به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

مربیان سرشناسی که در لیگ غایب هستند

مربیان سرشناسی که در لیگ غایب هستند

هجدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر در حالی از چهارم مرداد آغاز می‌شود که چند مربی سرشناس در دوره جدید این رقابت‌ها در هیچ تیمی سرمربیگری نمی‌کنند و منتظر لغزش دیگران هستند!

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، فرصت زیادی تا آغاز هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باقی نمانده است و به جز تیم سپیدرود که وضعیت نامشخص مالکیتی آن روی انتخاب کادر فنی هم تاثیر گذاشته، سایر تیم‌ها کم‌وبیش سرمربی خود را انتخاب کرده اند. سپیدرود با مالکیت نوین خداداد عزیزی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده و سرمربیگری سپیدرود با مالکیت تن زاده بر عهده علی نظرمحمدی است.

استقلال خوزستان هم بعد از رکوردی که در انتخاب سرمربی خود در عرض دو ماه زد، سرانجام داریوش یزدی را به عنوان نفر اول کادر فنی معرفی کرد. بعد از اتمام فصل گذشته و جدایی عبدالله ویسی از هدایت استقلال خوزستان، در فاصله تعطیلات لیگ صمد مرفاوی و سیدسیروس نعمتی نژاد به عنوان سرمربی انتخاب شدند ولی انتخاب آنها حتی به شروع لیگ هم نرسید و یزدی هدایت تیم را بر عهده گرفت. البته آبی‌های خوزستان به‌دلیل اعتراضات هواداران تا امروز تمرینات خود را آغاز نکرده‌اند.

به این ترتیب و با شرایطی که بر تیم های لیگ برتری حاکم است می‌توان گفت چند مربی که در سالهای گذشته در لیگ برتر فعالیت می کردند، امسال از چرخه مربیان لیگ دور مانده‌اند.

حسین فرکی یکی از مربیان سرشناسی است که همانند فصل گذشته در هیچ تیمی فعالیت نمی‌کند و لیگ را از بیرون دنبال خواهد کرد. سایپا آخرین باشگاهی بود که فرکی در آن کار کرد. فرکی قبل از آن  توانست تیم سپاهان اصفهان را همانند فولاد خوزستان به قهرمانی در لیگ برتر برساند ولی به خاطر اتفاقات حاشیه ای، عطای کار در این تیم را به لقایش بخشید و به سایپا رفت. فرکی بعد از خاتمه قراردادش با سایپا به تیم دیگری نرفته است.

پرویز مظلومی، علی کریمی، علیرضا منصوریان، حمید درخشان، فراز کمالوند، رضا مهاجری، هومن افاضلی، علیرضا مرزبان، اکبر میثاقیان و صمد مرفاوی از دیگر مربیانی هستند که سابقه کار در لیگ را دارند ولی با شرایط فعلی، فرصتی برای هدایت تیمی را پیدا نکرده‌اند.

علی کریمی که فصل گذشته تیم سپیدرود را در لیگ برتر نگه داشت، امسال هم قصد داشت به فعالیتش در این تیم ادامه بدهد که تن‌زاده مالک باشگاه جلوی ادامه کار او را گرفت. البته همانطور که در بالا عنوان شد سپیدرود در تنگنای مشکلات مالکیتی و اختلاف مسئولان استانی افتاده و فعالیت موازی دو مالک و دو سرمربی همچنان تداوم دارد.

علیرضا منصوریان دو فصل پیش سرمربی استقلال شد و توانست با این تیم عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند. منصوریان فصل گذشته هم تا هفته های ابتدایی سرمربی آبی پوشان بود ولی از این تیم کنار گذاشته شد. هرچند در این مدت خبرهای غیر رسمی پیرامون مذاکره دیگر باشگاه ها با منصوریان مطرح می شد ولی این مربی رقابتهای این فصل از لیگ برتر را بدون تیم دنبال می کند.

فراز کمالوند که سابقه سرمربیگری در تیم‌های تراکتورسازی، گسترش و صنعت نفت را دارد این فصل به تیم دسته اولی اکسین رفته است. رضا مهاجری هم فصل گذشته سرمربی پدیده بود ولی این فصل به عنوان مدیر سازمان فوتبال تراکتورسازی انتخاب شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
1
علی منصوریان یا حسین فرکی و پرویز مظلومی همانطور که قبلا گفتم از این سه نفر یکی میتونه مربی استقلال خوزستان بشه که 4 تا بازیکن اسم و رسم دار بیان داخل تیم وگر نه همون داریوش یزدی خودش از همه بهتره .الته بشرطی که بزارند کار کنه افسوس از آن روزی که استقلال در حال سقوط به لیگ 1 و نابودی باشه ؛ اگر واقع بینان چشم های خود را باز نکنند
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
1
استقلال خوزستان پول نداره فقط مربی بومی میتونه در این شرایط کار کنه باید زودتر تکلیف روشن کنند تا دیرتر از این نشده
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
1
0
علی کریمی بر‌چه اساسی مربی سرشناس شده؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها