به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

ورزشگاه بهنام محمدی آماده میزبانی شد

آمادگی ورزشگاه شهیدبهنام محمدی

خوزستان اسپورت- با اقدامات در حال انجام برای بازسازی و رفع نواقص ورزشگاه شهید بهنام محمدی، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ هجدهم می‌تواند در این ورزشگاه پذیرای حریفان خود باشد.
 
به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، ورزشگاه شهید بهنام محمدی که زمین اصلی باشگاه نفت‌ مسجدسلیمان است، در سال 1287 توسط جان مرداک طراحی شد و ساخت آن یک سال بعد به پایان رسید.

پیس از این ظرفیت ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان 8 هزار نفر بود که پس از بازید اخیر نماینده سازمان لیگ و تاکید بر افزایش ظرفیت ورزشگاه، با اضافه شدن 2 هزار صندلی به ضلع غربی، ظرفیت ورزشگاه به 10 هزار نفر رسیده است.

از جمله ایرادهای گرفته شده به این ورزشگاه توسط نماینده سازمان لیگ، چینش صندلی‌های جایگاه خبرنگاران برای تسلط بیشتر بر زمین مسابقه و پوشش اخبار بود که این مورد رفع شد. همچنین ورزشگاه به اینترنت نیز مجهز است و خبرنگاران و اصحاب رسانه از این نظر نیز مشکلی برای پوشش و ارسال اخبار خود نخواهند داشت.

ین ورزشگاه در گذشته دارای چهار دکل نور بود که دو کل دیگر هم به آن اضافه شده است تا از نظر نور نیز مشکلی نداشته باشد. در حال حاضر چمن ورزشگاه مناسب و مرغوب است و رختکن تیم‌ها و وی آی پی نیز مجهز و آماده شده است.

باتوجه به سرعت پیشرفت اقدامات لازم برای رفع نواقص ورزشگاه، تیم نفت می‌تواند در اولین گام خود در لیگ برتر کشور، روز جمعه هفته جاری میزبان تیم تراکتورسازی باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
ما اینجا یه زمین تمرین ده سال طول میکشه ساختش بعد اون زمان تو یک سال همچین استادیومی ساختن...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها