به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
تعداد نظرات: ۶ نظر

انتقاد مربی سپاهان از دروازه‌بان نفت آبادان

انتقاد مربی سپاهان از دروازه‌بان نفت آبادان

خوزستان اسپورت- مربی سپاهان پس از توقف تیمش برابر نفت آبادان از شهاب‌ گردان دروازه‌بان تیم صنعت نفت انتقاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم سپاهان اصفهان در یک بازی بدون تماشاگر مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد. این نتیجه نارضایتی کادر فنی سپاهان را به دنبال داشت تا جایی که دستیار قلعه‌نویی به انتقاد از داور مسابقه و دروازه‌بان صنعت نفت پرداخته است.

سعید الهویی در مصاحبه با ایلنا، در مورد اعتراض قلعه‌نویی به قضاوت داور مسابقه گفت: «در مورد دو صحنه مشکوک به پنالتی آقای قلعه‌نویی به طور واضح صحبت کرد ولی من می‌خواهم نکته دیگری را بگویم که مربوط به وقت‌های تلف شده بازی است. شهاب گردان از دقیقه یک بازی شروع به وقت تلف کردن کرده بود و تا پایان بازی این موضوع را ادامه داد. داور در این بازی 3 بار به او تذکر داد و کارت زرد هم حتی داده نشد. من در صحبتی که با ناظر داوری داشتم گفتم که فقط از شما می‌خواهم که وقت‌های تلف شده را به درستی اعلام کنید. در نیمه اول 2 و در نیمه دوم 4 دقیقه وقت تلف شده اعلام شد که نصف وقت‌های تلف شده واقعی بازی هم نبود. وقتی حریف رو به مسائل غیرفنی برای نتیجه‌گیری می‌آورد، وظیفه داور حفاظت از روح فوتبال است که متاسفانه به خوبی اجرا نشد.»

سپاهان حدود 2 سال است که موفق به کسب پیروزی برابر هیچ‌کدام از تیم‌های خوزستانی نشده و در 13 مسابقه اخیر لیگ برتر و جام حذفی مقابل نمایندگان فوتبال خوزستان متحمل 7 تساوی و 6 باخت شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
1
تیم سپاهان ،تا بوده همین بوده!!
هرموقع نتیجه بگیرن ، همه چی گل و بلبل هست ولی هرموقع نتیجه نگیرن ، داور و وقت کشی و کج بودن زمین رو بهانه میکنن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
1
ها والا.خدایش وقتی نتیجه نمیگیرن صورت قلعه نوعی رو ببین. با بیست کیلو عسل هم نمیشه بخوریش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
1
واقعا گل گفتی دوست عزیز صورت قلعه نوعی هر زمان تیمش نتیجه نگیره شبیه کسی که یارانه براش واریز نکردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
1
آقاي مربي اينكه داور وقت إضافي كمتر گرفت اين صنعت است كه بايد معترض باشد چون هر آن ممكن بود صنعت گل برتري را بزند چونكه از همان ابتداي بازي مشخص بود كه صنعت آمده اصفهان كه كار سپاهان را يكسره كند و ثانياً برادر عزيز تيمي كه نود و شش دقيقه نتوانست هيچ غلطي با آن سرمربيش بكند بنظرت اگر داور دو دقيقه بيشتر بازي را نگه ميداشت چه غلطي ميكرد
هوادار قدیمی صنعت
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
1
سلام دوستان
اولا خواهش میکنم از توهین به تیم ها و کادر فنی و بازیکنانشون پرهیز کنید ، فوتبال خوزستان اونقدر غنی هست که با حرفهای نامتعارف مسئولین دیگر تیم ها هیچگاه دچار خدشه نخواهد شد .
دوما نظر همگی در مورد وقت اضافه درست است و داور نمی تواند تمامی وقت هایی که توپ در جریان نیست را بعنوان وقت تلف شده محاسبه و اعلام کند .
مثلا برداشتن توپ از کنار تابلوهای تبلیغاتی و پرتاب آن همچنین دورخیز دروازه بان برای زدن توپ کاشته ، جریان معمولی بازیست و وقت تلف شده حساب نمی شود .
تعویض ها و تاخیرهای مسابقه به دلیل مصدومیت های شدید که جریان بازی را کاملا قطع می کند از جمله مواردیست که می تواند به عنوان وقت تلف شده محاسبه شود .
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
1
ضمن عرض تبریک بمناسبت بازی خوب صنعت نفت خدمت دوستان عزیز م عرض کنم که دوستان آقای قلعه نویی از فوتبال و مردم آبادان حمایت کرده پس صحیح نیست به ایشون توهین کنیم .از همشهریای عزیز خواهش میکنم جهت انتقاد به کسی توهین نکنن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها