به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

عفری: مسئولان خوزستان مرا حمایت نکردند

عفری: مسئولان خوزستان مرا حمایت نکردند

خوزستان اسپورت- دونده خوزستانی با اشاره به عدم حمایت و توجه مسوولان استان نسبت به او پس از کسب نشان طلای مسابقات بین‌المللی، گفت: امروز با مراجعه به شورای شهر اهواز خواستار مساعدت شدم و آن‌ها نیز طی یک نامه به من اعلام کردند که باید در نوبت قرار بگیری؛ واقعا برای یک ورزشکار زشت است که خودش از مسوولان بخواهد از او حمایت کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، منصور عفری با گله‌مندی از مسوولان استان نسبت به عدم توجه به ورزش دو و میدانی، اظهارکرد:‌ من به تازگی در مسابقات بین‌المللی دو و میدانی در ماده 4 در 400 متر امدادی به مدال طلا دست پیدا کردم و قرار است شش ماه دیگر نیز در رقابت‌های قهرمانی داخل سالن شرکت کنم ولی متاسفانه مسوولان استان از من حمایت نداشته‌اند.

وی بیان کرد: همین مدال طلای من از مسابقات بین‌المللی پس از چهار سال نصیب خوزستان شد و افتخاری برای هیات و استان است اما  کسی حاضر نشد از من حمایت کند؛ زمانی که از مسابقات برگشتم فقط خانواده و دوستانم برای استقبال به فرودگاه آمدند و خبری از مسوولان نبود و این واقعا زشت است. مسوولان خوزستان من را نادیده گرفتند. توجه آن‌ها به رشته فوتبال است و با این کارشان روحیه تمام ورزشکاران را تضعیف می‌کنند.

این دونده خوزستانی افزود: خود من امروز با مراجعه به شورای شهر اهواز خواستار مساعدت از آن‌ها شدم و آن‌ها نیز طی یک نامه به من اعلام کردند که باید در نوبت قرار بگیری و شاید شش ماه دیگر با درخواست شما موافقت شود. واقعا برای یک ورزشکار زشت است که خودش از مسوولان بخواهد از او حمایت کنند.

وی تاکید کرد: دو و میدانی‌کاران خوزستانی پتانسیل کسب مدال در جهان را هم دارند ولی متاسفانه کسی از آن‌ها حمایت نمی‌کند. این رشته نیاز به اسپانسر دارد که ما در خوزستان از آن بی‌بهره هستیم.

عفری گفت: باتوجه به وضعیت دلار قیمت هر کفش اختصاصی من برای تمرین بیش از یک میلیون تومان است و خود من که در سطح حرفه‌ای کار می‌کنم شاید در طول شش ماه بیش از 15 میلیون تومان هزینه کنم ولی یک‌دهم از این مبلغ را هم به من نمی‌دهند تا انگیزه‌ام بیشتر شود. من متاسفانه شغل خاصی ندارم و کار کردن در چنین شرایطی سخت است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
2
اقای عفری حق باشماست ولی ابن مسئولان فقط بفکر خود وپست ومقام هستن وخود رو بعنوان یک کارمند وحقوق بگیر میدونن نه چیز دیگه فوتبال هم وضعش بدتر از شماس همین استقلال خوزستان واستقلال اهواز ونفت مسجد سلیمان صنعت فولاد کدام مسئول پیگیر مشکلات این باشگاه هست همه استان مشکل داره چه از لحاظ مدیریت وچه امکانات سخت افزاری ووو الی اخر بیکاری .امکانات تفریحی . وضعیت اقتصادی .اجتماعی . فرهنگی .محیط زیست .اب وبرق .همه اینها مشکلات استان خوزستان هست که مسئولی نداره پیگیری ورفع کند
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
1
وظیفه وزارت ورزش خوزستان چیه چرا از ورزشکارا حمایت نمیکنین ای خاک بر سرتون دیگه حرف نداریم ک بگیم چون فایده نداره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها