به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

سرجیو: یک بازیکن برزیلی به صنعت نفت می‌آید

سرجیو: یک بازیکن برزیلی به صنعت نفت می‌آید

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: می‌دانیم راه‌های رسیدن به گل مقابل تیم گسترش چیست و امیدوارم به امتیازات لازم در این بازی دست یابیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: اول از همه به خاطر تأخیر سه دقیقه‌ایم عذرخواهی می‌کنم. کاملاً به تیم گسترش فولاد احترام می‌گذاریم. همان‌طور که به تیم سپاهان احترام گذاشتیم. ما برای همه تیم‌ها و افراد احترام می‌گذاریم، اما ناچاریم کار خود و راه خود را ادامه دهیم. می‌دانیم راه‌های رسیدن به گل مقابل تیم گسترش چیست و  امیدوارم به امتیازات لازم در این بازی دست یابیم.

وی ادامه داد: چیزی که از بازیکنان می‌خواهیم مشخص است و تفاوتی ندارد که حریف ما چه تیمی باشد. هدف ما کاملاً مشخص شده است. بازیکنان بسیار خوبی داریم و هفته گذشته بازی خوبی مقابل سپاهان ارائه کردیم و مطمئنم بازی بسیار سختی برای گسترش فولاد خواهیم داشت. امیدوارم با حمایت مردم، مسئولان و تماشاگران، چه باشند و چه نباشند، بتوانیم نتیجه بازی را به نفع خود رقم بزنیم.

سرمربی صنعت نفت با بیان اینکه به اتحاد تیمی و انسجام برای رسیدن به امتیاز معتقد است، تصریح کرد: ما به پیشرفت قابل توجهی در حمله نیاز داریم. پس از حدود پنج هفته کار تیمی و تمرین، تیم کاملاً جدیدی داریم که در مسیر درستی قرار گرفته است. فکر می‌کنم با گذشت زمان تیم بهتری می‌شویم. چون پیام تعهدی که در چهره بازیکنان تیم در انجام وظایف‌شان می‌بینم، به من امیدواری می‌دهد. فوتبال هم تنها با بازیکنان معنا پیدا می‌کند. می‌توانید ایده بسیار خوبی داشته باشید، اما اگر بازیکنان این ایده را دریافت نکنند، شما کاری از پیش نمی‌برید. باید بگویم از تعهد بازیکنان در انجام وظایف خود دارند، بسیار راضی و خوشحال هستم.

پس از پرسش خبرنگاری در مورد اینکه مسعود شجاعی بازیکنی آبادانی است و قرار بود به صنعت نفت بیاید، سرجیو نام شجاعی را دوباره از مترجمش پرسید و گفت: اصلاً نشنیده بودم که این بازیکن می‌خواهد به آبادان بیاید. در مورد کرار باید بگویم مشکلی درباره دلار در کشور ایجاد شده و ارزش قرارداد او پایین آمده است. واقعاً برای کرار مشکل بود، چون قرارداد او را به شدت کاهش داده بود. انتقادات تماشاگران از کرار قابل درک است، اما همان‌طور که قرارداد کرار کاهش یافت، باید به باشگاه هم حق بدهید، چون دلار برای تیم ما افزایش یافته و شرایط سختی برای دو طرف ایجاد کرده است که باید این شرایط را مدیریت کنند.

سرجیو در پاسخ به پرسشی در مورد تقویت خط حمله تیمش خاطرنشان کرد: قطعاً به فکر تقویت تیم هستم و گزینه‌های زیادی را روزانه بررسی می‌کنم. فردا به شما نشان می‌دهم که دفتری دارم که حدود 40، 45 مهاجم را در آن بررسی کرده‌ام. مدیربرنامه‌های بازیکنان خارجی شناختی از سطح فوتبال ایران ندارند و فکر می‌کنند هر بازیکنی با هر کیفیتی می‌تواند در ایران بازی کند که من با این دیدگاه موافق نیستم. آنها فیلم بازیکنان مورد نظر خود را به من می‌فرستند و من ساعت‌هایی را از دست می‌دهم. هر کدام از این بازیکنان را گاهی دو ساعت بررسی می‌کنم و این مدیربرنامه‌ها وقت زیادی را از من می‌گیرند.

وی افزود: برخی از این مدیربرنامه‌ها فیلمی 10 دقیقه‌ای از بازیکن به من نشان می‌دهند که 10 دقیقه فیلم دیدن اصلاً‌ ملاک خوبی برای جذب بازیکن نخواهد بود. من فیلم چند بازی از بازیکنان را دانلود می‌کنم و می‌بینم. اگر هنوز بازیکن مورد نظر خود را جذب نکرده‌ایم، به این خاطر است که نمی‌توانم هر بازیکنی را صرفاً به خاطر خارجی بودن به تیم بیاورم. گاهی اوقات چهار پنج بازیکن را انتخاب می‌کنم که به مشکل دیگری برخورد می‌کنیم. برخی از بازیکنان خارجی رقم‌های بسیار بالایی از باشگاه می‌خواستند. برخی از آنها اصلاً نمی‌خواستند به ایران بیایند. با این حال با  این شرایط می‌جنگیم.

سرمربی صنعت نفت با بیان اینکه این باشگاه با یک بازیکن خارجی به توافق رسیده است، اظهار داشت: این اطمینان را می‌دهم که یک بازیکن خارجی را پسندیده‌ام و با او به توافق رسیدیم. امیدوارم او در یکی دو روز آینده به جمع ما اضافه شود و بتوانیم از وجودش استفاده کنیم. این بازیکن برزیلی است.

سرجیو درمورد شرایط فردین عابدینی و اینکه گفته می‌شود صنعت نفت را ترک می‌کند، تصریح کرد: او چند جلسه‌ با ما تمرین کرد و هفته آینده هم در تمرینات شرکت می‌کند. شکی ندارم که او بازیکن خوبی است، اما در یکی دو روز آینده همه چیز را به صورت شفاف به شما اعلام خواهیم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
1
گسترش قلب خط دفاعش مشکل داره واز اونجا میتونیم زربه بزنیم به امید سه امتیاز انشالله ابادان برزیلته با طعم پرتقال
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها