به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

ویسی: کسب امتیاز در هفته‌های ابتدایی مهم است

ویسی: کسب امتیاز در هفته‌های ابتدایی مهم است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: آینده باشگاه نفت را خیلی خوب می‌‌بینم و اگر به این مسئله شک داشتم و قرار بود مشکلات فصل پیش را داشته باشم، حتی یک لحظه هم اینجا نمی‌ماندم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: تیم‌ها هنوز آمادگی کامل ندارند، اما جمع‌آوری امتیاز در این هفته‌های ابتدایی خیلی مهم است. ما به دنبال این هستیم که در همین هفته‌های ابتدایی امتیازات خوبی را جمع‌آوری کنیم تا بعدها برای‌مان اندوخته خوبی شود. ان‌شاءالله فردا یک بازی خوب و تماشاگرپسند را در شهر جم شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به این مسئله که آیا این باشگاه توانست بدهی‌‌هایش را پرداخت کند تا شرایط استفاده از بازیکنان جدید خود را در بازی فردا داشته باشد یا خیر، تصریح کرد: شرایط جم هم مثل مسجدسلیمان است. این دو تیم حتماً لیاقت داشتند که وارد لیگ برتر شدند و قطعاً چنین تیم‌هایی برای حضور در لیگ برتر و این سطح حرفه‌ای باید هزینه کنند. خوشبختانه با زحماتی که مسئولان شهر کشیدند، توانستیم باشگاه را به پتروشیمی ماهشهر وصل کرده و منبع درآمدی برای خود داشته باشیم. من آینده باشگاه را روشن می‌بینم و بسیار امیدوارم تا مشکلات مالی حل شود.

ویسی درباره اینکه چرا یک فصل در میان به استقلال خوزستان می‌رود و بعد آنجا را رها می‌کند، خاطر نشان کرد: شما هم اگر بخواهید از همسرتان طلاق بگیرید حتماً دلیل دارید! من دیوانه نیستم وقتی با تیمی قهرمان شدم آن را رها کنم یا اینکه بعد از آن همه سختی‌ها که تیمم را در لیگ برتر حفظ کردم، به یکباره جدا شوم. مرا نخواستند که رفتم، در حالی که من برای آن باشگاه 65 میلیون تومان از جیب خودم هزینه کردم و با آن همه سختی‌ها و مشکلات ساختیم و تیم را حفظ کردیم، در حالی که خود مسئولان می‌خواستند تیم بیفتد. همت و غیرت بچه‌ها بود که استقلال خوزستان را نگه داشت. مرا نخواستند و حتی منزلی را که در اختیارم گرفته بودند، نامه زده و خواستند از آن خارج شوم. من به آنها هیچ بی‌احترامی نکردم، اما آنها احترام مرا نگه نداشتند.

وی راجع به اینکه آیا تیم نفت مسجدسلیمان هم به مانند استقلال خوزستان مشکلات مالی نخواهد داشت، گفت: مسئولان قول داده‌اند که همه چیز حل شود، حتی 20 درصد قراردادهای بازیکنان را پرداخت کردند. من آینده باشگاه نفت مسجدسلیمان را خیلی خوب می‌‌بینم و اگر به این مسئله شک داشتم و قرار بود مشکلات فصل پیش را داشته باشم، حتی یک لحظه هم اینجا نمی‌ماندم. می‌دانم آینده خوبی در انتظار تیم‌مان هست. ان‌شاءالله با نتایج خوبی که کسب خواهیم کرد دل مردم مسجدسلیمان را شاد می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه او تیمش را به جم آورده تا با بازی دفاعی یک امتیاز بگیرد، یادآور شد: به‌هرحال همه تیم‌هایی که به میدان می‌آیند اول دنبال گل نخوردن هستند. ما هم همین شرایط را داریم، اما چنانچه در طول بازی موقعیتی برای گل زدن نصیب‌مان شود بدمان نمی‌آید با سه امتیاز به مسجدسلیمان برگردیم. به‌هرحال کسب سه امتیاز این مسابقه اندوخته خیلی خوبی برای تیم ما تا پایان فصل است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
1
جناب عبدالله ویسی برایت ارزوی فصل موفقی داریم
جای شما در فولاد خالی است
بازی فاجعه بار فولاد در نخستین بازی لیگ حاکی از هیچ و پوچ بودن تفکرات فنی پورموسوی است
علی
|
Germany
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
1
0
من نمیفهمم پتروشیمی ماهشهر چه ربطی به تیم نفت داره
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
1
خوبه باز تونستید حق مردم مسجدسلیمان و از پتروشیمی رازی ماهشهر بگیرید.نزدیک پنجاه ساله گاز مسجدسلیمان خوراکه پتروشیمی رازی ماهشهره اما فقط بوی بدش سهم مردم مسجدسلیمانه.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
0
علی آقا.شماکه میگی پتروشیمی رازی چه ربطی به مسجدسلیمان داره؟؟!!یعنی منطقه شما اینه که مسجدسلیمان سهمی تونفت استخراج شده از زمین حودش نداره؟؟یعنی نفت روببرن مجانی ومحظه شوخی بهمون لبخند بزنن؟؟!!مثله این میمونه به اهوازیا بگن ازرودخونه کارون که ازوسطه شهرشون میگذره سهمی ندارن!!بازم خداپدرومادراستاندارو مسعولین روبیامرزه که بلاخره ازنفت خودمون یه چیزی بهمون میدن تازه بعداز صد سال غارت وچپاول و....
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
0
اقای علی اگه مسجد سلیمان گازش رو ببنده بعد میفهمی چه ربطی داره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها