به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

تراکتورسازی بدون بازیکنان خارجی در مسجدسلیمان

تراکتورسازی بدون بازیکنان خارجی در مسجدسلیمان

خوزستان اسپورت- تراکتورسازی در حالی فصل جدید لیگ برتر را آغاز خواهد کرد که به احتمال فراوان دو بازیکن خارجی این تیم در هفته اول غایب خواهند بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مسئولان باشگاه تراکتورسازی چند روز پیش اقدام به جذب هری فورستر و آنتونی استوکس کردند که البته این دو بازیکن هنوز در تمرینات تیم تبریزی شرکت نکرده‌اند. آنها با این شرایط در بازی هفته اول برابر نفت مسجدسلیمان غایب خواهند بود.

دیدار نفت مسجدسلیمان - تراکتورسازی تبریز در هفته نخست هجدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 20:45 روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، تراکتورسازی در حالی روز شنبه در آخرین بازی دوستانه‌اش برابر شهرداری ماهشهر قرار گرفت که بعد از این بازی خبرهایی در خصوص مصدومیت سه بازیکن تراکتورسازی منتشر شد.

دانیال اسماعیلی‌فر، محمد طیبی و یوسف سیدی بازیکنانی هستند که موضوع مصدومیت‌شان مطرح شد، ولی آنها در طول بازی با ضرب‌دیدگی‌های ساده مواجه شده و آسیب‌دیده نیستند. این سه بازیکن می‌توانند در بازی با نفت مسجدسلیمان سرخپوشان را همراهی کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
به نقل از دونفر ازنزدیکان قله نوعی...تراکتوربعدازسپاهان گزینه قهرمانی ست...زیراسرخابی ها دچارمشکل اند یکی بستن پنجره دیگری بلبشوهای مدیریتی...تراکتور اما ششدانگ شده هم سرمایه وهم هواداران پرشور دارد........عزیزان مسجدسلیمانی مقابل تراکتور باتشویقهای بی امانتان هواداران پرشور را برای قله نوعی معنی کنید....به امید پیروزی...
پاسخ ها
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
تو با نزدیکان قلعه نویی چه ارتباطی داری؟ معلوم نیست طرفدار چه تیمی هستی؟ زیر مطالب فولاد که سمپاشی میکنی اینجا هم که میای نقل قول از سپاهان میکنی فکر کنم اصفهانی هستی میای فقط تفرقه بندازی
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
خوزستان اسپرت سلام ..........
مدیر پایگاه
با سلام
بخش نظرات برای ارسال نظرات شما کاربران گرامی در رابطه با خبرهای منتشره در سایت است.
پیشتر اعلام شد کامنت هایی که هواداران هر تیم خوزستانی را بصورت عام مورد انتقاد یا اتهام قرار دهند منتشر نمی‌شوند، چون در آن صورت ناچاریم پاسخهای سایر هواداران را نیز منتشر کنیم.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها