به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

سرجیو: در بازی با سپاهان هیجان زده بودم

سرجیو: در بازی با سپاهان هیجان زده بودم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در بازی هیجان زده بودم از اینکه بازیکنان موقعیت‌ها را از دست می‌دادند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، پائولو سرجیو بعد از تساوی بدون گل تیم‌های فوتبال سپاهان و صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: قبل از شروع صحبتم از مجموعه سپاهان تشکر می‌کنم، بسیار خوب از ما استقبال کردند و زمین تمرین در اختیار ما قرار دادند. فوتبال این است و باید در 90 دقیقه بجنگید و این رفاقت است که قبل و بعد از بازی برای ما می‌ماند. من عصبانی نبودم و در بازی هیجان زده بودم از اینکه بازیکنان موقعیت‌ها را از دست می‌دادند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیش از این بازی سبک شما ناشناخته بود در حال حاضر نمی‌توان عیار تیم‌تان را مشخص کرد و سرمربیان لیگ کنجکاو هستند که بدانند تیمتان چگونه بازی می‌کند و فکر می‌کنید چه میزان فرصت دارند از این عدم شناخت استفاده کرده و نتیجه بگیرند، گفت:  در فوتبال مهم نیست که چه سبکی بازی می‌کنید مهم این است که از فضای خالی استفاده کنید. آمادگی داشتیم از فضاها استفاده کنیم. این موضوع در واقع به این معنی است که تیم حریف اگر در زمین ما بازی می‌کند کار دیگری انجام دهیم. اگر در زمین خود فضا داریم مالکیت توپ را حفظ کنیم و برای هر 2 حالت آمادگی را داشته باشیم.

سرمربی صنعت نفت درباره این موضوع که سپاهان با قلعه‌نویی به دنبال احیا شدن است، آیا این تیم را در حد قهرمانی دیدید یا خیر، تصریح کرد:  قطعا سپاهان مجموعه بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته و مربی خوبی دارد و می‌توان سپاهان را یکی از گزینه‌های قهرمانی در نظر گرفت.

سرجیو اظهار داشت: می‌توانستیم بهتر از این بازی را آغاز کنیم، بازیکنان ما در 10 دقیقه نخست راحت توپ از دست دادند و اگر برابر سپاهان فرصت از دست دهید آنها از این فرصت استفاده می‌کنند. هر چه زمان می‌گذشت اعتماد به نفس به‌دست می‌آوردیم و پس از آن بود که بازیکنان بازی را به دست گرفتندو  این برای ما بسیار مهم بود و در واقع کار دست جمعی به همین معناست.

سرمربی پرتعالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره اینکه چرا در این دیدار تعداد خطاها زیاد بود، گفت: تیم ما به اندازه سپاهان خطا کرد و طبیعت فوتبال این است و کارت زردی که گرفتیم بسیار بچه گانه بود و می‌توانستیم  کارت زردهای دیگر را نگیریم.

سرجیو درباره  قضاوت داور در این دیدار عنوان کرد: در این دیدار همه کار خود را به خوبی انجام دادند، تیم‌ها خوب بازی کردند و داوران هم خوب داوری کردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
شهریار یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
بازی برا صنعت نفت خوب بود این امتیاز ولی هرچه گشتم فورواردی در تیم ندیدم صنعت باید یه مهاجم هدف بگیره این تیم به مشکل بر میخوره
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
بازی خوبی بود برای تیم صنعت وخوب مراعات کردن یک امتیاز اون هم با تیم سپاهان در اصفهان بد نبود انشالله روند بهتری و هجومتر در خط حمله داشته باشیم مبارک خوزستانیها حمایت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها