به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

سرپرست نفت مسجدسلیمان استعفا کرد

سرپرست نفت مسجدسلیمان استعفا کرد

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در اعتراض به شرایط موجود در اطراف این تیم اعلام کناره‌گیری کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، بهمن روشنایی سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان پس از سال‌‌ها سرپرستی تیم‌های استقلال اهواز و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران، ابتدای این فصل سرپرستی تیم زادگاهش را به‌عهده گرفت و در حالی که تیم نفت مسجدسلیمان با مشکلات زیادی روبرو بود، تلاش زیادی در راستای شکل‌گیری اسکلت بندی این تیم برای لیگ هجدهم انجام داد.

امروز اما از مسجدسلیمان خبر رسید که سرپرست زردپوشان نفت در اعتراض به شرایط موجود در اطراف تیم نفت مسجدسلیمان از این تیم کناره‌گیری کرده است.

در نامه کناره‌گیری بهمن روشنایی از سمت سرپرستی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان آمده است:

«همیشه باید خوب خداحافظی کرد؛ گاهی همه چیر آن‌قدر سریع اتفاق می‌افتد که فرصتی برای یک خداحافظی خوب پیدا نمی‌کنی.

با عرض سلام خدمت کلیه همشهریان عزیزم مسجدسلیمان؛ شهر اولین‌ها که به تاریخ مسجدسلیمان پیوست. از اینکه نتوانستم خدمتگزار خوبی برای مردم شهرم باشم پوزش می‌طلبم. آمده بودم برای خدمت به شهر و دیاری که واقعا از صمیم قلب به آن وابسته بودم، شهری که بزرگان زیادی از لحاظ فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی را در خود پرورش داد و تقدیم کشور نمود. بنده نیز عضو کوچکی از این جامعه بختیاری زبان هستم که خاطرات زیادی از آن در دل دارم. من زاده مسجدسلیمان هستم و برای سربلندی نام بزرگ بختیاری سرزمین اجدادی‌ام از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهم کرد.

برای بستن تیمی در خور نام شهرم مسجدسلیمان، با درایت کادر فنی که در رأس آن عبدالله ویسی قرار داشت، شبانه‌روز تلاش شد و الحمدلله که با لطف خداوند متعال و کمک‌های مسئولان محترم شهری و استانی از جمله جناب آقای دکتر شریعتی استاندار محبوب و ورزشدوست استان، جناب آقای حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، حاج آقا امینی امام جمعه محترم مسجدسلیمان که بنده ارادت خاصی به ایشان دارم، جناب آقای ناصری مدیر شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان، جناب آقای مشایخ و جناب آقای دکتر دکتر ظاهری نماینده محترم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی که با وجود مشغله کاری با تمام توان برای رفع مشکلات مالی باشگاه اقداماتی انجام دادند، همچنین هواداران پرشور و باغیرت مسجدسلیمان که سرمایه اصلی تیم نفت هستند، تیم خوبی در حد نام فوتبال پرآوازه این شهر بسته شده است.

لذا از تمامی این عزیزان و بزرگواران به‌خاطر کمک در راه آماده‌سازی تیم نفت مسجدسلیمان تقدیر و تشکر می‌نمایم و در پایان باید بگویم افتخارم اینست که بختیاری هستم و مسجدسلیمانی. یا حق»

شایان ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر شرایط بسیار حساسی را سپری می‌کند و زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال جدایی عبدالله ویسی نیز شنیده می‌شود. باید دید مدیران شهری و استانی برای برطرف شدن مشکلات و مسائل موجود چه راهکارهایی اتخاذ می‌کنند تا تیم محبوب مسجدسلیمانی‌ها بتواند حضوری شایسته در لیگ هجدهم داشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
1
چرا مسئولین بفکر تیم نیستند 3 روز دیگه بازی داریم بهیچ کدوم از وعده هاشون عمل نکردن واقعا گناه این تیم وهواداراش چیه
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
1
خدایا مارا چه میشود....بدترین خبر امروزم بود...خیلی پیشتر دردفترنامه ها گفته بودم...دوستان همه سر براهند. اما هریک سر به راهی....
علی
|
Germany
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
1
ادمین من دشمن مردم هیچ شهری نیستنم.از ابتدا گفتم جایی که توان کشش و امکانات نداره حالا بهر دلیلی نباید تیم داری کنه.هرچند که این شهر همه چیز داره ولی انگار بردنش
Amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
1
اینا کی به تیم یا به شهر ما اهمیت دادن خدا عاقبت تیم مارو بخیر کنه مشکلات نفت تمامی نداره اه و نفرین مردم دنبال این مسئولینه
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
با سلام /مگر این شهر نیروی انتظامی نداره تو را بخدا با ان کسانی که کادر باشگاه را تهدید میکنند برخورد شدید شود.
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
واقعا چه قانون مسخره ایی هست که شرکت نفت و یا یک واحد صنعتی حق دادن بودجه به تیم لیگ برتر را ندارد!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها