به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

احمدی: منتظر موضع فولاد درباره رفیعی هستیم

احمدی: منتظر موضع فولاد درباره رفیعی هستیم

خوزستان اسپورت- رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره پرونده‎های مختلف تیم‎های لیگ برتری در این کمیته ارائه داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، روزبه وثوق‌احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، درباره وضعیت باشگاه‌های لیگ برتری برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان در آستانه آغاز هفته دوم این رقابت‌ها، اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر اکثر باشگا‌های با همه طلبکاران خود تسویه حساب کرده‎اند. در حال حاضر فقط 2 باشگاه پدیده و نفت مسجدسلیمان مانده که آنها هم اقدامات خوبی در این زمینه انجام می‌‎دهند.

وی افزود: آن‌طور که من شنیدم، چک باشگاه پدیده در فدراسیون فوتبال است و به محض اینکه سند تسویه حساب با طلبکاران به دست ما برسد، مجوز این تیم را صادر خواهیم کرد. از باشگاه نفت مسجدسلیمان هم خبر دارم که با طلبکاران‎شان تفاهم‎نامه امضا می‎کنند.

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال درباره روند پرونده شکایت باشگاه سایپا از استقلال و الهیار صیادمنش، گفت: شکایت باشگاه سایپا در ابتدا ناقص بود، اما به محض کامل شدن آن را برای باشگاه استقلال فرستادیم. طبق قانون، این باشگاه 10 روز وقت دارد نسبت به این شکایت جواب بدهد و از خودش دفاع کند. در صورتی که استقلالی‌ها جواب ندهند یا مهلت 10 روز به پایان برسد، تصمیم بعدی را در این خصوص می‎گیریم.

وثوق‌احمدی در پاسخ به این سوال که «آیا با پیوستن سروش رفیعی به تیم فولاد خوزستان شکایت این باشگاه از وی مختومه شده است یا خیر؟»، تصریح کرد: هنوز باشگاه فولاد خوزستان به ما اعلام نکرده که از شکایتش صرف نظر کرده است. ما منتظر هستیم که این باشگاه موضع خود را در قبال سروش رفیعی اعلام کند تا تصمیم نهایی در این مورد گرفته شود.

وی درباره آخرین وضعیت مجتبی جباری، خاطرنشان کرد: پرونده جباری کماکان در کمیته استیناف قرار دارد و آنها هنوز تصمیم خودشان را درباره این موضوع اعلام نکرده‎اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
1
این حرف بنده خدا یعنی اگه مسئولین فولاد بگن بازم شکایت داریم و روی شکایتمون هستیم، سروش باید ۳سال و نیم دیگه تو فولاد بمونه!!
هرچند که میدونم لیاقت این کار رو ندارن!
اگه یک مدیر عامل مثل مدیر عامل ذوب آهن داشتیم ، تا منفعتی رو از بازیکن برا باشگاه نمیگرفت ، ول کن نبود!
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
1
فولاد نباید در مورد رفیعی و پرسپولیس کوتاه بیاید ،قانون باید برای همه یکسان اجرا شود.رفیعی و پرسپولیس تخلف کرده اند و باید تاوان بدهند.سرخابی ها عادت کرده اند خلاف کنند و فدراسیون ،وزارت ورزش و حتی رییس جمهور نیز پشتیبان آنها هستند.
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
1
اقای احمدی عزیز آمدن سروش به فولاد ربطی به شکایت ندارد. این اقا برای نیم فصل بازی در فولاد نزدیک به یک میلیارد پول میگیرد مجانی نیامده است که باشگاه فولاد بخواهد از شکایت صرفنظر کند پس لطفا حق باشگاه فولاد بابت شکایت را محفوظ نگه دارید سروش 3 سال از قرارداد قبلی اش با فولاد باقی ماند اقایون مدیرعامل وهیات مدیره فولاد بهیچ عنوان نباید از شکایت انصراف بدهند این شکایت شخصی نیست این حق باشگاه فولاد ومردم خوزستان است که باید از پرسپولیس اخذ شود.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها