به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

ویسی: بازی زشت و زننده‌ای انجام دادیم

ویسی: بازی زشت و زننده‌ای انجام دادیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به این نکته اذعان کرد که تیمش در مصاف با پارس جنوبی جم بازی زشت و زننده‌ای انجام داده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: بازی بسیار زشت،‌ زننده و بدی ارائه کردیم. در همه نقاط زمین تیم خوب پارس جنوبی از ما سرتر بود و از موقعیت‌های خود استفاده کردند و برنده بازی شدند.

وی در ادامه افزود: پارس جنوبی در این بازی محکوم به برد بود. این تیم هفته گذشته شایسته باخت نبود، اما شکست خورد. ما شانس آوردیم که گل‌های بیشتری نخوردیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد قضاوت رضا عادل، داور این بازی هم گفت: ما باخت‌مان را گردن کسی نمی‌اندازیم. نمی‌شود وقتی می‌بازیم بگوییم داور ضعیف است و اگر برنده شویم، از داور تمجید کنیم. داور این مسابقه داور جوان و خوبی است و اگر برنده یا بازنده باشیم، باید به داور احترام بگذاریم. داور هم یک انسان است و شاید به نفع یا ضرر تیم ما اشتباه کند. در مجموع عملکرد داور خوب بود.

ویسی در مورد میلاد میداودی کاپیتان نفت هم تصریح کرد: مهم این است که از بازیکن چه بخواهیم و بازیکن چه وقتی به میدان برود. میداودی بازیکن باتجربه‌ای است و به او نیاز داشتیم. او از بازیکنانی است که اگر توپ داشته باشد، عملکرد بهتری از زمانی دارد که توپی در اختیار ندارد. میداودی کاپیتان ماست و برای ما قابل احترام است.

ویسی در پاسخ به این پرسش که چند نفر از بازیکنان نفت که فصل گذشته به قهرمانی لیگ دسته اول رسیده‌اند در تیمش بازی می‌کنند، گفت: هفت بازیکن از سال گذشته در تیم فعلی نفت حضور دارند.

وی با اشاره به تجربه کم تیمش خاطرنشان کرد: بازیکنان ما تماشاگران این‌چنینی ندیده بودند. ما باید توپ را حفظ می‌کردیم که گل نخوریم و تجربه این را نداشتیم که پس از دریافت گل اول، گل دوم را نخوریم. ما سه امتیاز را از دست دادیم و به دنبال یک امتیاز رفتیم، اما تجربه تیم‌مان کافی نبود. امیدوارم این شکست را جبران کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره اینکه پس از آمدن پیمان میری به بازی، خط حمله نفتی‌ها جان تازه‌ای گرفت و اینکه چرا از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان نرفت، گفت: مجموعه ما و خود من گیج بودیم و فرقی نمی‌کرد چه کسی در چه دقیقه‌ای به بازی می‌آمد. تیمی که نتواند موقعیت در چارچوب ایجاد کند، مطمئناً بازنده خواهد بود. اگر این تیم خوش‌شانس باشد، یک مساوی می‌گیرد. ما هم امروز خوش‌شانس بودیم، از این جهت که گل‌های بیشتری نخوردیم و باید بازنده مسابقه می‌شدیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
2
خط حمله نفت ام ای اس ضعیفه نیاز به تقویت داره
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
2
اقای ویسی عزیز اگر می خواهید تیم نتیجه بگیرد ارنج تیمو درست بده متاسفانه کاملا اشتباه بود میداوودی و افاق باید همزمان در زمین حضور داشته باشند و پیمان میری ریزنقش
میداوودی باید فقط به عنوان توپ پخش کن و کاشته زن فوروادها را تغذیه کنه و افاق نیز با نفود از سمت چپ نفت که همان جناح راست حریف میباشد خودشو به محوطه جریمه برسونه و اقای میری هم ضربات ریباند حکیم و میداوودی بزنه
عباس و حکیم خوب کار کردند و درسته تیم گیج میزد ولی در کل رو اشتباهات گل خوردیم و با بدشانسی دو ضربه حکیم و تک ضربه میداوودی که از راه دور نواخته شد وارد دروازه نشدند
و نکته دیگر تیم خوب بدنسازی نشده بود
Ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
0
خط حمله خیلی ضعیف خط دفاع ضعیف دروازه بان ضعیف اگه اینجوری بخواییم پیش بریم باهمین بازیکنا بخواین پیش برین مطمعن باشین میشین لقمه همه تیمها لطفا چندتا بازیکن خوب بخرین نزارین دوباره با ابروریزی تیم برگرده دسته یک
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
0
کم کم ترکیب دستت میاد ویسی جان
نگران نباش
Amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
0
کلا نفت خیلی ضعیفه نه خط حمله خوبی داره نه دفاع و نه دروازه بان این تیم خیلی ضعیفه نباید اینطور ادامه بدن باید تیمو تقویت کنن
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
0
در جواب ناشناس:فقط خط حملش ضعیفه ؟؟؟؟؟نمیدونم شما واقعا بازیهاشو ندیدن کل تیم ضعیفه
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
0
همه میشن مربی زودی.چند هفته صب کنید خو
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها