به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

توضیح طالقانی درباره وضعیت استادیوم فولاد

توضیح طالقانی درباره وضعیت استادیوم فولاد

خوزستان اسپورت- رئیس هیئت فوتبال خوزستان از برگزاری چند بازی ابتدایی تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالکاظم طالقانی در مورد عیادت از علی عیسی‌زاده مدیرعامل صنعت نفت که در بیمارستان بستری شده، گفت: حال عمومی عیسی‌زاده خوب بود. به امید خدا او طی یکی دو روز آینده ازبیمارستان مرخص می‌شود. مشکل خاصی نیست. برای او یک عارضه‌ای به وجود آمد که درمان‌های لازم صورت گرفت و به زودی کار خود را ادامه می‌دهد.

وی در مورد وضعیت ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان برای میزبانی از مسابقات این تیم در لیگ برتر، اظهار داشت: فکر می‌کنم ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان برای 5 هفته ابتدایی لیگ آماده نباشد و این تیم فعلا در غدیر اهواز به میدان می‌رود و سپس می‌توانند مسابقات خود را در زمین اختصاصی خود برگزار کنند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد مصوبه فدراسیون برای در اختیار گذاشتن دو بازیکن از هر باشگاه به تیم امید، گفت: تصمیمات هیأت رئیسه جمعی اتخاذ می‌شود. تصمیم بر این شد که هر تیم 2 بازیکن به تیم امید بدهد تا این تیم بتواند با آمادگی و قدرت در مسابقات پیش رو حضور پیدا کند  و بازیکنان آن برای حضور در تیم ملی بزرگسالان آماده شوند. باید تیم امید برای حضور بازیکنانش در سال‌های آینده در تیم ملی بزرگسالان تقویت شود.

وی در مورد اینکه اگر باشگاه‌ها بازیکن ندهند جریمه خواهند شد، عنوان کرد:‌ بر اساس قانونی که مصوب شده در این ارتباط تصمیم گیری می‌شود.

طالقانی در مورد اینکه برخی باشگاه‌ها با تیم امید همکاری نکردند و بازیکنان خود را از اردو فرا خواندند، تصریح کرد:‌از این مسئله اطلاع ندارم اما قطعا مسئولان مربوطه در صورت رقم خوردن این اتفاق به مسئله ورود می‌کنند و برابر قانون برخورد می‌شود.

وی در پایان، گفت: باید به تیم امید کمک کرد. کادرفنی مجربی انتخاب شده و می‌توان به موفقیت این تیم امیدوار بود. همین بازیکنانی که الان در رده امید هستند چند سال دیگر باید در تیم بزرگسالان به میدان بروند. باید این ارتباط بین تیم ملی امید و بزرگسالان وجود داشته باشد و این همراهی با کارلوس کی‌روش صورت بگیرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
1
0
سلام
باور من این است که آقایان مدیریت فولاد بیم واکنش هواداران نسبت به تصمیمات وانتصابات ناشایست اخیر در فولاد را آنهم در ورزشگاه جدیدالتاسیس دارند چون علی الظاهر ورزشگاه مهیای افتتاح وبرگزاری مسابقات در آن است. این که برگزاری مسابقات موکول به بعداز پنج هفته اول لیگ گردیده شده خود حاکی از قبول این امر توسط مدیریت فولاد است که کادر هدایت تیم به هیچ وجه مورد حمایت ولطف هواداران فولاد نخواهد بود وچه بسا ازهمان ابتدا موج اعتراضات به سمت متولیان وکادر کذائی گسیل شود و دراین بین ممکن است واکنشهائی (موکدا خطا و غیرقابل توصیه به عزیزان هوادار واقعی فولاد) در ورزشگاه جدیدالتاسیس رخ دهد که جنبه ایراد خسارت به همراه داشته باشد اما در یک جمله می توان گفت که خود کرده را تدبیری نخواهد بود.
Hassan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
1
کاره هوشمندانه ای هست ولی به جای اینکه ورزشگاه تغییر دهید مربی رو تغییر دهید که اضطراب خراب شدن ورزشگاه رو نداشته باشید...
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
1
ببخشیدا خراب کردن استادیوم که کار هوادار واقعی نیست. والله مربی و بازی و امتیاز چه ربطی ب استادیوم داره. ماباید ثابت کنبم شهرستانی هستیم.یا باید فرهنگمون رو به رخ بکشیم؟ بزنیم استادیوم خراب کنیم چی عایدمون میشه. پورموسوی ها از فوتبال میرن. مقصر پورموسوی نیست. کسانی ان که انتخابش کردن. یا نرین استادیوم. یا میرید دوحالت داره. یا کل ۹۰ دقیقه روزه سکوت بگیرید. یا از دقیقه ۱ شعار بدید علیه مدیریت.و الا مربی و بازیکن کاره ای نیستن. اگر تک تک شما هم جایی مشغول کار بشید. تا زمانی که بهتون پول بدن صداتون در نمباد.تو این وضعیتت کشور همه همینن. تازه چاپلوسا به کنار.پس مقصد مدیریت.مدیریت
علی طرفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
1
باسلام به همه طرفداران پرشور و محترم فولاد خوزستان
افتتاح استادیوم اختصاصی و مدرن فولاد باید به فال نیک بگیریم و این سرمایه استانی متعلق به همه ما مردم فهیم و ورزش دوست استان زخم خورده و مظلوم خوزستان هست باید در حفظ و نگهداری از آن کوشا باشیم چنانچه اعتراضی به کادر فنی یا مسئولین باشگاه داشته باشیم بصورت مسالمت آمیز فقط خطاب به آنها اقدام کنیم نه تخریب اموال که متعلق به ماهها هستش،، با سپاس فراوان
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
بعضی افرادضدخوزستان باتخریب میخواهندثابت کنندخوزستان لیاقت ورزشگاه راندارد...میخواهندبگویند خوزستانی بی فرهنگ است ورزشگاه نسازید...دراستانهای دیگرمثل اصفهان..تهران..تبریزهزینه شود....خوزستانیهای باغیرت ...جلو خیانت را بگیرید...خوزستان حق دارد دهها ورزشگاه عالی داشته باشد ...هیچ استانی ازخوزستان بافرهنگ ترنیست...زنده باد همه تیمهای خوزستان...شک نکنیدباتشویق موفقیت حاصل میشود...زنده بادهواداران باغیرت خوزستان ...که خوزستان راگل ایران می کنند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها