به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

مهدی: ورزشگاه مسجدسلیمان پیشرفت نکرده است

مهدی: ورزشگاه مسجدسلیمان پیشرفت نکرده است

خوزستان اسپورت- کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ گفت: علی‌رغم اعلام نقاط ضعف موجود در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان هنوز تغییراتی خواسته شده اعمال نشده و تاکنون هیچ پیشرفتی در روند بازسازی این ورزشگاه حاصل نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سهیل مهدی در خصوص وضعیت ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان، اظهار کرد: یک‌ماه پیش با حضور در مسجدسلیمان از این ورزشگاه بازدید داشتیم که طی همین بازدید از مسوولان مربوطه خواستیم تا یکسری تغییرات را در ورزشگاه ایجاد کنند؛ در این ورزشگاه در حال ساخت سکوهایی با سازه‌های فلزی در پشت دروازه‌ها بودند که از آن‌ها خواستیم با توجه به ناپایداری این سازه‌ها، سکوها به صورت بتنی ساخته شده تا از امنیت لازم نیز برخوردار باشند.

وی ادامه داد: همچنین خواستار یکسری تغییرات در پشت نیمکت‌ها و رختکن‌ها شدیم که فکر می‌کنم انجام این موارد دستخوش یکسری تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه شد. اکنون نیز برای رفع این مشکلات منتظر هستیم تا مدیرعامل باشگاه منصوب شود که فکر می‌کنم این موضوع در حال نهایی شدن است.

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ عنوان کرد: به هر حال علی‌رغم اعلام نقاط ضعف این استادیوم، هنوز تغییرات خواسته شده در ورزشگاه ایجاد نشده و تاکنون هیچ پیشرفتی در روند بازسازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان حاصل نشده است.

وی افزود: فرصت زیادی تا آغاز مسابقات لیگ برتر باقی نمانده است ولی امیدوارم با توجه به این‌که مسجدسلیمان یکبار در سال حضور در لیگ برتر نشان دادد که می‌تواند خیلی سریع اصلاحات لازم را در ورزشگاه خود ایجاد کند، این‌بار نیز بتواند شبانه‌روز کار کنند تا کار به خوبی پیش برود و این ورزشگاه آماده برگزاری مسابقات لیگ شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
شهریار یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
چرا کارهای تیم نفت مسجدسلیمان همیشه دقیقه نودیه حالا ببینید چطور تماشگرانش رو اواره میکنن
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
همه می خوان نفت زمین بخوره از مسئولان بی غیرت تا مسئولان لیگ
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها