به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

مهابادی: اردوی تهران به تیم شهرداری کمک کرد

مهابادی: اردوی تهران به تیم شهرداری کمک کرد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم شهرداری ماهشهر گفت: اردوی تهران کمک زیادی به تیم شهرداری ماهشهر کرد و کادر فنی شناخت بهتری از بازیکنان جوان و جذب شده پیدا کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، داود مهابادی در مورد آخرین وضعیت تیم شهرداری ماهشهر گفت:‌ طبق برنامه‌ریزی مدیریت باشگاه در حال حاضر در تهران  و در اردوی دو هفته‌ای خود هستیم و تا به امروز چند بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: طبق نظریه کادر فنی که بازی کردن در مقابل تیم لیگ برتری ذوب آهن می تواند کمک زیادی به ما کند در اولین بازی در اصفهان به مصاف  این تیم رفتیم.که در پایان این بازی به تساوی رسید. در دومین بازی در تهران به مصاف تیم  خوب فولاد خوزستان رفتیم که این بازی هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.که در پایان این دو بازی شناخت بهتری  نسبت به بازیکنان جوان خود پیدا کردیم.

سرمربی تیم شهرداری ماهشهر گفت: در سومین بازی در تهران به مصاف نفت مسجدسلیمان رفتیم که این بازی هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید البته در این بازی تیم ما کیفیت بهتری نسبت به بازی‌های قبلی داشت. در چهارمین دیدار  مقابل تیم نفت آبادان قرار گرفتیم که این بازی سه بر دو به نفع این تیم به پایان رسید و یکی از علتهای باخت  ما در این بازی نبود بازیکنان اصلی بود که به دلیل اینکه روز گذشته در مقابل نفت بازی کرده، خسته و در این بازی به آنها استراحت دادیم.

وی افزود: فردا قرار است با تیم پرسپولیس در زمین شهید کاظمی یک بازی دوستانه برگزار کنیم که این بازی تجربه خوبی برای بازیکنان جوان تیم شهرداری می‌باشد و در آخرین دیدار و در پایان اردوی دو هفته‌ای در تبریز به مصاف تیم تراکتورسازی می‌رویم.

وی در پاسخ به سوالی که آیا توانستید بازیکنان مدنظر خود را جذب تیم کنید،‌گفت: با توجه به بودجه باشگاه خدا را شکر توانستیم تا حدود 60 الی 70 درصد بازیکنانی که مدنظرم هست را جذب کنیم اما یکسری بازیکنان این تیم فرشید پاداش، کمال نیکخواه، شیخ‌سلیمانی و... که بازیکنان اصلی تیم بودند به دلیل پیشنهادهای بهتری که  از لیگ برتر داشتند از تیم جدا شدند و برای همگی آنان آرزوی موفقیت دارم.

وی در پایان گفت: ادوی تهران خیلی به تیم  و کادر فنی کمک کرد و این موضوع باعث شد که کادر فنی شناخت بهتری از بازیکنان جذب شده و جوان این تیم داشته باشند و همین جا،جا دارد از مدیریت باشگاه شهرداری ماهشهر و نظارتی شهردار این شهر و رفیع‌زاده مدیر فنی تیم و همچنین بازیکنانی که پیشنهادهای بهتری از لیگ برتر داشتند ولی به خاطر من در تیم شهرداری ماندگار شدند تشکر و قدردانی می کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
1
انشالله ۴سهمیه استان امسال در لیگ برتر بمونن
وشهرداری ماهشهر و کارون خرمشهر هم بیان لیگ برتر به امیدخدا
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
1
بازیهای تدارکاتی خوبی انجام داد....باسه تیم لیگ برتری خوزستان وتیم اصفهان تبریز وپرسپولیس ،،،،به امید لیگ برتری این تیم خوب ومنسجم،،،،
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
1
شهرداری تیم خوبی نشون داد تو این بازیا
نبی باوی اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
1
آرزوی موفقیت برای فوتبال ماهشهر انشالله به امید خدا لیگ برتر عشق است فوتبال خوزستان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها