به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

سرجیو: امیدوارم بازی سختی برای سپاهان رقم بزنیم

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1397/5/4/78939_597.jpeg

خوزستان اسپورت- سرمربی صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد تا تیمش مقابل سپاهان عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی و جدید صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: بازی مشکلی پیش رو داریم. سپاهان مربی و بازیکنان با تجربه‌ای دارد. می‌دانم که بازی دشواری مقابل این تیم داریم ولی امیدوارم تیم ما بتواند بازی سختی را برای سپاهان رقم بزند.

سرمربی پرتغالی صنعت نفت درباره بازیکن خارجی تیمش گفت: این بازیکن آمادگی لازم برای بازی مقابل سپاهان را دارد.

او درباره انتخاب ایران برای مربیگری، خاطرنشان کرد: زندگی ورزشی همین است. گاهی دعوت نامه‌ای از هر باشگاهی دریافت می‌کنید. شرایط دیگری هم داشتم اما دعوت نامه را از مدیرعامل باشگاه صنعت نفت دریافت و ایران را انتخاب کردم. من این گزینه را انتخاب کردم و کارم را انجام خواهم داد. اگر صبر می‌کردم  میتوانستم گزینه‌های دیگر را هم انتخاب کنم. در حال حاضر در خدمت صنعت نفت هستم و این فرصت تجربه جدیدی برای من خواهد بود. امیدوارم در این سمت موفق باشم.

سرجیو ادامه داد: بازیکنان، مجموعه باشگاه و هواداران برای رسیدن به موفقیت همراه هم هستیم.

سرمربی پرتغالی صنعت نفت درباره ترک این باشگاه از سوی جاسم کرار گفت: نمی‌توانم بگویم رفته یا نرفته است. دقیقا نمی‌دانم. مشکل او به ترامپ بر میگردد. مشکلی که ترامپ برای ایران درست کرده و غیبت جاسم کرار مربوط به این موضوع است. کرار به دنبال حل این موضوع است. او در آبادان و در تمرینات تیم حضور داشت.

سرجیو درباره محرومیت تماشاگران سپاهان از حضور در ورزشگاه و برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران گفت: بابت این قضیه متاسف هستم چرا که فوتبال برای تماشاگر است و با تماشاگر معنی دارد. تماشاگر برای فوتبال، مانند نمک برای غذا است.  

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
1
کرار بازی نمکنه چه خبر بد بابا چکارش کردین...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها