به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

مدافع برزیلی فولاد خوزستان را بیشتر بشناسید

مدافع برزیلی فولاد خوزستان را بیشتر بشناسید

خوزستان اسپورت- مدافع جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان سابقه بازی در باشگاه صاحب‌نام کروزیرو برزیل را داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، وینیسیوس لوپز مدافع میانی اهل کشور برزیل روز گذشته برای انجام تست‌های پزشکی مرکز ایفمارک و امضای قرارداد با تیم فوتبال فولاد خوزستان وارد ایران شد.

وینیسیوس لوپز لایوریندو (Vinicius Lopes Laurindo)، ملقب به نگچی، متولد 3 می 1990 میلادی در شهر بلو هوریزونته برزیل است که در پست مدافع میانی بازی می‌کند.

این بازیکن فوتبال خود را از آکادمی باشگاه آمریکا در شهر زادگاهش آغاز کرد و سپس به عضویت باشگاه بزرگ و صاحب‌نام کروزیرو برزیل در آمد. وینسیوس لوپز در سن 19 سالگی به ترکیب تیم اصلی کروزیرو راه پیدا کرد تا در کنار بازیکنان ملی‌پوش برزیلی مثل «گیلبرتو ملو» و «رامیرس» هافبک سرشناسی که بعد‌ها به چلسی رفت، بازی در لیگ اول برزیل را تجربه کند.

 وینیسیوس لوپز در تاریخ 5 جولای 2009 برای اولین بار در یک مسابقه رسمی‌ با پیراهن کروزیرو در لیگ سری A برزیل مقابل تیم گویاس به میدان رفت. نایب قهرمانی سال 2009 در کوپا لیبرتادورس (جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی) و نایب قهرمانی لیگ سری A برزیل در سال 2010 میلادی از جمله افتخاراتی بود که این بازیکن با پیراهن تیم کروزیرو به‌دست آورد.

این مدافع بلندقامت در سال 2011 میلادی به‌صورت بازیکن قرضی به باشگاه توپی برزیل انتقال یافت و با پیراهن این تیم به مقام قهرمانی لیگ سری D برزیل و جواز صعود به لیگ سری C رسید.

وینیسیوس لوپز در سال 2013 از سوی باشگاه کروزیرو به باشگاه فروویاریا در لیگ ایالتی برزیل منتقل شد و دوسال برای این تیم بازی کرد و سپس در سال 2015 با خاتمه‌ی قراردادش به‌عنوان بازیکن آزاد به تیم یوونتود در لیگ سری C برزیل رفت. او در پایان سال 2016 میلادی موفق شد همراه با تیم یوونتود جواز صعود به لیگ سری B برزیل را کسب کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مدافع مذکور در سال 2017 با امضای قراردادی به تیم لووردنس در لیگ سری B برزیل پیوست و هجده مسابقه در ترکیب اصلی قرار گرفت. این بازیکن در ابتدای سال جاری میلادی به تیم آکواسانتا در لیگ ایالتی برزیل منتقل شد و پس از انجام چند بازی در این تیم پیشنهادی از باشگاه فولاد خوزستان دریافت کرد تا برای امضای قرارداد با سرخ‌پوشان اهوازی به ایران سفر کند.

براساس آمار مندرج در سایت‌های بین‌المللی، وینیسیوس لوپز طی 10 سال حضور در تیم‌های مختلف کشورش، عناوینی چون نایب قهرمانی کوپا لیبرتادورس (جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی)، نایب قهرمانی لیگ سری A  برزیل، سه قهرمانی در لیگ‌های ایالتی و یک عنوان قهرمانی در لیگ سری D برزیل را تجربه کرده است.

باید دید این مدافع 28 ساله برزیلی که 190 سانتی‌متر قد دارد، چه عملکردی با لباس تیم فولاد خوزستان خواهد داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
3
اگه آمادگی جسمانی خوبی داشته باشه به نظرم بازیکن خوبیه البته بایک مربی با سواد
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
3
خوشامد میگم به بازیکنان جدید برزیلی مون. امیدوارم در فولاد موفق باشند. مدیریت باشگاه برای تقویت تیم هزینه زیادی کرده در این وضعیت دلار خریدن 3 بازیکن خارجی کار قابل تحسینی هست اما ای کاش یک سرمربی خوب استخدام کنند تا زحماتشون به هدر نره
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
1
امین جان شما دیروز زیر پست من کامنت گذاشتید ک اگه بخان فسخ کنن باید پول دوسال رو بدن.
احتمالا منظور منو نگرفتید..
من گفتم ک اگه خوب باشن و بعد از یکسال رفتن تیم های اصفهانی یا تهرانی ، اون وقت چی؟؟؟
بازیکنای زیادی اینجوری از فولاد رفتن و هیچی هم گیر فولاد نیومد(شیمبا، پادوانی و ...)
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
1
تو فوتبال ایران بنظرم فقط بازیکن مهمه مربی کشکه بی خیال بچه ها رفتیم برای قهرمانی
فولاد قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
1
با سلام خدمت همه فولادیهای بزرگوار خوبیش اینه اگر پورموسوی گند زد به تیم بعد از اون هرکی بیاد لااقل دوتا بازیکن خوب تو تیم هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
1
باید ببینیم جواب می ده یا نه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها