به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷

توشاک: این مسابقه برای ما خیلی سخت بود

توشاک: این مسابقه برای ما خیلی سخت بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعتقاد دارد که سه چهار بازی اول لیگ همیشه سخت است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، جان توشاک پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: بازی خیلی سختی بود، مخصوصاً برای تیم ما. ما در کمتر از 24 ساعت دو بازیکن خود را از دست دادیم. قبل از آغاز بازی تنها دو بازیکن روی نیمکت داشتیم. این شرایط نرمال نیست.

وی افزود: این بازی برای ما خارج از خانه بود،‌ ضمن اینکه سه چهار تا بازی اول لیگ همیشه سخت است. به نظرم با مشکلاتی که ما داشتیم قبل از شروع فصل، نتیجه خوبی کسب کردیم و امیدوارم در آینده تیم خوبی داشته باشیم. این مسابقه برای ما یک بازی خیلی سخت بود. همچنین بازی اول نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر بود و تمرکزشان بالا بود و می‌خواستند بازی را ببرند. همان‌طور که قبلاً گفتم ما با چهار بازیکن نیمکت‌نشین به این شهر سفر کردیم، اما کمتر از 24 ساعت دو بازیکن از دست دادیم و این اتفاق اثر منفی روی تمرکز بازیکنان‌مان داشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد: ما چند شانس خوب هم در بازی ایجاد کردیم، اما بازیکن خارجی هم روی نیمکت نداشتیم و امیدواریم بتوانیم از بازیکنان خارجی که جذب کردیم بتوانیم استفاده کنیم. امیدوارم در آینده هم چند بازیکن جدید خارجی بگیریم و از آنها استفاده کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها