به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

دیدار مدیرعامل فولاد خوزستان از تمرین فولاد

دیدار مدیرعامل فولاد خوزستان از تمرین فولاد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در تمرین تیم بزرگسالان فولاد خوزستان حضور یافت و برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، تمرین تیم فولاد خوزستان در حالی انجام شد که اعضای این تیم میزبان آقایان محمد کشانی (مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان) و علی محمدی (معاون منابع انسانی شرکت و رئیس هیات مدیره باشگاه) بودند.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در جمع اعضای تیم بزرگسالان فولاد، اظهار داشت: با توجه به توان فنی بالایی که در مجموعه کادرفنی و بازیکنان تیم سراغ دارم، امیدوارم بهترین نتایج را در جریان رقابت های لیگ برتر کسب نموده و نماینده ای شایسته برای فوتبال استان خوزستان باشیم.

مهندس کشانی همچنین ضمن اعلام حمایت از سیاست های هیات مدیره باشگاه، افزود: فولاد از باشگاه های باسابقه و دارای جایگاه بشمار می آید و برای ادامه این مسیر حمایت های خود را از این مجموعه ارزشمند دریغ نخواهیم کرد. فولاد خوزستان همانگونه که به لطف تلاش کارکنان خود در تولید و صنعت جایگاهی شایسته دارد، در ورزش نیز یکی از برترین باشگاه‌های فوتبال کشور و منطقه به شمار می آید که با تکیه بر روندی اصولی و توجه به تیم های پایه، فضایی آکادمیک را در فوتبال ایران بنیان نهاده و به مانند معدنی ارزشمند از آن بهره می‌برد.

در جریان این بازدید حبیب الله رضایی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نیز توضیحاتی در خصوص شرایط باشگاه بیان و از حمایت های مهندس کشانی تقدیر و تشکر نمودند.

گفتنی است؛ تیم فولاد خوزستان که در اولین هفته از رقابت های لیگ برتر موفق به پیروزی برابر پارس جنوبی جم شد، تمرینات خود را برای رقابت با پرسپولیس در هفته دوم پیگیری می کند و این در حالیست که حضور مهندس کشانی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در جریان تمرین این تیم روحیه بازیکنان آن را برای کسب موفقیت در دیدارهای پیش رو افزایش داده است.

دیدار مدیرعامل فولاد خوزستان از تمرین فولاد


دیدار مدیرعامل فولاد خوزستان از تمرین فولاد

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
3
جناب مهندس کشانی عزیز متشکریم بابت زحمات و حمایت شما از باشگاه فولاد و خریداری بازیکنان و مربیان خوب خارجی. کاش یک سرمربی خوب هم برای فولاد میاوردید تا حاصل اینهمه هزینه را با قهرمانی لیگ میگرفتیم. حیف از فولاد با این بازیکنان و امکانات عالی سرمربی خوبی ندارد
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
1
جناب آقای مهندس کشانی ،همانطور که مستحضر هستید باشگاه فولاد نگین فوتبال ایران است و پرچمدار استفاده از دانش روز فوتبال و استفاده از مربیان خارجی از رده پایه تا بزرگسالان است ،به عنوان یک هوادار فولاد از جنابعالی خواهش می کنم ضمن افزایش نظارت بر عملکرد هیات مدیره و انجام بازرسی دوره ای ، رویه استفاده از مربیان خارجی با کارنامه ،در فولاد از سر گرفته شود تا روند سازندگی و پویایی و موفقیت فولاد دوباره آغاز شود.امکانات فوق العاده فولاد فراتر از فوتبال ایران است و شک نکنید بسیاری از مربیان خارجی با کیفیت تمایل به کار در چنین باشگاهی دارند.به امید موفقیت فولاد خوزستان. پاینده باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
1
از وقتی که مدیرعامل شرکت فولاد شد تیم هم بهتر سروسامان گرفت...برعکس مدرس خیابانی که نابودی فولاد براش مهم نبود و آه هواداران تا آخر پشتشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
1
از «««حاج»»» اژدر چه خبر؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها