به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
مشکلات تیم پدیده قبل از سفر به خوزستان

سرگردانی مهاجم سابق آبی‌پوشان در مشهد

سرگردانی مهاجم سابق آبی‌پوشان در مشهد

خوزستان اسپورت- بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان کماکان در شهر مشهد سرگردان است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی چند هفته پیش از باشگاه پدیده خواست جونیور مارینی مهاجم برزیلی فصل گذشته استقلال خوزستان را به تیمش بیاورند و این بازیکن با وجود مشکلاتی که در ورود به ایران برایش به وجود آمد در ابتدای این هفته وارد کشور و شهر مشهد شد.

انتظار می‌رفت این بازیکن بعد از عقد قرارداد بتواند در هفته دوم لیگ برای پدیده به میدان برود، اما نه تنها این اتفاق رخ نداد، بلکه باشگاه پدیده بدهی‌های خود را به طلبکارانش پرداخت نکرد تا گل‌محمدی برای استفاده از بازیکنان جدید تیمش هم با مشکل روبه‌رو شود.

با شرایط موجود یحیی فردا (چهارشنبه) باید تیمش را با 10، 11 بازیکن و نفراتی از تیم‌های پایه به اهواز ببرد، اتفاقی که اصلاً خوشایند سرمربی پدیده نیست و او با وجود اینکه دلش از خیلی مسائل پر است فعلاً ترجیح داده است، سکوت اختیار کند.

پدیده روز پنجشنبه در اهواز میهمان استقلال خوزستان است و گل‌محمدی انتظار دارد مشکلات تیمش تا زمان بازی حل شود، در غیر این‌صورت ممکن است او سکوت خود را بشکند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
2
این بهترین فرصت برای استقلال خوزستان است که یک بازی کاملا هجومی انجام بده و با بازی پرگل سه امتیاز را بگیره
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
1
0
خداوند از در و دیوار واسه مدیران نالایق جور میکنه .به فال نیک میگیریم این قضیه رو ولی تا کی بصورت اتفاقات غیر فوتبالی میشه نتیجه گرفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها