به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰

موسوی: برای هر بازیکن سرباز 50 هزار تومان دادیم

کورش موسوی گفت: برای استعلام وضعیت هر کدام از بازیکنان فولادنوین مبلغ 50 هزار تومان به سازمان لیگ پرداخت کردیم.
سرمربی تیم فوتبال فولادنوین اهواز دلیل شکست این تیم مقابل ایرانجوان بوشهر را ناشی از بدشانسی و کم تجربگی بازیکنان تیمش دانست.

کورش موسوی در گفت و گو با سایت ورزش خوزستان، پیرامون بازی مقابل ایرانجوان بوشهر گفت: «در 25 دقیقه ابتدایی مسابقه، فشار زیادی روی تیم حریف آوردیم و چهار موقعیت گلزنی را خلق کردیم اما بعد از هدر رفتن این موقعیت ها روند بازی تغییر کرد و در نهایت شکست را متقبل شدیم.»

موسوی ادامه داد: «ایرانجوان تیم خوب و ریشه داری است و تعداد تماشاگرانی که به ورزشگاه بوشهر آمده بودند، بیشتر از همه بازی هایی بود که در لیگ یک داشتیم. به هر حال امیدوار هستیم که در بازی های آینده باخت مقابل ایرانجوان را جبران کنیم.»

سرمربی فولادنوین با انتقاد از موضوع محرومیت بازیکنان دارای کارت معافیت سربازی عنوان کرد: «مدیرعامل باشگاه فولادنوین در ابتدای فصل به صورت کتبی از سازمان لیگ برتر در خصوص وضعیت سربازی بازیکنان فولادنوین استعلام کتبی گرفت و به ازای هر بازیکن مبلغ 50 هزار تومان به حساب سازمان لیگ واریز کرد. سازمان لیگ نیز پس از استعلام از سازمان وظیفه عمومی در نامه ای کتبی به باشگاه فولادنوین اعلام کرد که بازیکنان این تیم هیچ گونه مشکلی از نظر خدمت سربازی ندارند.»

وی افزود: «متأسفانه روز دوشنبه فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری لیگ دسته اول با سرپرست تیم ما تماس گرفت و خبر از محرومیت محمد جلیزی و مهدی زبیدی دو بازیکن تأثیرگذار فولادنوین داد. مهدی زبیدی با توجه به اینکه مادرش در جریان جنگ تحمیلی ترکش خورده بود و جانباز جنگی محسوب می شد، کارت معافیت سربازی دریافت کرد. اکنون خانواده این بازیکن به تهران رفته اند تا ببینند سازمان وظیفه بر چه استنادی کارت وی را باطل کرده اند و من اطمینان دارم که کارت معافیت زبیدی هیچ گونه مشکلی ندارد.»


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها