به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

ورزشگاه غدیر آماده میزبانی از لیگ هجدهم

ورزشگاه غدیر آماده میزبانی از لیگ هجدهم

خوزستان اسپورت- ورزشگاه غدیر اهواز برای میزبانی دیدارهای تیم‌های استقلال خوزستان و فولاد در فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور آماده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، جواد کریمی‌ ورناصری مدیر ورزشگاه غدیر اهواز با بیان این‌که ورزشگاه غدیر در سال 90 به بهره‌برداری رسید و تاکنون میزبان مسابقات لیگ برتر و باشگاه‌های آسیایی تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان بوده است، اظهار کرد: ظرفیت این ورزشگاه 49 هزار نفر است و در آخرین بازدیدی که نماینده AFC و سازمان لیگ از این ورزشگاه داشتند، خواستار رفع چند مورد جزئی شدند که این موارد نیز کاملا برطرف شد و در حال حاضر ورزشگاه هیچ مشکلی ندارد.

وی بیان کرد: این ورزشگاه دارای چهار دکل نور است که همگی بدون مشکل هستند و زمین چمن آن نیز بسیار مرغوب است و تیم‌های به راحتی می‌توانند در آن فوتبال بازی کنند. ورزشگاه غدیر اهواز دومین ورزشگاه بزرگ و مدرن ایران و دارای استانداردهای AFC است.

مدیر ورزشگاه غدیر اهواز با بیان این‌که خبرنگاران و اصحاب رسانه در سال‌های قبل برای پوشش و ارسال اخبار با مشکل اینترنت مواجه بودند، گفت: مشکل اینترنت ورزشگاه حل شده است و خبرنگاران می‌توانند بدون دغدغه اخبار مربوطه را پوشش دهند.

وی با اشاره به مجهز بودن رختکن‌ تیم‌ها، گفت: هر آن‌چه یک مربی و بازیکن نیاز دارد، در رختکن‌ها وجود دارد و رختکن‌های دو تیم مجهز هستند. در کل می‌توان گفت ورزشگاه غدیر اهواز که نماد ورزش خوزستان است، وضعیت خوبی دارد و امکانات و تجهیزات آن در حد مطلوب است.

مدیر استادیوم غدیر اهواز با بیان این‌که جایگاه‌های تماشاگران و خبرنگاران نیز مشکل خاصی ندارد، عنوان کرد: با همکاری خوب و تاکید بسیار مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان مبنی بر تسریع در روند آماده‌سازی ورزشگاه و همچنین همکاری معاونان وی، هیات فوتبال خوزستان و پرسنل ورزشگاه و نگاه خوب استاندار خوزستان، این ورزشگاه اکنون مجهز و آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر است. تلاش شده است تمامی امکانات لازم از جمله آب آشامیدنی نیز در ورزشگاه برای هواداران فراهم باشد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها