به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

نگاهی به گلزنان برتر صنعت نفت آبادان در تاریخ لیگ

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1397/5/9/79198_177.jpg

خوزستان اسپورت- روح‌الله عرب بهترین گلزن صنعت نفت آبادان طی هفت دوره حضور طلایی پوشان در لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، زردپوشان صنعت نفت آبادان پیش از این در هفت دوره از رقابت‌های لیگ برتر شرکت کرده‌اند؛ حضوری که با 238 گل زده و 321 گل خورده همراه بوده است.

نگاهی به جدول گلزنان صنعت نفت در تاریخ لیگ‌ برتر ایران نشان می‌دهد که روح‌الله عرب مهاجم سابق زردپوشان با زدن 26 گل بهترین گلزن تیم محبوب آبادان بوده است. این بازیکن شمالی طی  4 دوره لیگ برتر موفق به زدن این تعداد گل برای صنعت نفت شد.

این در حالیست که سه بازیکن خارجی با تنها یک سال بازی در ترکیب صنعت نفت، در ردیف‌های بعدی جدول گلزنان این تیم قرار گرفته‌اند.

فونیکه سی، مهاجم اهل کشور مالی، با 20 گل زده دومین گلزن برتر صنعتی‌ها است. این مهاجم آفریقایی تمامی گل‌های خود را در دوره یازدهم لیگ برای نفت آبادان به ثمر رسانده و رکورددار بیشترین گل زده در یک فصل ورزشی با پیراهن صنعت نفت محسوب می‌شود.

لوسیانو پریرا مهاجم صنعت نفت در لیگ هفدهم و لئوناردو پیمنتا مهاجم این تیم در لیگ هفتم، هرکدام 12 گل در یک فصل به ثمر رسانده و در ردیف سوم گلزنان برتر نفت آبادان در تاریخ لیگ جای دارند.

در ادامه نگاهی بیندازید به اسامی و آمار گل‌های 10 گلزن برتر صنعت نفت آبادان در تاریخ لیگ؛ با این توضیح که این تعداد گل فقط مربوط به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بوده و گل‌های جام حذفی و جام آزادگان در این جدول لحاظ نشده است.

نگاهی به گلزنان برتر نفت آبادان در تاریخ لیگ

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها