به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

برانکو: فولاد حتی یک موقعیت گلزنی خلق نکرد

برانکو: فولاد موقعیت گلزنی روی دروازه ما نداشت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مشکلی پیش نیاید و مصدومیتی برای بازیکنان ما ایجاد نشود، به نظرم بازهم نشان خواهیم داد که لیاقت قهرمانی را داریم.

برانکو ایوانکوویچ پس از برتری 3 بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم بابت عملکرد بازیکنانم. آنها یک بازی بسیار زیبا را مقابل یک حریف همیشه سرسخت ارائه کردند.  بازیکنانم نشان دادند بازی به بازی به فرم بهتری می‌رسند. از طرفی هم شادی مضاعفی به هواداران‌مان هدیه کردیم که برای این بیشتر خوشحالم.

مصدومیت کامیابی‌نیا فقدان بزرگی برای ماست
وی در ادامه افزود: متأسفانه کمال در این بازی مصدوم شد که این فقدان بزرگی برای ماست، اما چیزی که برای من به عنوان مربی اهمیت دارد، این است که 90 دقیقه بازی را در اختیار داشتیم و حریف موقعیتی روی دروازه ما خلق نکرد. آنها فقط یک شوت از راه دور داشتند و ما علاوه بر سه گلی که زدیم، موقعیت‌های خوب دیگری هم داشتیم.

بازهم نشان خواهیم داد که لیاقت قهرمانی را داریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تغییر شرایط تیمش در این فصل اظهار داشت: این موضوع طبیعی بود. ما هنوز هم در فرم آماده‌سازی‌مان هستیم و در بازی‌ها می‌توانیم به فرم اصلی خود برسیم. اگر مشکلی پیش نیاید و مصدومیتی برای بازیکنان ما ایجاد نشود، به نظرم بازهم نشان خواهیم داد که لیاقت قهرمانی را داریم.

از دست دادن بازیکنان می‌تواند برای ما مشکل‌ساز باشد
برانکو یادآور شد: متأسفانه چند بازیکن را از دست داده‌ایم که می‌تواند برای ما مشکل‌ساز باشد. خودتان دیدید که آدام همتی و حسین‌‌پور را که جوان هستند به زمین آوردیم و آنهایی هم که تعویض شدند، اعتقاد کامل به آنها داریم. منظورم بشار رسن، نوراللهی و کمال است.

الدحیل شاید بهترین تیم حال حاضر آسیا باشد
برانکو در پاسخ به این سؤال که تیمش را باید برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کند و چقدر امید دارد تا الدحیل پرستاره را شکست بدهند، خاطرنشان کرد: الدحیل شاید بهترین تیم حال حاضر آسیا باشد. ما سال گذشته آنها را حذف کردیم، اما آنها امسال خودشان را با بازیکنان جدید تقویت کرده و مربی جدید آورده‌اند. آنها خودشان را تیم بهتری کرده‌اند، اما ما به بازیکنان‌مان اعتقاد داریم.

مطمئن و قاطعانه تیمی را بردیم که همیشه رقیب سنتی ما بوده است
به گزارش تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پایان بازی نیز اظهار داشت: واقعاً نیازی نیست که بگویم چقدر از این برد خوشحالم و چقدر بابت بازیکنانم خوشحالم که قلب‌شان را به زمین آوردند. چقدر خوشحالم بابت هواداران‌مان و باید بگویم خیلی مطمئن و قاطعانه تیمی را بردیم که همیشه رقیب سنتی ما بوده است. به عنوان یک مربی از یک بابت دیگر خیلی خوشحالم و آن هم این بود که در هوای گرم 90 دقیقه در طول بازی پرقدرت دویدیم و به سه گل رسیدیم. علاوه بر سه گلی که زدیم، پنج شش موقعیت گل خوب دیگر هم ایجاد کردیم، اما همچنان در یک مقطع از آماده‌سازی تیم‌مان هستیم و انتظار داریم که بازی به بازی بهتر و بهتر شویم.

بازیکنانم نشان دادند از نظر تاکتیکی هم به خوبی آموزش دیده‌اند
وی ادامه داد: متأسفانه کمال کامیابی‌نیا مصدوم شد که برای ما بازیکن بسیار مهمی است، اما طبق اطلاعاتی که کسب کردیم، او خیلی زود به تمرینات ما باز می‌گردد. با این حال باید یک تبریک به بازیکنانم بگویم که پس از این حادثه، خیلی سریع توانستند روش بازی خود را انتقال بدهند و با تاکتیک دیگری بازی را ادامه بدهند. آنها نشان دادند از نظر تاکتیکی هم به خوبی آموزش دیده‌اند و خیلی راحت و بدون مشکل بازی‌شان را از یک سیستم به سیستم دیگری انتقال می‌دهند. شاگردانم واقعاً امروز یک بازی ویژه را پشت سر گذاشتند و به هواداران‌مان هم تبریک می‌گویم که 90 دقیقه ما را به خوبی تشویق کردند.

این خوش‌شانسی را داریم که نعمتی می‌تواند در چند پست بازی کند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه تیمش پس از مصدومیت کمال به خوبی برنامه دوم خود را با دو مهاجم اجرا کرد و به نظرش آیا بهتر نیست از بازی‌های بعدی هم با دو مهاجم بازی کنند، گفت: ما قبل از آن هم با دو مهاجم بازی می‌کردیم، اما به یک روش دیگر با سیامک نعمتی و علی علیپور، اما منشا خصوصیات دیگری دارد. ما هم این خوش‌شانسی را داریم که سیامک (نعمتی) می‌تواند در چند پست بازی کند و خب اینجا خیلی به‌هم ریخته نشدیم و سریعاً ارنج هافبک‌های خود را تغییر دادیم و آنها نیز توانستند به خوبی این کار را انجام دهند. شما درست گفتید که ما با منشا برنامه دوم خود را اجرا کردیم که این برای هر تیمی بسیار مهم است.

بیرانوند با 7 روز تمرین نمی‌تواند آماده باشد
برانکو در واکنش به این مسئله که رادوشوویچ بازی با پای ضعیفی دارد و بیرانوند تا چه زمانی باید نیمکت‌نشین باشد و اینکه رادوشوویچ دو بار هواداران را دعوت به سکوت کرده است و دلیل این کار او چیست، تصریح کرد: من این را ندیدم و به نظرم شما هم بازی را حتماً خوب نگاه کرده‌اید، اما شاید صحنه‌های دیگری را نگاه کرده‌اید! درباره بیرانوند هم خودتان می‌دانید او در جام جهانی بوده است و عملاً یک هفته قبل از شروع لیگ به تمرینات ما آمد و طبیعی است با هفت روز تمرین نمی‌تواند به اندازه بازیکنی که دو ماه تمرین کرده، آماده باشد. بیرانوند در این مدت که آمده، تمرینات اضافه هم داشته است و اولین دروازه‌بان ماست و شکی در این نیست. با این حال تکرار می‌کنم او هفت روز قبل از شروع لیگ به تمرینات ما آمد و طبیعی است که به زمان نیاز داریم. تمام بازیکنانی که در جام جهانی بودند تمرینات خود را دیرتر شروع کردند و برخی از آنها حتی شاید هنوز تمرین خود را شروع نکرده‌اند.

ادامه دارد ...


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
1
واقعا شرم آوره همين امشب بايد اخراج بشه اين بي تاكتيك بي سواد فقط داره با اعصاب و آبروي فوتبال خوزستان بازي ميكنه.همين فردا اسكوچيچ رو بياريم حداقل يه بازي زبيا يي ميكرديم دلمون نميسوخت..لعنت به هيات مديره فولاد و مديريتي كه به عمد اين بلا رو سر فولاد ميارند. بازي اول هم با كلي شانس و يه بازي افتضاح و بي تاكتيك برديم.اگه اصفهان بود تا الان صد بار اخراجش كرده بودند. اونا واسه قهرماني هر كاري ميكنند بعد ما تو خوزستان فقط بايد حرص بخوريم. خدا لعنتتون كنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
1
اگه دقت کرده باشین اصلن جز یکی دوتا بازیکن بقیه تو زمین راه میرفتن نه تو حمله بازیکن میدیدیم نه تو دفاع البته ناگفته نمونه تیمی که هافبک ها وحمله ش بازی نکنن فشار میاد روی دفاع نباید همیشه دفاعو متهم کنیم هافبکا دوتا پاس درست نمیتونستن بهم برسونن واقعا جای تاسف داره
چاسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
1
واقعا این رفیعی نامرد چکار کرد
حزباوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
1
کاملا واضح بود که بازیکنان فولاد تاکتیک نداشتن و انگار تمرین ندارن البته بازیکنهای خوبی هستن اما انگار در جلسات تمرینی مربی خیلی کم کار کرده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
1
ديروز بازي ذوب آهن با استقلال تهران كجا و امروز بازي فولاد و پرسپوليس كجا !
ديروز ذوب يكي ميزد يكي ميخورد و با اينكه بازي مساوي شد علاوه بر هوادارانش حتي ما هم از آن بازي پرجنب جوش و پر گل لذت برديم ولي امروز فولاد فقط ميخورد و بيشتر از بيست دقيقه نتوانستيم بازي را دنبال كنيم همش رو اعصاب بود بازي اول پرسپوليس برو ببينيد پديد چكارش كرد و امروز فولاد چكار كرد اصلاً اين دو بازي قابل قياس نيستن ، اميدواريم مشكل فولاد سريعاً حل شود يا دستيار درجه يك در كنار پورموسوي بگذارند و يا اينكه يك سرمربي در حد نام بزرگ فولاد براي اين تيم انتخاب كنند و پورموسوي را دستيار آن كنند ، خدا به همراهتان به اميد بهترين تصميم در حق فولاد خوزستان بزرگ
علی از امیدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
1
اقای پورموسوی فقط برووووو جان بچت جان هرکی دوست داری برو تنها دلخوشی مارو خراب نکن ننگ بر توباد زمانی فولاد شش هفتا بازیکن تیم ملی فیکس داشت زمان خود برانکو الان چه بر سر ما امده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها