به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

خطر حذف نفت مسجدسلیمان برطرف شد

خطر حذف نفت مسجدسلیمان برطرف شد

خوزستان اسپورت- مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ اعلام کرد که با معرفی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان، فعلاً خطری این تیم را برای حضور در لیگ برتر تهدید نمی‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سهیل مهدی در گفت‌و‌گو با تسنیم، درباره اینکه آیا باشگاه نفت مسجدسلیمان در سال‌های گذشته با عدم معرفی هیئت مدیره جدید، غیر قانونی کار می‌کرده، گفت: باشگاه نفت مسجدسلیمان در دوسال گذشته تحت اداره مجمع این باشگاه و کاردو (مدیرعامل شرکت ملی نفت) بوده و مدیریت آن غیرقانونی نبوده، اما اخیراً بعد از اینکه این تیم به لیگ برتر راه پیدا کرد، اعضای هیئت مدیره قبلی این باشگاه استعفا کرده بودند و این باشگاه فاقد هیئت مدیره جدید بوده است. برای همین سازمان لیگ درخواست کرد که هیئت مدیره جدید این باشگاه انتخاب شود که هفته گذشته کاردو هیئت مدیره و مدیرعامل جدید این باشگاه را به ما معرفی کرد.

وی درباره واکنش به این سئوال که آیا مسعود رضاییان به عنوان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان معرفی شده بود، عنوان کرد: خیر؛ فرد دیگری به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شده است.

وی ادامه داد: شرکت ملی نفت سهام‌دار و مالک باشگاه نفت مسجدسلیمان است و این شرکت باید هیئت مدیره باشگاه را معرفی کند و این موضوع هیچ ایراد و مشکلی ندارد. با معرفی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل قانونی نفت مسجدسلیمان فعلاً هیچ تهدیدی این تیم را برای حضور در لیگ برتر تهدید نمی‌کند.

طبق اعلام مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌‌ای، باشگاه نفت مسجدسلیمان که پیش از این از سوی سازمان لیگ در خطر حذف از لیگ برتر قرار گرفته بود، فعلاً از لحاظ مدیریتی برای شرکت در لیگ برتر مشکلی نخواهد داشت. با این حال هنوز ابهاماتی درخصوص ساختار این باشگاه و ورزشگاهی که قرار است بازی‌‌های نفت مسجدسلیمان در آن میزبانی شود، وجود دارد که باید دید مسئولان سازمان لیگ درباره آنها چه تصمیماتی را اتخاذ می‌کنند.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها