به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

محرومیت ملی‌پوشان خوزستانی کم نشده است

محرومیت ملی‌پوشان خوزستانی کم نشده است

خوزستان اسپورت- رئیس کمیته انضباطی و حقوقی فدراسیون کشتی گفت: مدت زمان محرومیت سامان و کرامت عبدولی کاهش نیافته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، نادر شکری رئیس کمیته انضباطی و حقوقی فدراسیون کشتی از عدم کاهش مدت زمان محرومیت سامان و کرامت عبدولی خبر داد. نادر شکری با بیان این مطلب افزود: رأی کمیته انضباطی در مورد متخلفین رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی بلافاصله اعلام شد و مدت زمان محرومیت در آرای صادره از زمان صدور آن محاسبه می‌شود.

وی ادامه داد: طبق آیین نامه انضباطی کشتی گیران می‌توانستند در کمیته استیناف فدراسیون نسبت به رأی صادره درخواست تجدید نظر کنند و در مورد برادران عبدولی، آنها در زمان مقرر نسبت به درخواست تجدید نظر در کمیته استیناف اقدام کردند.

شکری تصریح کرد: در مورد سعید عبدولی هم با توجه به حضور وی در کمیته استیناف و بررسی صورت گرفته، حکم قبلی وی شامل شش ماه محرومیت قطعی و شش ماه محرومیت تعلیقی مجموعاً یک سال بود که در استیناف، مدت یک سال باقی ماند. لیکن با اعمال کیفیات مخففه به 3 ماه قطعی و 9 ماه تعلیقی تغییر کرد و در نهایت حکم نهایی وی 3 ماه محرومیت قطعی و 9 ماه محرومیت تعلیقی است. ضمن اینکه مدت زمان محرومیت کرامت عبدولی همچنان باقی است و کمیته استیناف فقط 50 میلیون ریال جریمه نقدی وی را بخشیده شده است، محرومیت سامان عبدولی نیز از سه ماه قطعی به سه ماه تعلیقی تبدیل شد و لیکن با توجه به اینکه ایشان قبلا محرومیت تعلیقی داشته‌اند، سه ماه محرومیت قبلی نیز بایستی اعمال شود.

نادر شکری در پایان خاطر نشان کرد: البته طبق آیین نامه انضباطی در صورتی که دو سوم محرومیت کشتی گیران طی شود، آنها می توانند درخواست بخشش دهند و با نظر رئیس فدراسیون مابقی محرومیت آنها بخشیده شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها