به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

یزدی: استقلال خوزستان کاندیدای سقوط نیست

یزدی: استقلال خوزستان کاندیدای سقوط نیست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: مشکلات اقتصادی ما را کاندیدای سقوط نکرده است و ما قطعا کاندیدای سقوط نیستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، داریوش یزدی در نشست خبری قبل از بازی با پدیده، گفت: بعد از 2 سال در جمع خبرنگاران خوزستانی هستم. دو سال بود در خوزستان نبودم. خوشحالم که در لیگ برتر هستم. این اولین تجربه من در لیگ برتر به عنوان سرمربی است. در سال‌های قبل به عنوان مربی در لیگ برتر کار کرده بودم. امیدوارم در کنار هم و با کمک مسئولان و هواداران گام‌های مثبتی برداریم.

وی افزود: بازی سختی داریم. پدیده  تیم بسیار خوبی است. مسابقه اول این تیم مقابل پرسپولیس را دادیم و آنها به نظر من عملکرد بهتری نسبت به پرسپولیس در زمین ارائه کردند. ما هم به لحاظ روانی آماده و مهیا هستیم. به دو دلیل کارمان سخت است. فرصت کمی برای آماده سازی تیم داشتیم. در مجموع 15 روز تمرین کردیم و وارد لیگ برتر شدیم. مشکل دوم این بود که به دلایل مختلف نتوانستیم بازیکنان مدنظرمان را که در لیست اول، دوم و سوم بودند را جذب کنیم. بازیکنانی را برای تیم انتخاب کردیم که جوان و با انگیزه هستند. در کنار این جوانان چند مهره با تجربه بسیار خوب مثل ایمان مبعلی و احمد آل نعمه را جذب کردیم که در مسائل فنی و روانی می‌‌توانند به ما کمک کنند.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه عبدالله ویسی سال قبل با مدیریت باشگاه مشکل داشت و آیا نگران این مسئله نیست که امسال مشکلی به وجود بیاید، تصریح کرد: برای موفقیت یک مجموعه اتحاد و همدلی خیلی مهم است. اگر این مهم در تیمی نباشد اگر بهترین نفرات هم در تیم باشند نتیجه نخواهند گرفت. این تعامل ها به دلیل عدم شناخت در ابتدای کار کمتر است اما در ادامه باید تعامل ایجاد شود. به فصل گذشته کاری ندارم و این مسئله به من مربوط نیست. امسال باید همه تلاشمان را بکنیم. فرصت پرداختن به مسائل حاشیه‌ای را ندارم الان کارهای مهم تری داریم. باید از اندک وقت‌مان به نحو احسن استفاده کنیم. اگر به حواشی بپردازیم به منزل مقصود نمی‌رسیم. امیدوارم تعامل به تیم ما کمک کند و بتوانیم در ادامه راه به موفقیت برسیم.

یزدی در مورد مشکلات مالی استقلال خوزستان یادآور شد: ما در ایران هستیم. همه می‌دانیم ایران دچار مشکل اقتصادی شده است. فوتبال بحث مورد تخصص ما است. می‌دانیم همه تیم‌ها مشکل اقتصادی دارند و استقلال خوزستان از این قاعده مستثنی نیست. مشکلات اقتصادی ما را کاندیدای سقوط نکرده است. ما قطعا کاندیدای سقوط نیستیم. کادرفنی بسیار با انگیزه است. کادر مدیریتی هم بسیار با انگیزه است. کسری غفوری مدیر کارخانه شده است. او فردی ورزشی است. البته اولویت او کارخانه است. پهلوانی هم از مدیران کارخانه بسیار خوب و با انگیزه است. هواداران تا به الان به ما کمک نکردند. انتظار داریم آنها از ما حمایت کنند. به عنوان یک استقلالی خوشحالم که سرمربی استقلال خوزستان هستم. از استقلالی‌ها و همه خوزستانی ها درخواست می‌کنم به ورزشگاه بیایند و ما را مورد حمایت قرار دهند. هواداران باید یار دوازدهم شوند و به لحاظ مثبت روی ما و به لحاظ منفی روی هواداران تاثیر بگذارند. استقلال خوزستان سال‌های قبل هم هواداران زیادی نداشت. این برای تیمی که نام استقلال دارد و در خوزستان فعالیت می‌کند زیبنده نیست. خوشحالم شریعتی استاندار خوزستان در خواست کرد شرایط نفت مسجد سلیمان مشخص شود. همه مسئولان باید به همین شکل به دنبال احقاق حق فوتبال خوزستان باشند که یکی از آنها استقلال خوزستان است.کاظم طالقانی هم حمایت زیادی کرده است. امیدوارم استقلال خوزستان بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا اسماعیل شریفات به این تیم اضافه شده است، گفت: شریفات خیر اما  صحبت‌هایی شده و  احتمال دارد او به ما اضافه شود.

وی در پایان در مورد اینکه استقلال خوزستان مشکلات زیادی دارد و آیا این مسئله تاثیری در کارشان نمی‌گذارد، اظهار داشت: قطعا همانطور که گفتید مشکلاتی وجود دارد. سال سومی است که استقلال خوزستان مشکل مالی دارد. همانطور که گفتم مدیریت باشگاه تغییر کرده است. مدیریت کارخانه نگاه خوبی به فوتبال دارد. در فوتبال قول دادن برای نتیجه کار درستی نیست اما من و بازیکنان قول می‌دهیم نهایت تلاشمان را برای سربلندی خوزستان کنیم. ما خودمان را مهد فوتبال ایران می‌دانیم. این برترین بودن باید به عمل ثابت شود. باید اتحادی داشته باشیم و اجازه ندهیم کسی در ما شکاف ایجاد کند. پتانسیل مدیریت فوتبال به ما می‌تواند کمک کند. پیشکسوتان، رسانه‌ها، مجموعه استعدادهای خوزستان می‌توانند به ما کمک کنند. بخش عمده تیم ما از خوزستان است هستند. هر جا بودم این کار را کردم. این انتخاب به خاطر شایستگی بوده است. هواداران ما در سرما و گرما کنار ما هستند و همیشه باعث دلگرمی شدند. این هم از ارکان موفقیت است. اگر همه اتحاد داشته باشند همیشه می‌توانیم در فوتبال ایران جزو تیم‌های رده بالا باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
1
مردی داریوش خان از زیر و بم مشکلات تیم آگاه هستیم ولی طوری صحبت کردی امیدمان را زنده نگه داشتی مطمئن باش هواداران که یکیش خودم باشم پشت تیم هستم تا هفته آخر موفق باشید مجموعه تیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
1
0
آقای یزدی یه مساوی آوردی خیلی مغرور شدی تازه اول راهی
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
1
باید با روحیه حرف بزنه باید غرور داشته باشه تا بازیکنا به خود باوری برسن اون کارشو بلده آقای ناشناس...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
1
آقاي يزدي خيلي مردي به خدا ، صحبتهاي شما واقعاً انگيزهها را دوچندان ميكند خدا يار و ياورتان باشد ، يا حق . اما در جواب اين ناشناس عزيز بگويم كه همان مساوي هم براي استقلال خوزستان كه بدون بودجه بسته شده خيلي حرفه آن هم در تبريز و ثانيا اگر سنت اقتضاء نميكند بهتر بداني كه دو سال پيش همين استقلال خوزستان با اينچنين بازيكنان جوان كم نام و نشان بي ادعاي بومي قهرمان ليگ برتر كشور شد . يا حق ،آقاي
يزدي عزيز مطمئن باشد كل هواداران خوزستاني ، هواداران فولاد ، صنعت و.... قلبشان به عشق شما مي طپد .
فقط فولاد
|
United States of America
|
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
1
یاد بگیر اقای پورموسوی ؛ هم یزدی هم ویسی و هم سرجیو تیماشون مشکلات زیادی دارن ولی با روحیه ان و روحیه تیمو نمیارن پایین .نصف قدرت تیم فولادو هم ندارن .
یعنی هر جور میخام امیدوار باشم ب اینده فولاد یاد پورموسوی بیفتم روحیه مو از دست میدم اصلا .ارزوم موفقیت همه تیمای استانم هست و شادی مردم مظلوم و رنجدیده مون .
امسال باید سال قهرمانی خوزستان باشه .و هر چهار سهمیه باید حفظ بشه .امید به صعود ماهشهر داریم شدید که پنجتایی بشه لیگ برتر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها