهرمانی هستند و بازیکنان دیگر اضافه شوند می‌تواند به خوبی رو به جلو حرکت کند. پرسپولیس این پتانسیل را دارد برای سومین بار قهرمان شود. حبیب‌زاده روز پنجشنبه با رشادت توپ را به گل تبدیل کرد و دیدید مصدوم هم شد. امیدوارم این بازیکن سلامتی‌اش را به دست آورد.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: فوتبال بازی کردن در استقلال و پرسپولیس سخت است؛ کم کاری کنید جایگاه خود را از دست می‌دهید، از تیم ملی و فیکس بازی کردن کنار می‌روید. از قرارداد یک میلیاردی به 400 میلیون و بعد 200 میلیون تومان تبدیل می‌شوید. بازیکن باید ذکر و فکرش خوب بازی کردن باشد.

هواداران استقلال ناامید نشوند، این تیم نایب‌قهرمان می‌شود
وی عنوان کرد: یک جمله هم می‌خواهم به هواداران استقلال بگویم؛ هواداران این تیم ناامید نشوند. این تیم نایب‌قهرمان می‌شود! امیدوارم آنها دربی رفت و برگشت را به ما ببازند اما بقیه بازی‌ها را ببرند و نایب‌قهرمان شوند!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
2
قابلیت داشت اما غیرت نداشت
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
2
پورموسوی باید اخراج بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
2
فولاد افتاده دست کیا
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
2
کارگران زحمتکش شرکت فولاد توی گرما در کوره های داغ زحمت میکشند و عرق میریزند بودجه باشگاه فولاد از زحمات همین کارگران خوزستانی تامین میشود ولی متاسفانه بازیکنی بی مسئولیت مثل جناب رفیعی که قبلا به فولاد پشت کرده است را با قرارداد گزاف میاورند تا اینگونه در زمین قدم بزند و هر توپی می گیرد به بازیکنان تیم محبوبش پاس بدهد . این صدها میلیون پولی که به جیب این آقایان می رود هزاران آه و نفرین پشت آنست . اگر عدالتی هست جناب پورموسوی و دوستان در همین دنیا جواب کارهای خود را می گیرند.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
2
فنونی زاده فکر کنم حالت عادی نداشته که این حرفا رو زده
فک کرده مثل زمان خودشه که با لابیگری فقط از استقلال و پرسپولیس به تیم ملی دعوت میشد یا با پول لژیونر میشدن
اگه اطلاعات فوتبالی نداری لااقل دور و برتو نگاه کن
قلی زاده از سایپا رفت اروپا
سردار آزمون و عزت الهی که از استقلال و پرسپولیس نرفتن
شجاعی از کجا لژیونر شد
دلفی رو با استقلال خوزستان بهترین باشگاه های اروپایی میخوان
زهیوی از چه تیمی رفت قطر؟ نمونه زیاده که همه بهتر از شما میدونن پس در مورد تیمای دیگه اضهارنظر نکن
این که گفتی 5 سال تو فئولاد باشه چهره نمیشه توهین به تیم بازیکن ساز بود
پرسپولیس خودش مگه بازیکن داره میاد بهترین دسترنج و حاصل باشگاه های بازیکن ساز رو جمع میکنه پس بیخودی ادعای تیم داشتن نکن تیمتون فقط با پول دولت بهترین بازیکنا رو جمع میکنه از تیمای دیگه و این بی عدالتی تو فوتباله که پول ایران فقط برا استقلال و پرسپولیس داره هزینه میشه
چرا قرارداد تمام استقلالیا و پرسپولیسیا میلیاردیه این پول از کجا میاد لطفا سکوت کن فقط آقای فنونی زاده
سروش هم اگه رفت قطر به خاطر 4 تا بازی برا پرسپولیس نبود بلکه به خاطر استمرار تو سالها فوتبال بود
آقای فنونی زاده هیچ باشگاه اروپایی و قطری یه بازیکن رو به خاطر 5 تا بازی خوب بودن نمیبره بازیکن باید تداوم داشته باشه تا موفق شه
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
1
فولاد دیشب در حد تیمهای محلاتی خوزستان بازی کرد. با این نوع بازی قهرمان که نمیشیم هیچی باید دعا کنیم سقوط نکنیم.
علی از امیدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
1
مسخره ست سروش از فولاد به ایران معرفی شد با فولاد قهرمان شدبعدش بانامردی گرفتنش رفت تراکتور سرباز شدههههه چی بگم والا خدا جای حق نشسته
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
1
خیانتی که سروش رفیعی و پور موسوی به فولاد کردند در تاریخ ثبت میشه
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
1
مقصر سروش نبود مقصر ما بودیم
مدتی است که سروش میگه دلم با پرسپولیسه و در هیچ تیمی جز پرسپولیس بازی نمی کنم حالا خودتون قضاوت کنید.
تو بازی دیروز فقط پیراهن فولاد تنش بود دلش با پرسپولیس بود واقعا متاسفم برا عظمت فولاد که دست کیا افتاده......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
1
اقای فنونی زاده میدونی چرا از بازیکنان جوان و شایسته استفاده نمیکنه؟ چون پولی تو جیبش نمیره منفعتشون تو استفاده از بازیکنان قرضی و سفارشیه نمیدونستی بدون
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
1
آخرین یادگاری شوم اژدری زاده برای خانواده فولاد همین سرمربی بیسواد است. خدا لعنتت کنه اژدری زاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
1
بچه ها چرا همه دیروز فقط سروش رصد می کرند شما بگید دیروز کدام بازیکن خوب بازی کرد. مشکل از مربی نمی تونه به تیم برنامه بده برا فولاد گل محمدی می تونه خوب باشه ببینید مالکیت پدیده برابر پرسپولیس و استقلال خوزستان چقدر خوب بود اما دیشب فولادی ها نمی تونستند دو پاس سالم به همدیگه بدند مشکل از مربیه از بازیکن نیست وقتی مربی نمی تونه ازبازیکن بازی بگیره قطعا کارایی بازیکن میاد پایین.
Sadegh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
1
مقصرسروش نیست مقصرررمربی نیست مقصررربی غیرتی مدیران فولادهستن که پورموسوی روگذاشتن برای یه تیم بزرگ...موسوی درحد لیگ یک هم نیست.توخوابم دیگه نمیادکسی پورموسوی روبگیره برامربیگری
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
1
فنونی زاده مثل اینکه چندین سال خواب تشریف داشته ؛ اتفاقا سروش در فولاد چهره بود و مطرح شد و سربازی باعث افت فوتبالش شد و الی برای جام جهانی دعوت می شد و نه اینکه در پرسپولیس چهره شده باشه . این بدعت که تو صحبتش را می کنی که باید برای رسیدن به تیم ملی بازیکن سرخابی باشی مال قبل از انقلاب هست و نه الان ؛ زمانی که همه بازیکنان خوب شهرستانی را جمع می کردند توی دو تیم تاج و پرسپولیس که جوانان تهرانی از پیروزی آنها بر تیم های تضعیف شده شهرستانی شارژ روحی شده و انقلاب نکنند که نهایتا هم انقلاب شد .
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
0
اگه ما هوادارای فولاد غیرت فولاد رو داریم باید تو بازیی های خانگی تو استادیوم بر ضد سروش شعار بدیم و نیمکت نشینش کنیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها