به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

دلفی: مسئولان تیم امید اجازه ندادند بازی کنم

دلفی: مسئولان تیم امید اجازه ندادند بازی کنم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم ملی فوتبال امید کشورمان گفت: طبق هماهنگی قرار بود به همراه تیمم مقابل پدیده به میدان بروم اما مسئولان تیم ملی امید این اجازه را ندادند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، یونس دلفی شامگاه پنجشنبه پس از شکست تیمش مقابل پدیده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند روز قبل برای دیدار با خانواده از کادر تیم ملی اجازه گرفتم که از اردو خارج شده و به اهواز سفر کنم که در این بین با هماهنگی مسئولان باشگاه استقلال خوزستان و کادر تیم ملی امید، قرار شد در بازی با پدیده به میدان بروم اما چند ساعت قبل از بازی از سوی فدراسیون تماس گرفتند و اجازه بازی به من ندادند.

مهاجم ملی پوش تیم استقلال خوزستان در خصوص پیوستنش به تیم آیندهوون هلند گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و باشگاه استقلال خوزستان جواب قطعی در این خصوص به من نداده است ولی آن چه که مشخص است آقای یزدی هرگز مانع پیشرفت من نمی‌شود و با صلاحدید او از تیم جدا می‌شوم.

وی در خصوص مبلغ رضایت نامه باشگاه استقلال خوزستان برای این انتقال گفت: برای این انتقال مبلغ 70 میلیارد ریال از سوی باشگاه استقلال خوزستان به تیم آیندهوون پیشنهاد داده شده ولی آن‌ها هنوز جوابی به ما نداده‌اند.

دلفی عنوان کرد: هدف فوتبالی من تنها به وسیله بازی کردن در خارج از کشور به ویژه در اروپا به دست می‌آید و معتقدم در ایران به هدفم نمی‌رسم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
1
الان مسئولین تیم امید ،بیان و جوابگو باشن!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها