به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

طالقانی: راه‌اندازی اتوماسيون اداری گامی بلند بود

طالقانی: راه‌اندازی اتوماسيون اداری گامی بلند بود

خوزستان اسپورت- رئيس هيات فوتبال خوزستان از راه‌اندازی سيستم اتوماسيون اداری بعنوان گامي بلند در فوتبال خوزستان نام برد.

عبدالكاظم طالقانی در حاشیه مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال شهرستان رامهرمز گفت: شهرستان رامهرمز در دوره اي كه گذشت، يكی از هيات‌های فعال بود كه هم در سطح استان و هم در كشور، مسابقات متعددی را ميزبانی كرد و از اين نظر نمره قابل قبولی كسب كرد.

 وی ادامه داد: در چهار سال گذشته از دغدغه های اصلی و اوليه ما بحث مالی و تجهيز كردن هيات‌های فوتبال شهرستان ها بود تا هيات‌ها بتوانند مسابقات و ساير برنامه‌های خود را به راحتی پيش ببرند.

رئیس هیات فوتبال خوزستنان افزود: از ديگر برنامه‌های هيات فوتبال استان، برگزاری كلاس های آموزشی، مربيگری و داوري در شهرستان‌ها و به ویژه در رامهرمز بود كه از اين طريق در بحث درآمدزايی نیز توانستيم به آن‌ها كمک كنيم.

وی بیان کرد: از برنامه هایی كه در هيات فوتبال خوزستان مدنظرمان است، حضور در شهرستان‌ها و نشست با پيشكسوتان، باشگاه‌ها و دلسوزان فوتبال است تا از نزديک مشكلات را پيگيری و برطرف كنيم. از ديگر برنامه های مدنظر که انجام شد، رونمایی از سيستم بزرگ اتوماسيون اداری در فوتبال خوزستان بود. از اين طريق نیز كار را از حالت سنتی به سمت مدرن برديم و توانستيم در مكاتبات و فعاليت های شهرستان‌ها گامی بلند برداريم.

عضو هيات ریيسه و ریيس كميته امور استان‌های فدراسیون فوتبال در پايان نیز ضمن تقدير از هيات فوتبال شهرستان رامهرمز در برگزاری منظم بازی‌ها در تمامی رده‌های سنی و همچنين فستيوال‌ها، گفت: از حمايت‌های آقای محمديان نماينده رامهرمز در مجلس شورای اسلامی، اداره ورزش و جوانان رامهرمز و همه دلسوزان ورزش تشكر می‌کنم و اميدوارم با اين حمايت‌ها بتوانيم در آينده شاهد حضور نمايندگان شايسته‌ای از اين شهرستان در ميادين كشوری و ملی باشيم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها